فروش پیاز زعفران غریب

?? عرضه پیاز زعفران درجه یک قائنات با قیمت مناسب 

?? ارسال به سراسر کشور

?? زعفران از طریق پیازچه هایی که در عمق سی سانتیمتری زمین کاشته می شود تولید می شود، پیاز زعفران در مقابل سرما و گرما به شدت مقاوم بوده و از طریق پوشال هایی که اطراف پیاز را در برگرفته در مقابل نوسانات دمایی مقاوم می شود، پوشال های اطراف پیازچه در تابستان قسمتی از رطوبت آخرین آبیاری زعفران را به خود جذب می کنند و این رطوبت را تا مدت زیادی در خود حفظ می کنند و از این طریق پیاز تا زمان بیدار شدن مجدد گیاه در مقابل گرمای تابستان، سالم نگه می دارند.

?? پیازچه زعفران در مناطق سرد سیر با بارندگی زیاد بسیار بهتر از مناطق گرم سیر عمل میکنند و یکی از دلایل اصلی که باعث تمایز زعفران مرغوب از زعفران نامرغوب می شود، اقلیم آب و هوایی آن منطقه هست که هرچقدر منطقه سرد سیر تر باشه عمل کرد و عیار زعفران بالاتر می رود.

?? زعفران به دلیل طبع گرم آن تا حد زیادی می تواند در مقابل هوای سرد مقاومت کند، پیاز زعفران در دمای منفی چهل درجه سانتیگراد به رشد عادی خود ادامه می دهد و شادابی و نشاط برگ ها را کاملا حفظ میکند.

 

مدیریت : آقای محمدرضا غریب

فروش پیاز زعفران در قائنات , خرید اینترنتی پیاز زعفران , خرید پیاز زعفران گلدانی , قیمت پیاز زعفران 98 , قیمت پیاز زعفران سال 98 ,