Address & Contact

Our Address

گچساران، کارکنان دولت، نبش 2 جنوبی

فروش کلی و جزئی نوشابه رامی

نوشابه رامی اولین نوشابه %۱۰۰ ایرانی و با توجه به استفاده از آب سبک و سختی کم کرمانشاه و مواد اولیه با کیفیت بالا طعم و مزه این نوشابه را با سایر نوشابه های دیگر متمایز کرده است. با توجه به اینکه مواد اولیه نوشابه ها انحصاری و از آن آمریکا و اسرائیل می باشد، لذا همین امر باعث وابسته نبودن و افتخار ما شده است.

 

? نوشابه گازدار ( رامی )
? در ۳طعم کولا – پرتقالی – لیمویی
? اوزان : ۱/۵لیتری ، ۳۰۰سی سی
? کیفیت عالی
? به قیمت کارخانه بدون واسطه

سفارشات جزئی ، کلی در استانهای کهگیلویه و بویراحمد – فارس – خوزستان پذیرفته میشود.
آدرس دفتر مرکزی شرکت ؛ گچساران، کارکنان دولت، ۲جنوبی . حسینی فر

 

نوشابه فراسودمند توکا، اولین و تنها نوشابه پروبیوتیک تولید شده در کشور است. ضمن اینکه ضررهای این نوشیدنی تا حد زیادی کاهش یافته، خاصیت سلامت بخش بودن را داراست و باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی همچون اسهال، انواع سرطان ها، بیماری قلبی و عروقی و… می شود. همچنین دستگاه گوارش را تقویت می کند و عامل ارتقا سلامت مصرف کننده به موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، خصوصا در مواجه با بیماری های ویروسی و عفونی از جمله آنفلانزاست

توکا حاوی باکتری های پروبیوتیک، به عنوان مکمل غذایی است. آن ها موجودات زنده ی سلامت دوستی هستند که باعث بهبود توازن میکروبی روده به نفع باکتری های مفید شده و در تقویت ایمنی بدن کمک بسیاری می نماید.

چرا پروبیوتیک؟

امروزه غذاهای فراسودمند بهترین گزینه برای پیشگیری و درمان بیماری ها هستند. یعنی بهترین حالت این است که غذای ما همان داروی مان باشد. در این میان پروبیوتیک ها به عنوان برترین محصولات غذایی فراسودمند و جایگزین آنتی بیوتیک ها در دنیا بشمار می روند. آن ها مکمل های زنده ی غذایی هستند که کار اصلی آنها برقرار کردن تعادل در جمعیت میکروبی روده است و تاثیر بسیار گسترده ای بر سلامت ما دارند.

 

مدیریت: آقای حسینی فر

 

 

 

فروش کلی و جزئی نوشابه رامی در گچساران,فروش نوشابه در گچساران,پخش نوشابه در گچساران