Address & Contact

Our Address

جاده ساوه ، سه راه آدران ، جنب کلانتری ، داخل گاراژ معاینه فنی

قالب سازی جهان فاتح

? ما برای تولید قالب هایی با کیفیت بالا جدبدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا را وارد کشور کرده و در چرخه تولیدمان به خدمت گرفته ایم تا مشتریان مان بدون کوچکترین دغدغه ای قالب های ماهیچه را در تولید کفش های مورد نظرشان مورد استفاده قرار دهند. در این راستا و برای همکاری هر چه بیشتر با تولیدکنندگان کفش، مدل های جدیدمان را به طور رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم. قالب سازی جهان فاتح با طرز تفکر جوان و توانمندی که داراست همواره تجربیات پیشکسوتان و بزرگان این صنعت را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده است.

? هر چند که با در اختیار داشتن یک ماکت مدل می توانیم با استفاده از کپی دیجیتالی مدل را اسکن نموده و به طور استاندارد اقدام به سری ساز مدل مربوطه نماییم، لاکن به این حد نیز اکتفا نکرده و برای پویایی بیشتر و ارائه خدمات ارزنده تر به مشتریان به دنبال گسترش ارتباطات حرفه ای با طراحان خارجی و شرکت های صاحب سبک هستیم.

? در حال حاضر، با تولید کنندگان زیادی کار می کنیم ولی بزرگ ترین هدف ما در راستا مشتری مداری و خلق ارزش، ارائه قالب هایی با طرح های مدرن و متحول ساز در صنعت کفش ایران است.

? مشارکت های کنسرسیومی با شرکت های بزرگ خارجی و شرکت های قدرتمند ایرانی می تواند یکی از مسیرهای تحول صنعت کفش کشور باشد. البته بعضی از این شرکت ها این نوع همکاری ها را تجربه کرده اند ولی متاسفانه تعدادشان زیاد نیست. حضور در رویدادهای علمی و تخصصی مثل کنفرانس ملی مدیریت برتر و نمایشگاه امپکس و سایر نمایشگاه های مرتبط در داخل و خارج از کشور می تواند مسیر آینده حرکت صنعت کفش را اصلاح کرده و شاید سرآغاز یک حرکت جدید و فراگیر در تغییر از شیوه تولید سنتی به تولید صنعتی باشد.

? در بین مشتریان جهان فاتح، شرکت های بزرگ و صاحب اعتباری همچون RPM، زیلان Ziylan، ترجان، توشه، آفاق، فرزین، آداک، پیام، دلفین، رافیک، پای ایران، آکن، کفش خزر، کفش شاهین ، بهشتیان، کلار و بسیاری از مارک های معتبر دیگر وجود دارند که همکاری با این بزرگواران همواره مایه امید و دلگرمی برای کادر جهان فاتح بوده است.

? با توجه به امکانات وسیعی که ما در جهان فاتح برای تهیه قالب ماهیچه کفش فراهم کرده ایم دیگر لزومی به مراجعه هموطنان مان به کشور ترکیه و یا ایتالیا نخواهد بود. جهان فاتح در صدد افزایش هر چه بیشتر کیفیت تولیدات خود و تامین رضایت مشتریان داخلی و کشورهای همسایه می باشد. ما با شرکت در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی علی الخصوص نمایشگاه بین المللی استانبول ترکیه محصولات ایرانی را با بهترین کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی ارائه خواهیم نمود.

? بنده به عنوان مدیر عامل شرکت جهان فاتح به تمامی همکاران خوب مان خاطرنشان می کنم که برای کمک به توسعه صنعت کفش کشورمان بایستی هر روز بیشتر از روز قبل درصدد افزایش کیقیت تولید و آماده پاسخگویی صمیمانه در برابر مشتریان خود باشیم

مدیریت:آقای مظفری

 

 

قالب سازی جهان فاتح در ساوه , قالب سازی جهان فاتح , قالب سازی در ساوه , قالب سازی ,