Address & Contact

Our Address

بندرعباس ، گلشهر ، بالاتر از داروخانه بیمارستان کودکان ، نبش کوچه شهید محمود فیروزی

قالیشویی رنگین بندر

⭐️شستشوی قالی،فرش دستی،پتو و…

⭐️ترمیم و رفو کردن فرش،ریشه زنی،لکه بری

⭐️ شستشوی انواع مبلمان

⭐️شستشوی انواع موکت و فرش فانتزی،تشک،پشتی،صندلی اتومبیل

⭐️تجهیزات مدرن مکانیزه و دستگاه‌‌‌های ضد چروک برای به نهایت رساندن کیفیت و سرعت انجام سفارشات مشتریان

⭐️ مواد شوینده استاندارد و سازگار با انواع فرش و بدون آسیب رساندن به بافت فرش ها

⭐️کادری مجرب برای سرویس دهی خوب و جلب رضایت حداکثری مشتریان

⭐️بهره مندی از پر سرعت ترین آبگیر‌‌‌های دنیا

⭐️ استفاده از مواد شوینده با کیفیت

❇️استفاده از مواد شوینده با کیفیت و گران قیمت باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان پوسیده نشده و لکه‌‌‌های آن به بهترین وجه از بین رفته و پاکیزه گردد. مواد شستشوی درجه یک از موارد اصلی کیفیت کار یک قالیشویی بحساب میرود.

❇️تعمیرات فرش‌‌‌های قدیمی‌منزل، روفوگری قالی شست و شوی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی منزل، شستشو با عالیترین و نازلترین قیمت، مرمت فرش، بازسازی ریشه زنی و رنگ برداری انواع فرش

❇️سابقه درخشان دارای انواع ماشین آلات و موادشوینده و با داشتن نیروهای توانمند در زمینه شستشویی انواع فرش‌‌‌های ماشینی، دست بافت و تعمیرات فرش‌‌‌های قدیمی‌در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

❇️شستشو با اصول مذهبی و کر اسلامی

🔴مزایای خشکشویی فرش

💎کوتاه بودن زمان خشک شدن

💎نسبتا ارزان بودن

💎ایده آل برای شستشوی موضعی

💎مناسب برای فرش‌‌‌های ظریف و بدون رنگ ثاب

🔴مبل شویی

❇️مبل شویی یا شستشوی مبل یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده از سوی مراکز قالیشویی به حساب می‌آید. مبل شویی جزو امور تخصصی حوزه‌ی نظافت منزل محسوب می‌شود و تنها برخی از قالیشویی‌های حرفه‌ای قادر به ارائه‌ی خدمات مبل شویی هستند.

❇️برای انجام فرآیند مبل شویی نیاز به استفاده از دستگاه‌های صنعتی همچون وکیوم آب و بخارشو است؛ به همین دلیل سرویس‌های مربوط به مبل شویی و شستشوی مبل معمولا در فضای متفاوتی نسبت به خدمات شستشوی قالی و فرش انجام می‌شوند.

❇️خدمات مربوط به مبل شویی بسته به نوع بافت رویه‌ی مبل و همچنین نوع لکه یا آسیب وارد شده به آن متفاوت است؛ از همین رو مراکزی که سرویس‌های مبل شویی را ارائه می‌کنند باید ابتدا بتوانند نوع بافت مبل و آسیب‌های وارد شده به آن را به خوبی تشخیص دهند.

به مدیریت:آقای جهانگیری

شماره های تماس:
09173679658
09378676274
07633686888

 

 

 

 

کارخانه قالیشویی , قیمت قالیشویی در بندرعباس , قالیشویی , قالیشویی در بندرعباس , قالیشویی اتوماتیک در بندرعباس , مبلشویی در بندرعباس، , شستشوی مبل در بندرعباس , رفوگری فرش در بندرعباس , شستوشوی تشک خوشخواب در بندرعباس ,