قالیشویی قادری

شماره های تماس:

09159307201
09365900463

?شستشوی تخصصی و رفوگری انواع فرش ماشینی، دستی، معمولی و…

? شستشوی انواع مبلمان

? شستشوی انواع موکت و فرش فانتزی،تشک،پشتی،صندلی اتومبیل

? تجهیزات مدرن مکانیزه و دستگاه‌‌‌های ضد چروک برای به نهایت رساندن کیفیت و سرعت انجام سفارشات مشتریان

? مواد شوینده استاندارد و سازگار با انواع فرش و بدون آسیب رساندن به بافت فرش ها

?کادری مجرب برای سرویس دهی خوب و جلب رضایت حداکثری مشتریان

? بهره مندی از پر سرعت ترین آبگیر‌‌‌های دنیا

? استفاده از مواد شوینده با کیفیت

?استفاده از مواد شوینده با کیفیت و گران قیمت باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان پوسیده نشده و لکه‌‌‌های آن به بهترین وجه از بین رفته و پاکیزه گردد. مواد شستشوی درجه یک از موارد اصلی کیفیت کار یک قالیشویی بحساب میرود.

?تعمیرات فرش‌‌‌های قدیمی‌منزل، روفوگری قالی شست و شوی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی منزل، شستشو با عالیترین و نازلترین قیمت، مرمت فرش، بازسازی ریشه زنی و رنگ برداری انواع فرش

?سابقه درخشان دارای انواع ماشین آلات و موادشوینده و با داشتن نیروهای توانمند در زمینه شستشویی انواع فرش‌‌‌های ماشینی، دست بافت و تعمیرات فرش‌‌‌های قدیمی‌در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

?شستشو با اصول مذهبی و کر اسلامی

❇️مزایای خشکشویی فرش:

?کوتاه بودن زمان خشک شدن

?نسبتا ارزان بودن

?ایده آل برای شستشوی موضعی

?مناسب برای فرش‌‌‌های ظریف و بدون رنگ ثاب

??????????????

شماره تماس:

09375972016

? مبل شویی

?قبل از شستشو، رنگ دهی پارچه مبل خود را بررسی کنید

چه مبل شویی در منزلتان انجام شود و چه توسط شرکت های خدماتی نظافتی صورت پذیرد، می بایست تست رنگ دهی بر روی پارچه رویی مبلمانتان صورت پذیرد. در غیر این صورت، ممکن است روش نامنابی برای مبل شویی شما استفاده شده و منجر به رنگ دادن پارچه مبلمانتان شده و زیبایی مبل های شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، در ابتدا از نیروهای اعزام شده بخواهید که رنگ دهی پارچه مبل های شما را بررسی نمایند.

?قیمت تقریبی شستشوی مبل را از شرکت نظافتی جویا شوید

قیمت مبل شویی تابع عوامل مختلفی چون جنس چهارچوب مبلمان، جنس پارچه رویه مبلمان، نوع رویه کوبی مبلمان و بسیاری موارد دیگر می باشد. نوصیه می کنیم که پیش از واگذاری شستشوی مبلمان خود به شرکت خدماتی نظافتی، هزینه تقریبی شستشوی مبلمان خود را از عوامل شرکت مربوطه جویا شوید تا بتوانید هزینه های خود را مدیریت نمایید.

?با توجه به جنس مبلمان خود، روش تمیز کردن مناسب را انتخاب نمایید

مبل شویی از جمله سرویس هایی است که به شدت تحت تاثیر جنس مبلمان می باشد. جنس رویه مبل و همچنین، جنس چهارچوب و اسکلت مبل به هنگام شستشو می بایست مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، هرگز نمی توان مبلمان چرمی را با استفاده از روش بخارشویی تمیز نمود. و یا برای مبلمان فلزی هرگز نمی توان روش شستشو با آب را پیاده سازی کرد. اگر چه شرکت های خوش نام و باسابقه قادر به تشخیص و پیاده سازی روش صحیح شستشو و نظافت مبلمان شما عزیزان می باشند، اما توصیه می شود پیش از انجام مبل شویی، روش مورد نظر را از کارشناسان شرکت مورد نظر خود جویا شوید.

?به نوع و کیفیت مواد شوینده شرکت نظافتی توجه نمایید

نوع مواد شوینده مورد استفاده در فرایند مبل شویی و همچنین، میزان کیفیت این مواد نیز از دیگر مواردی است که پیش از واگذاری مبل شویی خود به یک موسسه نظافتی، می بایست مدنظر خود قرار دهید. استفاده از مواد نامرغوب علاوه بر لکه دار کردن مبلمان شما، منجر به باقی ماندن آلودگی نیز در آنها خواهد شد.

به مدیریت:آقای قادری

 

 

 

قالیشویی در مشهد , مبل شویی در مشهد , خشکشویی , مزایای خشکشویی فرش , شستشوی فرش دستبافت و ماشینی , شستشوی موکت , قالیشویی قادری در مشهد , انواع خدمات قالیشویی در مشهد , مبل شویی , رفوگری , قالیشویی قادری در بلوار توس مشهد , قالیشویی در بلوار توس مشهد , مبل شویی در بلوار توس مشهد , قالیشویی و مبل شویی در بلوار توس مشهد , مبل شویی در مشهد ,