Address & Contact

قالیشویی و مبل شویی

💫قالیشویی و مبل شویی با بیش از نیم قرن تجربه در خدمت همشهریان عزیز میباشد

💫مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا بدون چروک و شکستگی ,آبگیر لوله ای

✳️قالی شویی 

🔸🔹همان‌طور که فرش‌ها به محیط زندگی ما زیبایی می‌بخشند، نیاز به شستشو و نظافت دارند تا عمر مفید آن‌ها افزایش پیدا کنند و نیز تمیز و پاکیزه باشند. ما نیز با توجه به این نیاز سعی می‌کنیم بهترین خدمات برای شست‌وشو فرش‌ها و قالی‌ها را به شما ارائه کنیم. بنابراین در هر زمان و مکانی، اگر خدمتی برای شستن قالی، فرش، گلیم، جاجیم و دیگر زیراندازها نیاز داشتید، می‌توانید از متخصص‌های ما کمک بگیرید.

✳️مبل شویی 

🔸🔹یکی از مهمترین المان‌‌‌های دکوراسیون منزل مبل‌ها هستند. زیبایی و تمیزی مبل و صندلی تاثیر بسزایی در زیبایی و شکیلی خانمان دارد. به دلیل جنس خاصی که متریال مبل‌ها دارند بهترست به صورت دستی و توسط افراد غیر متخصص شسته نشوند.

🔸🔹زیرا ممکن است از طول عمرشان کاسنه شود. به همین منظور همانطور که فرش هارا به  قالیشویی می‌سپارید مبل‌ها را هم نو نوار کنید تا مدت بیشتری از آنها استفاده کنید.

🔸🔹سرویس مبل شویی به سرویسی گفته می‌شود که برای نظافت مبلمان از دستگاه مبل شویی استفاده می‌کند.دستگاه مبل شویی قادر است تا کلیه آلودگی‌های مبلمان را ازبین ببرد و تمیز و پاکیزه ترین مبلمان را با شما عزیزان تحویل دهد.

✳️مبل شویی در دو مرحله خلاصه می‌شود:

۱-مرحله اول: در این مرحله مواد شوینده با دستگاهی به نام فرچه روی مبلمان پخش می‌شود.این دستگاه مواد شوینده را به خورد مبلمان می‌دهد و به صورت کامل روی مبلمان پخش می‌کند.

۲-مرحله دوم: در این مرحله با دستگاه مخصوص مبل شویی شروع به شستشوی مبلمان می‌کنند.این دستگاه دارای قدرت مکش است.این قدرت مکش تمامی‌مواد شوینده روی مبلمان و همچنین مواد شوینده‌ای که به درون مبلمان نفوذ کرده‌اند را خارج می‌کند.به این ترتیب مبلمان شما مانند روز اول تمیز و پاکیزه می‌شود.

✳️مزایای سرویس مبل شویی چیست؟

۱-تمامی‌آلودگی‌های موجود درون مبلمان را ازبین می‌برد.

۲-بوی بد و نامطبوع ناشی از مبلمان را ازبین می‌برد.

۳-روی مبلمان کوچکترین لکی را ایجاد نمی‌کند.

۴-بعد از اتمام این سرویس می‌توانید به راحتی از مبلمانتان با گذشت ۳ الی ۴ ساعت استفاده کنید.

۵-دستگاه مبل شویی هیچ گونه آسیبی به مبلمان وارد نمی‌کند.بلکه مبلمان را در تمیز ترین حالت ممکن به شما تحویل می‌دهد.

💥تضمین ضمانت شستشو فرش را به ما بسپارید💥

 

 

 

قالی شویی , قالیشویی در ساری , قیمت قالیشویی , اتحادیه قالیشویی , قالیشویی خوب در ساری ,