تولید و پخش رگال،مانکن و نردبان صنعتی گیلان راک در رشت 

تولید و اجرای انواع قفسه های فروشگاهی،هایپری،انباری 
پخش انواع رگال،مانکن،ویترین و نردبان صنعتی 

شماره تماس :
09112305395

01332460905

✅طراحی و اجرای انواع قفسه های پیشرفته برای فروشگاه ها، مغازه های لوازم یدکی، سوپرمارکت ها و انبارها، مشبک، پیشخوان، فایل، نردبان، رگال

✅قفسه بندی فروشگاهی یکی از راه های معمول و رایج مورد استفاده در اکثر فروشگاه هاست از یک لاستیک فروشی تا یک مال چند طبقه یا دکه های کنار خیابان همه از قفسه ها برای نگهداری و جلو دید قرار دادن اجناس استفاده می کنند.

✅تهیه قفسه بندی، نصب و معمولا دمونتاژ آن جزو هزینه هایی است که یک فروشگاه باید در نظر داشته باشد. شکل و شمایل و ویژگی های قفسه ها می تواند باعث افزایش فروش یا برعکس کاهش فروش می شود. بنابراین جزو موارد مهمی است که باید به دقت بررسی و انتخاب دقیقی در مورد آن انجام شود.

✅یکی از موارد بسیار مهمی که بایستی در فروشگاه ها اعم از فروشگاه های هایپر و سوپر مارکت های بزرگ تا یک مغازه معمولی مدنظر قرار بگیرد. قفسه بندی کالا هاست.

✅مهم ترین جایی که مشتری از آن به محصولات نگاه می کند بخش زیادی از زیبایی بصری هر فروشگاهی به قفسه بندی آن فروشگاه اعم از طرح و رنگ و اندازه آن وابسته است. قفسه باید به شکلی باشد که در خرده فروشی ها به نوعی مشتریان را دعوت به خرید کند.

انواع نردبان صنعتی 

مواد سازنده نردبان ها معمولا از جنس چوب، پلاستیک، آلومینیوم و فولاد هستند که البته نردبان های چوبی جایی در مصارف صنعتی ندارند.
بیشتر نردبانهای صنعتی از جنس فولادین هستند تا دوام و استحکام بیشتریرا برای تحمل نیروی وزن افراد داشته باشند. البته مدتی است که نردبانهای آلومینیومی هم طرفداران زیادی پیدا کرده اند و دلیل این محبوبیت به خاطر وجود مزایایی است که در زیر به آن اشاره می کنیم:

?سبک تر از نردبان های فولادی هستند.
?تحت تأثیر خوردگی قرار نمی گیرند.
?از استحکامی مشابه استحکام نردبان های فولادی بربرند.

برخی از نردبانهای صنعتی متداول عبارتند از:

1. نردبان قدم
نردبان قدم یکی از پر کاربردترین نوع نردبان های صنعتی است. از مزایای این نردبان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
? قابلیت حمل آسان
? قابل استفاده در محیط های صنعتی و خانگی
? مناسب برای محیط های کاری غیر تخصصی
نردبان قدم در دو نوع پله ای ساده و نردبان دو قلو ساخته و روانه بازار می شود.

2. نردبان های فرمت
نردبان های فرمت قابلیت تغییر سایز دارند و می توانند متناسب با ارتفاع مورد نیاز شما، کوتاه و یا بلند شوند. این نردبان ها از دو قسمت ساخته شده اند. بخش اول را پایه و دیگری را پرواز می گویند.
با افزایش طول نردبان، بخش پرواز در امتداد پایه حرکت می کند و طول نردبان افزایش مییابد. بیشتراین نردبان ها در خانه ها و برای کارهای تعمیراتی استفاده می شوند که تا دسترسی به نقطه مورد نظر ارتفاع زیادی نیست. چرا که این نردبان در ارتفاع های زیاد، به دلیل وجود بخش پرواز می تواند خطر آفرین باشد.

3. نردبان تاشو
نردبان تاشو را می توان تا کرد و به راحتیو بدون نیاز به وسایل نقلیه به هر کجا حمل کرد. این نوع از نردبان های صنعتی به دلیل تحمل بارهای بسیار سنگین، به عنوان نردبان هایی مستحکم شناخته می شوند. گزینه ای مطلوب و مناسب برایمحیط های کارخانه ایهستند و بیشترین مقدار از ایمنی هستند.

4- نردبان سکو
این نوع نردبان ها بخاطر رعایت مسائل ایمنی، دارای یک سکو در بالا با یک نگهبان ریلی هستند. این نوع از نردبان های صنعتی گزینه هایی ممتاز برای انجام فعالیت ها و کارهایی هستند که مدت زمان زیادی طول می کشد. ایستادن بر روی این نوع از نردبان های صنعتی از سایرنردبان ها آسان تر است و انعطاف بیشتری دارد.

به مدیریت : آقای پورصفر

 

 

 

فروش قفسه فروشگاهی در رشت , قفسه های فروشگاهی  , قفسه های سوپرمارکتی , فروش قفسه رشت ,