ساخت و تولید قفس مهره ای،طرقه و سهره شیرازی در جنوب

?تولید کننده حرفه ای ترین و مرغوبترین قفس های مهره ای بصورت تکی و عمده به قیمت تولیدی 
?توری گالوانیزه ضخیم 

?یکی از مهمترین نکاتی که باید در خرید قفس با آن توجه کنید توری گالوانیزه ضخیم است. توری گالوانیزه باعث می‌شود تا قفس در طولانی مدت زنگ نزند. برخی از سازندگان قفس از توری های بی کیفیت استفاده می کنند که همین امر باعث می شود در مدت کوتاهی شما برای تعویض آن دچار هزینه شوید. یکی از بارزترین ویژگیهای یک قفس خوب مرغ داشتن توری گالوانیزه ضخیم است.

?کف قفس 

?مهمترین قسمت یک قفس خوب و مرغوب، کف آن است. با توجه به اینکه تمامی فعالیتهای یک پرنده بر روی کف قفس انجام می‌شود باید به ابعاد و جنس آن توجه ویژه ‌ای داشته باشید. کف قفس باید به نحوی طراحی شده باشد که پرندگان به راحتی بتوانند روی آن رفت و آمد کنند و وزن آنها را نیز بتواند تحمل نماید. اگر پرنده های شما جزء تخم گذاران هستند و دوست دارید از تخم های انها در طول زمان پرورش استفاده کنید، از قفس های استفاده نمایید که کف آنها اندک شیب به سمت جلو دارد.

?توجه داشته باشید این شیب نباید بیش از اندازه باشد. شیب بیش از اندازه باعث می شود تا تخم در هنگام خروج شکسته شود. معمولاً شیب استاندارد کف قفس ها را برای خروج تخم 10 درجه در نظر می‌گیرند. یکی از مهمترین ویژگی های قفس خوب داشتن کف مرغوب و باکیفیت است.

?قفس شاسی دار با شاسی گالوانیزه 

?برخی از شرکت ها در قفس ها به جای استفاده از شاسی از پایه نردبانی استفاده می نماید. وصل کردن پایه نردبانی با استفاده از سیم به پایه های اصلی موجب می شود تا به مرور زمان قفس ها موجب خمیدگی شوند. از دیگر معایبی که این نوع قفس ها دارند، می ‌توان به زاویه پیدا کردن آنها به سمت چپ و راست اشاره کرد. در قفس های استاندارد از شاسی استفاده می شود.

?شاسی به راحتی هرچه تمام تر وزن را به طور مستقیم بین دو طرف پخش می کند. همین باعث میگردد تا هزینه های تجهیزات به طور چشمگیری کاهش یابد. اگر در سر خود خرید یک قفس خوب و مرغوب را می پرورانید، قفس شاسی دار با شاسی گالوانیزه را در اولویت قرار دهید.

?سیستم آبخوری و دانخوری 

?از دیگر مواردی که در هنگام خرید قفس مرغ باید به آن توجه کنید، سیستم آبخوری و دانخوری است. سیستم آبخوری و دانخوری باید تمام استانداردهای موجود چون ارتفاع مناسب و میزان گنجایش را در اختیار داشته باشد.

?توجه داشته باشید سیستم دانخوری و آبخوری به دو سیستم اتومات و دستی تقسیم بندی می شود. در سیستم دستی آبخوری ها به وسیله کارگران پر شده و اما در سیستم خودکار این کار به صورت اتومات و در بازه زمانی مخصوص خود انجام می شود. دانخوری و آبخوری مناسب معمولا از جنس گالوانیزه و اتومات هستند.

به مدیریت:علی شیرازی 

?۶۴ حرفه‌ ای پایه آپارتمانی?
?قابل استفاده برای تکثیر انواع پرندگان?
?تک و تعداد به قیمت تولیدی?
?? سفارشات پذیرفته میشود ??

 

 

?دسته دستبافت همراه با مهره چشمونظر شماره ۲۰?
?دوستان برای پیچیدن دسته از مفتول ۳ میلی متر استفاده شده?
?بسیار محکم و ضخیم و آبکاری گالوانیزه?
? مخصوص شهرهای جنوبی کشور?
?? سفارش تعداد پذیرفته میشود ??
 

 

 

قفس سازی در اصفهان , قفس سازی پرنده در اصفهان , تولیدی قفس های مهره ای در اصفهان , تولید قفس مهره ای , ساخت طرقه در اصفهان ,  ساخت سهره در شیراز , تولید قفس بصورت عمده , تولید قفس با قیمت مناسب , قیمت قفس پرنده , قفس سازی علی شیرازی , قفس پرنده با کیفیت , خرید قفس , فروش قفس ,