قفل و کلید سازی رهنما

? ساخت انواع کلید کد دار و معمولی

? باز کردن انواع قفل اتومبیل و ساختمان شما

? نصب محافط ضد سرقت

? پخش و توزیع انواع قفل و کلید

? تعمیر انواع شیشه بالابر و آیینه اتومبیل

? کلید کد دار

? از کلید کددار در سیستم های ضد سرقت استفاده می شود . با کمک این مکانیزم با استفاده از قفل نرم افزاری که بر روی خودرو گذاشته می شود موتور خودرو از روشن شدن منع می شود . تا زمانی که این قفل باز نشود استارت زدن توسط سوئیچ حاصلی نداشته و موتور روشن نمی شود .

? کلیدهای کددار از دو بخش اصلی تشکیل شده اند . اول برد آنها که وظیفه باز و بسته کردن قفل مرکزی را بر عهده دارد و بخش دوم چیپ ترانسپوندر آن است . زمانی که کلید را در داخل سوئیچ فرمان قرار می دهید چیپ حافظه داخل کلید تحت حوزه مغناطیسی ترانسپوندر قرار گرفته و فعال می شود . پس از این امر به موتور اجازه استارت زدن داده می شود و خودرو روشن می شود.

? کلید کیلس

? در این سیستم راننده خودرو دیگر نیازی به استفاده از سوئیچ نداشته و صرفا به کمک یک ریموت ماشین کوچک قادر به روشن کردن خودرو می باشد . این ریموت با استفاده از امواج وایرلس کار می کند . زمانی که راننده کلید کیلس را در جیب خود گذاشته و به خودرو نزدیک می شود ، خودرو امواج آن را تشخیص داده و در صورتی که راننده اقدام به کشیدن دستگیره کند ، قفل مرکزی خودرو باز می شود . همچنین به هنگام روشن کردن ماشین در صورتی که کیلس همراه شما باشد ، به فشردن کلید استارت می توانید بدون نیاز به چرخاندن سوئیچ ماشین را روشن کنید .

? ریموت تاشو چیست؟

? شکل ظاهری و عملکرد سوئیچ های خودرو به شیوه ی گذشته نیست که تنها دارای یک تیغه فلزی و نگهدارنده ی پلاستیکی باشند بلکه امروزه دستخوش تغییراتی شده به صورتی که تیغه فلزی سوئیچ در یک قاب فلزی یا پلاستیکی که حاوی مدار فرمان جهت کنترل سیستم قفل مرکزی و یا سیستم ضد سرقت خودرو می باشد گرد آوری شده، این مجموعه (قاب، مدارفرمان،تیغه فلزی) ریموت تاشو خودرو نامیده می شود. که بسته به نوع و مدل خودرو و شرکت سازنده از تنوع بسیار بالایی برخوردارند.

به مدیریت:محمد رهنما

رله و ریموت پراید تیبا و ساینا
قاب تاشو انواع ریموت
ساخت انواع ریموت ماشین و ساختمان
تقویت شیشه بالابر
ساخت کلید یدک برلیانس
ساخت کلید و ریموت لیفان
دستگاه کامپیوتری رایان سوئیچ
تعویض انواع شیشه ماشین
اضافه کردن کلید روی ریموت
نصب محافظ ضد سرقت
فروش انواع کاور ژله ای
ساخت کلید ماکسیما

کلید , کلیدسازی , انواع قفل , قفل و کلید سازی رهنما در اصفهان , نصب انواع محافط ضد سرقت , پخش و توزیع انواع قفل و کلید در اصفهان , کلید کد دار , کلید کیلس , باز کردن انواع قفل اتومبیل و ساختمان , قفل و کلید سازی رهنما , انواع ریموت ,