لوازم دکوری نیلا گالریا

? عرضه انواع لوازم دکوری و لوکس منزل

? انواع تابلو ، ساعت ، گل ، گلدان ، دیوارکوب های دکوری

? بورس سبک های مختلف تابلو

? ضمانت اجناس تا موقع تحویل کالا⁦

? ارسال به سراسر کشور

? لوازم دکوری لوکس معمولا از جنس چینی، شیشه، کریستال، استیل یا ترکیب این موارد است. جاشمعی، دیوارکوب طلایی، گلدان طلایی، مجسمه و ظروف کریستال بهترین گزینه‌های پیش‌رو است. در منزل خود با توجه به سبک دکوراسیون و رنگ آن برای تهیه و خرید لوازم دکوری لوکس اقدام کنید. استفاده از وسایل دکوری در خانه کاملاً طبیعی است حتی داخل سرویس بهداشتی! اهمیت انتخاب جنس و شکل و حتی متریال لوازم دکوری هر چند کوچک بسیار بالاست، زیرا این لوازم می‌تواند مانند نقطه کانونی عمل کند.

? اکسسوری‌ منزل انواع زیادی دارد که بسته به نوع فضای مورد نظر، متفاوت خواهد بود. هر محیطی اکسسوری مناسب خود را خواهد داشت. برای مثال اکسسوری نشیمن با اکسسوری پذیرایی یا آشپزخانه متفاوت است و همین طور اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی متفاوت از بقیه نقاط منزل می‌باشد.

? تابلوهای هنری

از تابلوهای نقاشی و اثرات هنری نیز، می‌توان به عنوان اکسسوری منزل یاد کرد که به محیط پیرامون رنگ می‌افزایند. با طرح‌ها و نقوش خود تعادل و هارمونی را به محیط اضافه می‌کنند. این تابلوها را به تناسب محیط و سبکی که در دکوراسیون به کار برده‌اید می‌توانید در نقاط مختلف خانه استفاده کنید و با آن سبک خانه را مشخص کنید.

? قالیچه و فرش

فرش، یک نمونه از اکسسوری ‌منزل است که برای هر خانه‌ای ضروری است. فرش‌ها در طرح و نقوش خاصی می‌توانند به خانه گرما ببخشند. با توجه به رنگ غالب دکوراسیون، می‌توانید قالیچه و فرش‌های هماهنگ با آن را استفاده کنید.

? آینه‌ها

آینه‌ها به عنوان اکسسوری منزل، عناصری تاثیرگذار و شیک در دکوراسیون خانه هستند. وجود یک آینه خانه را بزرگ‌تر و پرنورتر نشان می‌دهد. استفاده از آینه در فضاهای کوچک یا خانه‌هایی با متراژ کم،

 

 

مدیریت : آقای حسین وصالی

 

 

لوازم دکوری لوکس , وسایل تزیینی منزل جدید , جدیدترین لوازم دکوری منزل , کانال لوازم لوکس منزل , خرید وسایل تزیینی منزل , بورس لوازم دکوری منزل ,