لوازم یدکی BMW صادقی

❇️انواع لوازم یدکی BMW شامل:?

?لوازم زیر بندی: رام موتور ، اکسل عقب ، سگدست، پلوس ، دیفرانسیل، گاردان،
?لوازم مصرفی: روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا ، فیلتر اتاق
?لوازم برقی: شمع، کوئل،یونیت های بی ام و FRM / CAS / DME , …
?لوازم موتوری: موتور،گیربکس، کمک گیربکس، واتر پمپ، اویل پمپ

? آشنایی با قطعات خودرو یا لوازم یدکی خودروها فقط مناسب تعمیرکاران یا فروشندگان لوازم یدکی نیست. داشتن اطلاعاتی حتی اندک در مورد قطعات و لوازم یدکی خودرو حتی برای یک صاحب خودرو هم میتواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد.

? هر قطعه در یک خودرو دارای یک شماره فنی یا پارت نامبر ( PA – Part Number ) منحصر به فرد میباشد که این روزها سفارش آن قطعه را بسیار آسان کرده.

? امروزه کافیست شماره فنی قطعه مورد نظر خود را بدانید تا براحتی بتوانید آنرا از فروشنده لوازم یدکی تهیه کنید.

? اما به هرحال هر قطعه دارای یک نام و مشخصات خاص خود نیز هست که علاقه مندان و فعالان در حوزه فروش لوازم یدکی و تعمیرات خودرو باید با آنها آشنایی داشته باشند.

? قطعات مصرفی خودرو شامل قطعاتی میشود که به طور پیوسته و در فاصله‌‌‌های زمانی تقریبا” مشخص میبایست توسط مالک اتومبیل و یا تعمیرکار اتومبیل مورد بازرسی قرار گیرد و در صورت نیاز تعویض شود.

? در کل و در کلیه اتومبیل‌‌‌های سواری در حدود ١٠ و یا ١۵ قطعه وجود دارد که در دسته کالاهای مصرفی قرار میگیرند و رسیدگی به موقع و تعویض لوازم مصرفی در زمان مشخص شده که توسط کمپانی تولید کننده اتومبیل در دفترچه راهنمای اتومبیل شرح داده شده است، میتواند از بروز مشکلات جدی در اتومبیل جلوگیری و در نهایت از هزینه‌‌‌های بسیار بالای تعمیر و تعویض قطعاتی که در صورت تعویض به موقع قطعات مصرفی خودرو میتوان از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری کرد.

? امروزه روش‌ها و دستگاه‌‌‌های زیادی ابداع شده اند که با استفاده از آنها عیب یابی و تعمیر خودروها راحت تر شده است.دستگاه دیاگ لانچ یکی از وسایلی است که در مراکز تعمیر خودرو برای عیب یابی سریع خودروها مورد استفاده قرار میگیرد.

به مدیریت:محمد میلاد صادقی

 

 

لوازم یدکی , لوازم یدکی در تهران , لوازم یدکی BMW , لوازم یدکی BMW صادقی در تهران , فروش انواع قطعات یدکی خودرو در تهران , قیمت انواع لوازم یدکی خودرو BMW در تهران , لوازم یدکی صادقی , انواع لوازم یدکی BMW ,