Address & Contact

Our Address

قزوین

Telephone

لوستر برقکاران

? نمایندگی پخش شرکت های روشنایی معتبر

? مرکز پخش جدیدترین مدل های لوستر ، آباژور ، چراغ های تزیینی و ملزومات روشنایی

? انواع لوستر

? انتخاب انواع لوستر بنابر میزان روشنایی و محیط مورد استفاده آنها صورت می گیرد. به عنوان مثال میزان نوری که از لوستر و چراغ های تزیینی در فضای پذیرایی منتشر می شود با لوستراتاق خواب و یا حتی لوستر آشپرخانه متفاوت است. کارشناسان و طراحان دکوراتیو انواع لوستر و چراغ تزیینی را بر اساس سبک چیدمان دکوراسیون داخلی در گروهایی نظیر لوستر و چراغ تزئینی مدرن، لوستر کلاسیک، چراغ و لوستر فانتزی و لوستر اسپرت طبقه بندی می کنند.
? لوستر مدرن : همان طور که از نام این لوسترمدرن پیداست، اساسا در فضای مدرن و امروزی کاربرد دارند. این سبک از لوسترهای شیک و چراغ تزیینی طی سال های اخیر مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. شاید بتوان گفت سادگی جزو ویژگی های اصلی اغلب لوسترهای مدرن به حساب می آید.


? لوستر کلاسیک : محبوب ترین مدل لوستر در بین ما ایرانیان از خیلی پیش تر لوسترهای کلاسیک بوده است. لوستر کلاسیک و کریستالی از آیتم های ضروری دکوراسیون لوکس می باشد به ویژه لوستر کلاسیک برنزی که به واسطه استفاده از فلز گران بهای برنز در ساخت آن قیمت نسبتا بالایی دارد. اغلب لوسترهای کلاسیک سقفی و آویزدار با تعداد زیادی کریستال شیشه ای تزیین شده است. لوستر کلاسیک مختص فضای پذیرایی و سالن است. استفاده از این لوسترها گاهی در فضاهای مدرن نیز دیده می شود. بیش ترین تنوع در بین لوسترها متعلق به لوستر کلاسیک می باشد.
? لوستر فانتزی : لوستر فانتزی آن دست از لوسترهایی هستند که بر خلاف لوستر کلاسیک و یا مدرن بر اساس انواع ایده های خلاقانه و طرح متفاوت و خاص فانتزی تولید می شوند. لوسترهای فانتزی و اغلب لوستر چوبی برای فضاهایی مانند اتاق خواب و آشپزخانه خاص آشپزخانه ای که ام دی اف کاربرد داشته و با فضاهای مدرن کاملا مطابقت دارد.
? لوستر اسپرت : به لحاظ ابعاد از لوسترهای دیگر کوچکتر بوده و نور کمتری دارند. لوسترهای اسپرت با دکوراسیون مدرن و مینیمال ترکیب درخشانی به وجود می آورند.

? انواع چراغ تزیینی
? چراغ تزیینی ال ای دی و اس ام دی جزو جدیدترین چراغ هایی است که در تزئین بعضی لوسترها و انواع چراغ سقفی آویز و دیواری استفاده می شوند. این چراغ ها براساس نیاز و تمایل مصرف کنندگان به داشتن نور بیشترو با کیفیت در کنار صرفه جویی در مصرف انرژی و حرارت کم تر تولید شدند. نورپردازی فوق العاده و مصرف حداقل انرژی چراغ ای ام دی در چراغ سقفی و آویز نمود بیشتری دارد. چراغ تزئینی اس ام دی و ال ای دی پرکاربردترین نوع چراغ در فروشگاه ها، واحدهای اداری و شرکت ها به ویژه فضای مسکونی مدرن است.

 

به مدیریت آقای حبیبی

جدیدترین مدل های لوستر , جدیدترین مدل های آباژور , جدیدترین چراغ های تزیینی و روشنایی ها , بروزترین لوسترها ,