Address & Contact

Our Address

تهران ، رباط کریم ، شهرک آب شناسان، مهر 3

Telephone

گالری برنز پارمیس

⭕️عرضه آینه و شمعدان، لوستر ، سماور، تابلو و ساعت

✳️لوستر

⚜️جمله محصولات روشنایی پرطرفدار را طی سال‌‌‌های اخیر می‌توان لوستر برنزی دانست. محصولات موجود در این دسته بندی به در دو نوع دسته بندی می‌شوند:

⚜️از نوع اول که به لوستر طرح برنزی معروف هستند و شامل لوستر هایی که از حباب روی شاخه‌ها و در قسمت زیر برخوردارند که جنس بدنه این محصولات از زاماک بوده و آبکاری آنها از نوع آنتیک و درجه یک استفاده شده تا در کنار ضمانت پنج ساله آبکاری این محصولات خیال شما را از بابت ثابت ماندن رنگ این لوستر‌ها راحت باشد، از دیگر نکات قابل توجه در مورد این محصولات وجود سرپیچ در قسمت حباب یا کاسه زیر لوستر هاست که علاوه بر زیبایی در تامین نور محیط شما تاثیر گذار هستند، تمامی‌سرپیچ‌ها نیز از نوع معمولی(E27) با قابلیت نصب لامپ ال ای دی و یا کم مصرف هستند.

⚜️ دسته دوم لوستر شاخه ای از جنس برنز هستند که در ساخت آن‌ها از برنز با آبکاری طلایی و نقره ای و آنتیک استفاده شده است، در این نمونه‌ها معمولا به جای حباب از لاله استفاده می‌شود و قیمت لوستر دو تا چند برابر نمونه‌‌‌های بالا است.

✳️ آینه و شمعدان

? آینه و شمعدان از دوران باستان و در آیین زرتشت مورد استفاده قرار می گرفته و از اجزای ثابت عروسی ایرانی و همچنین سفره هفت سین نوروز است.در سفره عقد ایرانی، آینه مظهر روشنایی و شمعدان ها نشانگر سربازانی هستند که از زندگی عروس و داماد محافظت می کنند.جنس آینه شمعدان جنس شمعدان و قاب آینه معمولا از نقره، برنز و یا بلور است.

به مدیریت : سرکار خانوم راحله نقابی

 

 

 

لوستر و لوازم دکوری برنز پارمیس در رباط کریم , لوستر , لوازم دکوری برنز , آینه و شمعدان , سماور , تابلو , ساعت برنز , لوازم دکوری , لوستر برنزی ,