Address & Contact

لوله بازکنی و تخلیه چاه امید در منطقه ۱۱ و ۱۷ 

✅ لوله باز کنی
✅ تخلیه چاه
✅ بازکردن لوله های سخت سیمانی و فاضلاب
✅ بدون خرابی ۱۰۰تضمینی ارزان فوری
✅ تخلیه کردن چاه باماشین آبکش لجن کش مکنده
✅ لوله کشی✔ آب ✔ فاضلاب ✔شهری
✅ تشخیص ترکیدگی لوله ها بادستگاه آلمانی
✅ کاشی کاری✔ موزائیک کاری ✔کف برداری
✅ شبانه روزی بدون تعطیلی فوری فوری
✅ لوله بازکنی حمام ،آشپزخانه،پشت بام ،توالت فرنگی،سینک ظرفشویی
✅ خارج کردن گوشی ، اشیاء ،طلا و جواهرات از لوله
✅ لوله باز کنی و تخلیه چاه
✅ بازدید و مشاوره رایگان بصورت شبانه روزی
✅ تخلیه چاه در اسرع وقت بصورت شبانه روزی
✅ قیمت منصفانه
✅ لوله بازکنی و تخلیه چاه در تمام نقاط شهر با سابقه و کادر مجرب و مطمئن
✅ حفر چاه نو

✅ لوله بازکنی به عملیاتی میگویند که در هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب انجام میدهیم تا موانع ایجاد شده در لوله را برطرف و مسیر عبور آب و فضولات را باز کنیم.

✅ لوازم و تجهیزات مورد نیاز لوله باز کنی

این لوازم و تجهیزات شامل:
یک دستگاه ژنراتور که باید متصل به برق باشد.

فنر لوله ای در متراژهای ۲ متری تا ۱۰ متری یا بیشتر و در قطرهای متفاوت

یک نفر متخصص برای راه اندازی دستگاه و انجام مراحل لوله بازکنی

بسته به متراژ لوله فاضلاب و نوع گرفتگی مثل افتادن اشیاء و یا چربی و … طول و قطر فنر ها تغییر میکند.

✅ شرکت لوله بازکنی امبد  با افراد متخصص و دستگاه های پیشرفته، لوله بازکنی کار را به سهولت برای تمام مشتریان خود با پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر ساعت از شبانه روز انجام میدهد.

✅ پیشینه لوله بازکنی

به واسطه اختراع و تولید وسایل و تجهیزات سیستم آب و فاضلاب شهری و شروع عملیات دفع فاضلاب خروجی از منازل و تصفیه خانه ها، همیشه گرفتگی لوله ها وجود داشت و در نتیجه به لوله بازکنی هم نیاز مبرم بود.

✅ دفع فاضلاب حتی در تمدنهای قدیم مثل شهر سوخته زاهدان، بناهای رم و یونان باستان و حتی تمدن مایا در آمریکای جنوبی وجود داشته و همراستا با آن، لوله بازکنی نیز وجود داشت.

✅ تفاوت و تشابه لوله باز کنی

سیستم لوله کشی فاضلاب در قدیم با امروز تفاوت بسیاری داشته است.

در قدیم فاضلاب را از طریق چیدن سنگ تراشیده شده و آجر پخته شده به صورت تونلهای کوچک و بزرگ، با توجه به حجم فاضلاب منازل و ساختمانها و در نهایت کل فاضلاب شهر، به بیرون از شهر هدایت می کردند. این امر در شهر هگمتانه قوم مادها در همدان کنونی هم وجود داشته است.

اما امروزه با گسترش شهرنشینی، وجود ساختمان ها و جمعیت زیاد در کلان شهرها و حجم زیاد فاضلاب خروجی، گرفتگی در لوله ها بیشتر رخ داده نقش شرکت های لوله بازکنی پر رنگتر میشود.

با تولید و استفاده از لوله های پولیکا و پلی استر، دستگاه های پیشرفته و نوین امروزی نیز ساخته شدند و لوله بازکنی با اینگونه دستگاهها در شرکتهای خدماتی لوله بازکنی رواج یافت.

لوله بازکنی امروزه با توجه به نوع گرفتگی با دستگاههای مختلفی انجام میشود و عمدتاً با دستگاههای ژنراتوری کلیه لوله های فاضلاب را باز می کنند.

لوله بازکنی شبانه روزی تهران با دستگاه های واترجت نیز برای فاضلابهای اگو ، که وظیفه هدایت فاضلاب ساختمانهای شهری را داد، صورت می پذیرد.

✅ عوامل گرفتگی لوله

گرفتگی لوله فاضلاب به عوامل مختلفی مربوط میشود که میتوان به گرفتگی چربی به دلیل آشپزی و شستشوی ظرف های چرب می باشد، بگونه ای که چربی شسته شده در آشپزخانه ها به مرور به دیوار لوله چسبیده و سفت میشود و گرفتگی لوله را ایجاد کرده و نیاز به لوله بازکنی دارد.

از دیگر عوامل میتوان به افتادن اشیاء در درون سیفون و لوله ها اشاره کرد که حتما باید توسط دستگاه و افراد متخصص صورت پذیرد.

✅ نکات مهم در دریافت خدمات

یکی از مهمترین نکاتی که همشهریان و مشتریان عزیز باید به آن توجه کنند، انتخاب شرکت خدماتی مناسب در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه است. شرکتی را انتخاب کرده که نهایت صداقت را در گفتار و عمل را داشته باشد و در صورت تماس نسبت به نوع ارایه خدمات و قیمت آن شرکت دقت کنند.

شرکت لوله بازکنی امید  با بهره گیری از پرسنل متعهد و مجرب و دستگاه های پیشرفته و نوین خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در هر ساعت از شبانه روز و با پشتیبانی ۲۴ ساعته به همه مشتریان و همشهریان عزیز ارائه میدهد.

✅ شرکت ما آماده انجام عملیات در همه منازل و ساختمانهای دولتی، خصوصی، تجاری، شرکتی، آموزشگاهها، مدارس، دانشگاهها، هتلها، رستورانها، تالارها، مراکز انتظامی، مراکز تفریحی و سرگرمی، شهرداریها، مراکز فرهنگی و ورزشی،کلیه مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستانها، کلیه نهادها و سازمانها و وزارتخانه ها، کلیه بانکها، کلیه اماکن مذهبی، مساجد و حسینیه ها میباشد.

✅ از چه روش‌هایی برای لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله استفاده می‌شود؟

قبل از لوله بازکنی و رفع گرفتگی لازم است روش مورد استفاده برای لوله بازکنی متناسب با محل و نوع گرفتگی مشخص شود. در ادامه به روش‌های مورد استفاده برای لوله بازکنی پرداخته‌ایم.

✅ روش اول لوله بازکنی؛ استفاده از فنر لوله بازکنی برقی

فنر لوله بازکنی موثرترین روش برای لوله بازکنی است که برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله استفاده می‌شود. فنر لوله بازکنی از موتور و فنر تشکیل شده است که موتور لوله بازکنی فنری وسیله‌ای به شکل دریل می‌باشد که فنر به سر آن متصل شده است. فنر لوله بازکنی هم فنری متناسب با لوله است که بایستی انعطاف لازم را داشته باشد تا درون خمیدگی لوله بتواند خم شود.

✅ روش دوم لوله بازکنی؛ لوله بازکنی به روش تراکم هوا

لوله بازکنی به روش تراکم هوا زمانی استفاده می‌شود که خاک و ماده‌های اضافی در لوله انباشته شده باشد.نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که با تلنبه زدن، هوا داخل دستگاه لوله بازکنی فشرده می‌شود و مقدار فشار درون دستگاه لوله بازکنی توسط یک عقربه نشان داده می‌شود. هوایی که داخل دستگاه لوله بازکنی به شکل فشرده است وارد لوله می‌شود و گرفتگی‌های داخل لوله را مجبور به حرکت می‌کند.

✅ روش سوم لوله بازکنی؛ لوله بازکنی با تلمبه دستی

لوله بازکنی دستی وسیله‌ای برای باز کردن گرفتگی‌های سطحی و ضعیف در لوله فاضلاب ساختمان است. این وسیله شامل پمپ و دسته است. تلمبه دستی دارای یک قطعه پلاستیکی نیم دایره‌ای شکل(پمپ) و یک دسته است.

مدیریت : آقای عبدلی

 

⭐️شماره شبانه روزی⭐️

? ۰۹۱۲۳۲۰۶۷۹۰

 

⭐️شماره مستقیم سرویس کار⭐️

? ۰۹۱۹۳۲۳۱۰۱۰

نواب

☎️ ۰۲۱۶۶۸۹۵۲۵۲

☎️ ۰۲۱۶۶۸۸۸۰۸۰

جمهوری

☎️ ۰۲۱۶۶۹۶۶۰۳۰

☎️ ۰۲۱۶۶۹۵۱۰۱۰

 

 

 

 

 

 

 

 

لوله بازکنی ارزان , قیمت لوله بازکنی , لوله بازکنی , دستگاه لوله بازکنی , لوله بازکنی تهران , لوله بازکنی تهران منطقه ۱۱ و ۱۷ ,