Address & Contact

Our Address

رشت، چهار راه گلسار، به سمت سعدی، ساختمان نصر، طبقه دوم

Telephone

جراح و متخصص زنان و زایمان دکتر منیره حداد زاده

 ( تکنولوژی جدید در خدمت بانوان )
لیزر زیبایی و جوانسازی بانوان را از ما بخواهید

 

 

مصارف کلی دستگاه شامل:

 

  • 1- کاهش خشکی واژن

  • جوانسازی و ترمیم واژن :
  •  این پروسه هیچ گونه نیازی به عمل جراحی و بستری شدن نداشته و حداکثر در مدت 15 دقیقه در مرکز درمانی می توان مشکلات ذیل را با کمترین هزینه درمان نمود.

 

  • درمان آتروفی واژن بعد از یائسگی :
حال برای درمان و جلوگیری از موارد فوق توسط چه تکنیکی می توان به هدف خود رسید!

 

  • در سنین یائسگی ناحیه تناسلی بانوان در اثر کاهش تولید هورمون استروژن و از بین رفتن عروق، کلاژن، الستین و گلایکوژن موجود در بافت و در نتیجه سخت شدن و کاهش قطر بافت دچار خشکی، درد و گاها سوزش و خارش می گردد. این امر میتواند باعث خشکی و خونریزی و درد هنگام مقاربت گردیده که در پی آن باعث ایجاد مشکلات ناخواسته از جمله تاثیر شدید بر سردی روابط زناشویی می گردد.
  •  هورمون درمانی: با توجه به احتمال بروز سرطان این روش درمان با احتیاط بسیار زیاد انجام می پذیرد، چون این روش طبیعی و دائمی به حساب نمی آید، فرد میبایستی برای زمان بسیار طولانی تحت تاثیر این مدل درمان قرار گیرد.
  •  جدیدترین و موثرترین روش درمان با استفاده از این لیزر میباشد که روشی مطمئن و غیر تهاجمی است و منجر به بازسازی مخاط واژن و تشکیل مخاط با کیفیت مناسب به صورتی سرپایی می شود. کاربرد خاص این روش در بیمارانی است که علی رغم بروز عوارض ناشی از آتروفی در مورد مصرف داروهای هورمونی محدودیت دارند نظیر افراد مبتلا به سرطان های رحم و تخمدان یا اندومتریوز.برطرف کردن درد هنگام مقاربت : توجه: ترمیم بافت واژن توسط دستگاه به صورت 360 درجه و در تمامی نواحی به طور یکنواخت باعث افزایش ضخامت دیواره واژن و حفظ آناتومی آن می گردد، در صورتیکه در زمان استفاده از عمل جراحی تنها از یک طرف می توان Thightening (تنگ کردن واژن) ایجاد کرد.
  • از بین بردن سوزش و خارش واژن
  • 2- درمان بی اختیاری ادرار که به دنبال افزایش فشارهای شکمی اتفاق می افتد (سرفه، عطسه و خنده شدید)

    3- جوانسازی، سفت کردن و فرم دهی ناحیه تناسلی خارجی در کمترن زمان ممکن.

  • 4- کاهش تیرگی پوست و سفید سازی ناحیه تناسلی

میدانید که بعد از هر بارداری بدلیل تغییرات هورمونی وولو تا حدی تیره تر از قبل شده و این تغییرات ماندگار می باشد. چاقی و PCOD ( کم کاری تخمدان ) از علل دیگر تیرگی این ناحیه است که با این روش با لایه برداری ملایم و ریزش سلولها، می توان تیرگی ناشی از تغییرات هورمونی در این ناحیه را اصلاح نمود و در کنار آن با بازسازی اپیدرم حالت چروک سطحی و افتادگی هم تا حدی اصلاح می شود و این ناحیه ظاهر شاداب تری پیدا می کند.

  • 5- لبیا پلاستی (زیبا سازی ناحیه تناسلی خارجی):

با توجه به داشتن قلم جراحی، میتوان از آن برای کوچک کردن و زیباسازی لبیا استفاده نمود که با این مکانیزم کمترین تخریب به بافت سالم رسیده و مدت زمان مورد نیاز جهت ترمیم بافت به شدت کاهش یافته و در زیبایی بافت ناحیه لبیا کمک شایان می نماید.

این کار طی مدت زمان 20-30 دقیقه و در یک جلسه انجام میشود. و100% غیر قابل برگشت می باشد.

 

* آیا استفاده از این لیزر محدودیت سنی دارد؟

خیر، هیچگونه محدودیت سنی برای انجام کاربردهای ذکر شده وجود ندارد و استفاده از لیزر در جوانان سبب استمرار زیبایی، سلامتی و ایجاد شوق  اشتیاق در برقراری روابط گرم می شود  در افراد میانسال باعث درمان و ایجاد انگیزه مناسب و بازگشت به اوج جوانی می گردد.

* آیا جهت درمان می بایست به اتاق عمل مراجعه کرد؟

خیر، با توجه به مجهز بودن این دستگاه به متد Smart Pulse  می توان در مدت زمان کوتاه این عمل را در مطب پزشک معالج بدن نیاز به بیهوشی انجام داد.

* میزان زمان مورد نیاز برای انجام درمان با لیزر چقدر می باشد؟

اصولا برای درمان آتروفی و شلی واژن توسط لیزر بین 5 تا 15 دقیقه نیاز می باشد.

* زمان دوره نقاهت چقدر می باشد؟

هیچ دوره نقاهتی در این روش درمانی ذکر نشده و تنها توصیه می شود به مدت یک هفته از رفتن به استخر و مقاربت پرهیز شود.

* پس از انجام لیزر بهبودی چه زمان مشاهده می شود؟

نتایج بهبود بخش درمانی توسط ، پس از هفته اول بعد از انجام اولین جلسه احساس می شود.

* چند جلسه درمان نیاز می باشد؟

بنابر نظر پزشکان معالج طول جلسات درمان می تواند تا 3 جلسه هم انجام پذیرد.

 

 جدیدترین لیزر مخصوص بانوان

 

** جلسه مشاوره به صورت رایگان انجام میشود**