شرکت اورست صنعت البرز

?مشاوره،طراحی و ساخت انواع ماشین آلات مواد غذایی،دارویی ، بهداشتی و شیمیایی

❇️دستگاه خشک کن میوه و سبزی

?دستگاه های خشک کن صنعتی میوه و سبزی از جمله دستگاه های پرکاربرد و پرسود در حوزه کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که با هزینه های مختلف می توان اقدام به خریداری آنها کرد.

?راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک یکی از پردرآمد ترین و پرسود ترین خطوط تولید می باشد که با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات کم و ارزان هم میتوان آن را راه اندازه کرد.

❇️دستگاه شیرینگ

?دستگاه شیرینگ یا شرینک پک، یک دستگاه بسته بندی برای محصولاتی است که به طور پک و چندتایی بسته بندی می‌شوند مانند پک انواع آب معدنی، نوشابه و ….

?دستگاه شیرینگ برای بسته بندی از نایلون شیرینگ استفاده می‌کند. نایلون شیرینگ نوعی پلاستیک است که هنگام حرارت دادن به دور محصول مورد نظر چسبیده و شکل آن محصول را به خود می‌گیرد.

?پلاستیک یا نایلون شیرینگ را می‌توان با استفاده از سشوارهای صنعتی حرارت داد و محصول مورد نظر را بسته بندی کرد. همچنین دستگاه های بسته بندی شیرینگ برای این منظور وجود دارند که محصول با گذر از یک تونل حرارتی پلاستیک شیرینگ را به خود می‌گیرد .

?قیمت دستگاه‌های شیرینگ با توجه به ظرفیت و حجم تولید و تکنولوژی استفاده شده متغیر است و انواع مختلفی دارد.

?دستگاه شیرینگ در صنایع بسته بندی کاربردهای متعددی دارد و برای بسته بندی انواع محصولات به کار می رود. از جمله می توان به بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی و سایر صنایعی که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند، اشاره کرد.

?بیشترین و مهم ترین کاربرد دستگاه شیرینگ، در صنایع غذایی و برای بسته بندی مواد غذایی است. به دلیل اینکه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت انسان ارتباط دارد، بسته بندی و پلمپ مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

?روش بسته بندی دستگاه شیرینگ به این صورت است که به طور کامل هوای داخل کیسه را تخلیه می‌کند و با حرارت، پلاستیک را به طور کامل به محصول می‌چسباند. به همین دلیل مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ کاملا سالم و به دور از هر نوع آلودگی نگهداری می‌شوند.

❇️دستگاه پرکن تری بلوک

?یکی از ماشین آلات پرکن تولید شده در کشور دستگاه پرکن تری بلوک نام دارد. این دستگاه می تواند به طور همزمان سه عملکرد اصلی بسته بندی مایعات را انجام دهند.

?شست و شوی ظروف که با استفاده از آب بطری ها شسته می شوند و آب خروجی در یک مخزن جداگانه جهت تصفیه و استفاده دوباره جمع آوری می شود.
?پر کردن که با استفاده از نازل های متعدد انجام می شود. تعداد نازل ها با توجه به میزان سفارش مشتری تعیین می شود.

?درب بندی که یکی از مهم ترین مراحل این عملیات می باشد. درب بندی با دقت و رعایت اصول بهداشتی صورت می پذیرد.

 

به مدیریت:حسین حیدری

 

 

 

 

 

 

 

شرکت اورست صنعت البرز در یزد , ماشین سازی در یزد , ماشین سازی اورست صنعت البرز در یزد , ساخت انواع ماشین آلات مواد غذایی و دارویی در یزد , دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات , دستگاه شیرینگ , دستگاه پرکن تری بلوک , قیمت انواع دستگاه های صنعتی در یزد ,