مبلمان استیل سلطنتی افکاریان

? تولید و عرضه مبلمان استیل سلطنتی

? مبل استیل یا سلطنتی بیشتر برای مراسم رسمی و میهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تاج در مبلمان استیل یا سلطنتی، معمولا در وسط آن قرار داشته و اغلب تولیدکنندگان هنر منبت را با ظرافت و زیبایی تمام روی این قسمت اجرا می‌کنند. مبلمان استیل در دو قالب هفت نفره و نه نفره عرضه می‌شود که قالب نه نفره شامل یک کاناپه سه نفره، چهار مبل تک نفره و دو صندلی میزبان و قالب هفت نفره شامل یک کاناپه سه نفره، یک کاناپه دو نفره و دو مبل یک نفره است. فروشگاه افکاریان انواع مبلمان استیل را برای انتخاب شما عرضه می کند.

? مبل سلطنتی

مبل سلطنتی از مبل های پر زرق و برق و زیبایی است که معمولا برای خانه های بزرگ و دکوراسیون های سنتی خریداری می شود. این مبلمان به منبت کاری های زیبا و ظریف معروف است و دکوراسیون منزل شما را خاص و لوکس می کند.

? انواع پارچه مبل استیل و سلطنتی

جنس پارچه ای که برای مبل های سلطنتی از آن استفاده می شود، عبارت هستند از مبلی کریستالی (ساتن)، مخمل، پوست اسبی و چرم است.

? چوب مبل استیل و سلطنتی

کلاف مبل های استیل از چوب گردو و راش ساخته شده و کلاف برخی از انها دوبل بوده که باعث بالا رفتن مقامت مبل می شود. چوب های استفاده شده در ظاهر این مبل و منبت کاری های آن از جنس گردو، راش و نراد هستند.

مدیریت : آقای افکاریان

 

 

 

مبل استیل , مبل نیمه سلطنتی , قیمت مبل سلطنتی ارزان , مبلمان استیل استخوانی , مبل استیل فرانسوی , مبل سلطنتی ترک , مبلمان استیل طلایی ,