Address & Contact

Our Address

خراسان شمالی ، اسفراین ، انتهای خیابان ولیعصر ، روبروی مسجد

مبلمان تارم 

? تولید و تهیه انواع مبلمان استیل، تمام پارچه، راحنی

? میز ناهار خوری و انواع پارچه های ترک و ایرانی با رنگ بندی متنوع

? همراه با ضمانت

 

مدیریت: علیرضا قنبرآبادی

*******************

هر مبلی دارای نوعی از ویژگی ها و خصوصیات مختص به خودش است.
مبلمان کلاسیک نیز دارای یک سری ملاک ها و معیار هایی است که سبب تمایز آن با سایر مبل ها میگردد. این خصوصیات به صورت مقاله در زیر ارائه شده است.

اصالت در مبلمان کلاسیک

طرح های کلاسیک قدیمی نیستند بلکه برگرفته از ریشه هنر های اصیل هستند.
مانند فرش های ایرانی که دارای نقوش اصیل و برجسته ای می باشند.
این نقوش برگرفته از طرح های اصیل ایرانی هستند. مبلمان کلاسیک نیز با طرح های برگرفته از یک هویت شناخته می شوند. مثل آلمانی ، فرانسوی ،ایتالیایی و … . مبل واقعا کلاسیک باید دارای طرح شناخته شده باشد. اما گاهی شلوغی و پیچیدگی با کلاسیک اشتباه گرفته می شود.

ظرافت در مبلمان کلاسیک

ظرافت فرم به معنی همنشینی اجزا و هارمونی ساخت است ظریف به معنی ضعیف نیست.فرم کلی بدنه، رنگ و نوع پوشش آن و همچنین نوع پارچه در یک سرویس مبل کلاسیک باید در نهایت دقت و هماهنگی انتخاب شود.

کیفیت در ساخت مبلمان کلاسیک

از مبل کلاسیک انتظار بالایی به جهت کیفیت و دوام می رود. به همین دلیل تک تک مصالح به کار رفته در مبل کلاسیک از چوب گرفته تا رنگ و پارچه قابل استعلام است. استعلام و مقایسه مبلمان کمک زیادی در جهت شناخت کیفیت مبل مورد علاقه می کند.

تناسب فضا با مبلمان کلاسیک

رسمی ترین نوع مبلمان، مبل کلاسیک است که به فضای بیشتری نسبت به سایر مبلمان ها احتیاج دارد. مطالعه بصری تصاویر انواع مبلمان کمک شایانی به تجسم و درک شما نسبت به تناسب مبل مورد علاقه، با فضایی که در اختیار دارید، می کند.

چیدمان و تلفیق مبل کلاسیک

وقتی تصمیم به خرید مبل کلاسیک دارید، برای فضایی هم که مبل در آن قرار میگیرد، یک چیدمان نزدیک به کلاسیک داشته باشید. پرده، رنگ و نقش دیوار و سایر لوازم تاثیر بسزایی در بهتر دیده شدن مبل کلاسیک دارد.