Address & Contact

Our Address

تهران،چهاردانگه،خیابان پارسیان،خیابان زارع،سه راه محتشم،پلاک21،مبلمان پاریس

تولید و پخش مبلمان و میز ناهارخوری،آینه کنسول،سرویس خواب گالری پاریس در چهاردانگه

❇️تولید و پخش انواع:
?مبلمان

?ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

?قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

?ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

?چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

?قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

?وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

?میز ناهارخوری

?میز ناهارخوری انتخاب کنید که محکم و قوی باشد تا بتوان سال‌های زیادی از این میز برای مهمانی های خود استفاده نمایید. باید میز ناهار خوری از چوب محکم مانند چوب ماهون، گردو و بلوط را انتخاب نمایید. میزهایی که از چوب مهندسی شده و یا چوب های کامپوزیت ساخته شده است شامل تخته چندلا و ام دی اف بادوام و مقرون به صرفه است اما هرگز به اندازه چوب های سخت مقاوم نیستند.

?سرویس خواب

?این روزها با توجه به اندازه و حجم کم فضاها سرویس خواب باید متناسب با محیط طراحی شود. فضای کم در اتاق خواب‌ها سبب شده است سازندگان سرویس خواب به فکر ایده‌های جدید به این منظور باشند.

?آینه کنسول

?کنسول که به نوعی یک دراور یا کمد چند منظوره هست، هر روز نقش پر رنگتری در دکوراسیون خانه پیدا می کند به طوری که امروزه در خانه ها کمتر دکوراسیون منزل جدیدی می بینید که از آینه و کنسول بهره نبرده باشند. میز کنسول یک کمد دکوراتیو لوکس و لاکچری است که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد می تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده شود. هر لوازمی که به منزل اضافه میکنیم می‌تواند روی زیبایی و چیدمان کل خانه تاثیر مثبت یا منفی بگذارد.

به مدیریت:محسن شریفی

 

 

 

مبل , انواع مبلمان , میز ناهارخوری , آینه کنسول , سرویس خواب , انواع سرویس خواب , تولید و پخش انواع مبلمان و میز ناهارخوری در چهاردانگه تهران , قیمت انواع مبلمان در چهاردانگه , گالری مبلمان پاریس در چهاردانگه , مبل راحتی , مبل چستر , مبل کلاسیک ,