Address & Contact

Our Address

شیراز،چهار راه سرباز،مجتمع تعمیرگاهی شبانه روزی ایرانیان

Telephone

تعمیرگاه تخصصی شبانه روزی ایرانیان

✨تعمیرگاه تخصصی خودرو داخلی و خارجی چینی
?انجام کلیه خدمات:?

? صافکاری

? نقاشی

? مکانیکی

? جلوبندی

? تنظیم موتور

? افزایش شتاب

? تیونینگ

? افرایش کات آف

? حذف سنسور اکسیژن

? حذف سنسور میل سوپاپ

? کم کردن دمای آب

❇️صافکاری

?صافکاری به مجموعه ای از فعالیت هایی گفته میشود که یک تعمیرکار ماشین برای ترمیم و تعویض قطعات انجام میدهد. اتومبیل‌ها ممکن است به هر دلیلی که عمده ترین آن تصادفات است دچار آسیب‌‌‌های جزئی و کلی بدنه شوند. بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز است که پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند. این بدنه‌‌‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها، قرشدگی‌ها و حتی آسیب‌‌‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار با تجربه و ماهر مراجعه گردد.

?صافکاری انواع متفاوتی دارد که مهمترین آنها صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ می‌باشد. پس از انتخاب نوع صافکاری، صافکار با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند چکش و دستگاه مکنده، قرشدگی، فروفتگی و یا برآمدگی ایجاد شده در بدنه اتومبیل را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولش باز گردد. برخی از صدمات تنها با انجام همین مرحله ترمیم می‌شود و صافکار پساز رفع پستی و بلندی ایجاد شده در بدنه به سراغ پولیش کاری می‌رود و با ایجاد یکدستی در بدنه کار صافکار تمام می‌شود.

❇️تیونینگ خودرو

تیونینگ خودرو را به طور خلاصه می‌توان به عنوان ارتقا دادن مشخصات فنی و ظاهری یک خودرو تعریف کرد. در واقع هنگامی که از تیونینگ یک خودرو صحبت می‌کنیم منظور اصلی تغییر ظاهر، تقویت موتور و مشخصات فنی یا ایجاد تغییرات مهم در سایر بخش‌های آن خودرو است. به گونه‌ای که در پایان کار خودروی مورد نظر به خودروی جدیدی تبدیل می‌شود.

❇️علائم خرابی جلوبندی

جلوبندی خودرو نقش مستقیمی در تعادل خودرو در هنگام حرکت و تردد از سطوح ناهموار بازی می کند. در نتیجه به محض اینکه این قسمت از خودرو دچار مشکل شود، راننده با کمی دقت می تواند تشخیص دهد که در تعادل و هندلینگ خودرو مشکلی به وجود آمده است. از جمله علائمی که می توان آن ها را نشانه ای از خراب شدن جلوبندی یا وجود اشکال در یکی از قطعات آن در نظر گرفت در زیر معرفی شده اند:

?لرزش فرمان در سرعت های خاص که می تواند به دلیل بالانس نبودن چرخ ها یا وجود مشکل در سیبک ها نیز اتفاق بیفتد.
?ایجاد صداهای نامتعارف در هنگام عبور از موانع و دست اندازها که می تواند به دلیل خرابی در کمک فنرها و میل تعادل باشد.
?شنیده شدن صدای سوت مانند از چرخ ها به خصوص در هنگام دور زدن که معمولا در اثر خرابی در بلبرینگ چرخ ها می باشد.
?کشیده شدن فرمان به یک سمت که در هنگام رها کردن فرمان برای چند ثانیه در مسیر مستقیم به وجود می آید.
?گیج زدن خودرو و منحرف شدن آن به طرفین نیز یکی دیگر از نشانه های علائم خرابی جلوبندی است.

به مدیریت:دهقان

 

 

 

خدمات خودرو , تیونینگ خودرو , تعمیرگاه ماشین , تعمیرگاه تخصصی خودرو در شیراز , تعمیرات انواع خودرو خارجی و ایرانی , صافکاری و نقاشی خودرو در شیراز , جلوبندی ماشین , تنظیم موتور, حذف سنسور اکسیژن , حذف سنسور میل سوپاپ , افزایش شتاب , تعمیرگاه تخصصی شبانه روری ایرانیان در شیراز ,