خط ترمینال و فرآوری پسته حسن تازیکی در نیشابور

✅ توانایی فرآوری 10تن پسته تر در یک ساعت توسط دستگاههای تمام اتوماتیک

✅ فرآوری پسته به طور کلی به دو صورت فرآوری پسته تر و فرآوری پسته خشک تفکیک می شود. فرآوری پسته تر شامل فرآوری آن در طول زمان کوتاه برداشت محصول می باشد که در بر گیرنده مراحل جداسازی پوست تر پسته، شستشو و جداسازی پسته های معیوب از سایر محصول و در انتها خشک کردن پسته است.

✅ اما فرآوری پسته خشک که در طول سال صورت گرفته و شامل جدا نمودن اشیاء خارجی مانند چوب، پوست استخوانی و خاک، جداسازی پسته خندان و غیر خندان، جداسازی پسته های معیوب و در نهایت درجه بندی آن می باشد.

✅ امروزه با استفاده از خط فراوری پسته اتوماتیک کلیه مراحل ذکر شده جهت فرآوری پسته به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می شود. توزیع خط فراوری پسته با توجه به دستگاه های مورد استفاده جهت این مهم به صورت دو تیپ ساده و کامل می باشد.

✅ مغزپسته خام؛ با ارزش ترین و مقوی ترین میوه آجیلی! 

✅ مغز پسته، یکی از مهم ترین اقلام آجیل است؛ پسته، بذر درخت پسته است. این نوع آجیل، معمولا سبز رنگ و کمی شیرین است. این گیاه اکثرا در شهر رفسنجان می روید و یکی از خوش طعم ترین انواع آجیل است. اگر شما هم خریدار مغز پسته هستید می توانید برای خرید مغز پسته خام، به شماره ها و کانال های ارتباطی درج شده در این آگهی مراجعه کنید و از به روز ترین قیمت مغز پسته مطلع شوید.

✅ ویژگی های ظاهری مغز پسته:

✅ مغزپسته (Pistachio kernels)، می تواند به رنگ های مختلفی باشد، از رنگ زرد گرفته تا حاله ای از رنگ سبز. بهتر است بدانید که این محصول رنگ مخصوص به خود را دارد و ترکیبی از رنگ سبز است؛ که آن را سبز مغزپسته ای می نامند. منشا اصلی درخت پسته، از غرب آسیاست و بسیاری از باستان شناسان معتقدند که این میوه با ارزش بیش از 7000 سال قبل از میلاد، به یک ماده غذایی مهم تبدیل شده است. این میوه در اواسط قرن نوزدهم، به ایالات متحده وارد شد و بعد از آن تولید تجاری آن در دهه 1970 آغاز شد.

✅مغز پسته خام و شور دو نوع مختلف از این محصول است. اما مدل خام آن خواص بیشتری دارد. مغزپسته شور، که از نمک برای بو دادن آن استفاده میشود، برای کسانی که سابقه بیماری قلبی دارند، بسیار ضرر دارد، زیرا کلا نمک را باید از سب غذایی حذف کرد. اما پیشنهاد ما به شما این است که برای از بین رفتن میکروب های مغزپسته خام، حتما برای یک زمان کوتاه، این آجیل را داخل تابه تفت جزئی دهید تا میکروب های آن کشته شود.

مدیریت : آقای حسن تازیکی

 

مغز گندمی
مغز اکبری سبز
پسته سفید
مغز سبز

قیمت مغز پسته , مغز پسته خام , قیمت پسته خام , قیمت پسته خام با پوست , خرید پسته , قیمت مغز پسته گندمی , مشاوره , طراحی , اجرا , فروش , پسته , رفسنجان , تمام اتوماتیک , فراوری پسته , خط تولید , پسته خندان ,