تولید و پخش انواع مجسمه تهران دکور

✅تولید و پخش مجسمه های فایبر گلاس ، ستون ، حوض ، آبنما ، آباژور ،آینه کنسول اتاق ، آلاچیق

✅فایبرگلاس، متریالی است که تکنولوژی به ما هدیه داده است. مسلما کاربرد این متریال، تنها به ساخت مجسمه و المان ختم نمی شود، اما یکی از کاربردهای مهم و جذاب آن که اکثر افراد با آن آشنایی دارند، همین است.

✅بیش تر مجسمه هایی که در طراحی منظر و فضای شهری به کار می روند، ورودی فضاهای تجاری و تفریحی را تعریف می کنند یا در میادین و پارک ها به چشم می خورند، از جنس فایبرگلاس هستند. فایبرگلاس به غیر از خلق مجسمه های غول آسا در سطح شهر، در تولید مجسمه های کوچک تر و ظریف تر برای زیباسازی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف نیز کاربرد دارد.

✅خرید یا سفارش ساخت مجسمه های مدرن با طرح های متنوع و دلخواه از جنس فایبرگلاس در مقایسه با مواردی که از جنس سنگ، چوب یا دیگر متریال ها هستند، در بسیاری از مواقع ارزان تر تمام می شود. گذشته از این، وقتی از فایبرگلاس برای ایجاد المان یا مجسمه استفاده می کنید، هیچ محدودیتی در تعریف فرم و اندازه کار وجود ندارد. از این رو می توان گفت که فایبرگلاس، بهترین گزینه پیش رو برای اجرای مجسمه است.

✅چه بخواهید یک مجسمه کلاسیک داشته باشید و چه یک مجسمه مدرن و همین طور چه به دنبال یک طرح رئال باشید و چه یک طرح انتزاعی، می توانید فایبرگلاس را مد نظر قرار دهید. فایبرگلاس، متریالی است که به خاطر خصوصیاتش به شما امکان اجرای هر فرم مسجمه یا المانی را می دهد.

مدیریت : آقای هوشنگ عربی

شماره های تماس:
09125111391
09122076902

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

انواع مجسمه تهران دکور , مجسمه سازی در تهران , مجسمه های فایبر گلاس , مجسمه سازی در ورامین , توليد مجسمه رزين , مجسمه مدرن , فروش مجسمه مدرن , ستون اماده , ستون نما , گلدان فايبرگلاس , توليد مجسمه فايبرگلاس , مجسمه خام رزين , توليد ابنما , مجسمه سازى ,