Address & Contact

Our Address

کیش ، شهرک صدف ، خیابان سحر 4 ، پلاک 104

مجموعه اقامتی شهرک صدف

? اجاره سوئیت و آپارتمان بصورت شبانه روزی

جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. شکل این جزیره بیضوی مانند است و در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است. مساحت این جزیره ۹۱٫۵ کیلومتر مربع است و یک میلیون نفر گردشگر را سالانه به خود جذب می‌کند

پارک دلفین و تمساح کیش: پارک دلفین از مکان‌ها منحصربه‌فرد اقیانوسی در شرق میانه است، و بازدید کنندگان می‌توانند دلفین‌های دیدنی و جذاب، و دیگر پستان‌داران دریایی را در اینجا مشاهده کنند. هزینه ورودی برای بازدیدکنندگان حداقل ۸۵۰٬۰۰۰ ریال است.

پارک درخت سبز: پارک درخت سبز دارای قدیمی‌ترین درختان در این جزیره است. ورود برای همه افراد نیز رایگان می‌باشد.

کشتی یونانی: کشتی تاریخی، قدیمی و معروف یونانی در حال استراحت در یکی از سواحل جزیره کیش است که یکی از جاذبه‌های مهم توریستی کیش می‌باشد. بازدید از آن برای همگان آزاد بوده و منظره‌ای فوق‌العاده برای یک پیک نیک را در یک منطقه مهیا می‌کند.

شهر زیرزمینی کاریز: بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت، و در حال حاضر یک شهر زیرزمینی در عمق ۱۶ متری سطح زمین، و با مساحتی بیش از ۱۰٬۰۰۰ مایل مربع، به یکی از جاذبه‌های گردشگری در کیش تبدیل شده است. هزینه ورودی آن ۱۰۰٬۰۰۰ ریال می‌باشد.

باغ پرندگان کیش

مدیریت:آقای صفایی

 

زندگی در کیش , جمعیت جزیره کیش , دیدنیهای کیش , کیش تور , نقشه جزیره کیش , قوانین جزیره کیش , جزیره کیش عکس , تفریحات کیش ,