مجموعه حبوبات آریس

? عرضه مستقیم از کرمانشاه ? 
? با نازلترین قیمت ? 
? هدف ما سود کمتر ؛ فروش بیشتر ? 

♻️ حبوبات یا بنشن از جمله گیاهان پروتئینی هستند که مقدار زیادی پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی، آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و ویتامین ها خصوصا ویتامین های گروه A دارند.در هرم راهنمای غذایی، حبوبات جزو گروه گوشت محسوب می شوند.چرا که حبوبات از نظر پروتئین کاملا غنی هستند.پروتئین های حبوبات معمولا از نظر لیزین غنی بوده و بهترین منابع گیاهی برای تکمیل غلات هستند.مقدار اضافه لیزین حبوبات، کمبود لیزین غلات را جبران کرده و مقدار اضافی میتونین غلات، کمبود حبوبات را از نظر این عنصر تامین می کند.

♻️ بر این اساس لازم است حبوبات را همراه با غلات مصرف کنید.مصرف حبوبات به دلیل داشتن فیبر زیاد و اشغال حجم زیادی از معده، احساس سیری زودرس ایجاد کرده و به دلیل آنکه قند موجود در آن بتدریج آزاد می شود، ما را دیرتر گرسنه می کند.
برخی از خواص حبوبات عبارتند از:جلوگیری از احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ و پروستات، جلوگیری از بروز بیماریهای قلبی و عروقی و دیابت نوع ۲، بالا بردن مقاومت بدن در مقابل بیماریها، ایجاد فعالیت روزانه و افزایش کارکرد حافظه، جلوگیری از پوکی استخوان بویژه در دوران یائسگی، تامین کننده کلسیم لازم در دوران رشد کودکان، تعدیل فشار خون و جلوگیری از بروز کم خونی، رفع افسردگی و اختلالات عصبی، بلوغ گویچه های قرمز خون، رفع کننده یبوست و بواسیر، و …

بیش ترین استفاده از فواید حبوبات

♻️ یکی از بهترین مواد غذایی می باشد که موجب حفظ انرژی شما در طول روز می شود، به همین دلیل در هفته چند باری از حبوبات استفاده کنید، حتی می توانید، برای صبحانه عدسی و یا لوبیا مصرف کنید که خاصیت فراوانی هم دارد و موجب کنترل اعصاب شما می شود. چون پخت حبوبات مقداری طول می کشد، بهتر است که از قبل آن را پخته و در فریزر جمع آوری کنید و هر زمانی که بخواهید به آن دسترسی خواهید داشت.

♻️ در رژیم های غذایی و حتی گیاه خواری از حبوبات استفاده فراوان می شود. گیاه خواران به دلیل حذف گوشت از برنامه غذایی خود برای جایگزین کردن مواد معدنی و مواد مغذی به سراغ حبوبات می روند. با این مواد غذایی، غذاهای گوناگونی می توانید درست کنید که بسیار ساده و راحت می باشند که مدت زمان زیادی هم وقت نمی برند.

مدیریت:حمید محمودی 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

جدول خواص حبوبات , انواع حبوبات , خواص کلی حبوبات , خواص سوپ حبوبات , تعریف حبوبات , عکس حبوبات , خواص حبوبات کرو , خواص گروه گوشت و حبوبات ,