Address & Contact

Our Address

قزوین ، خرمدشت

مخزن سازی الوند مخزن

?تولیدات :مخزن کویلی ، کویل مسی ، مبدل حرارتی ، فیلتر شنی ، سختی گیر ، منبع دوجداره ، مخازن ذخیره سوخت

?تجهیزات تاسیساتی

?مخازن کویلدار

?تولید انواع کویل و مبدل های حرارتی

✳️منبع کویل دار

?منبع کویل دار یا منبع کویلی نوع ساده تر از مبدل های حرارتی پوسته و لوله (shell &tube) می باشد. از منابع کویل دار برای تولید و ذخیره آبگرم مصرفی در مصارف خانگی ، تجاری و صنعتی سبک و نیمه سنگین استفاده می شود.

?مخزن کویلی از یک استوانه فلزی ایستاده یا افقی بستگی به فضای موتورخانه ، دو عدد عدسی محدب در بالا و پایین و یک یا چند رشته کویل دار تشکیل شده است. قیمت منبع کویل دار پارامتری وابسته به ظرفیت ، کیفیت بدنه ، جنس و مقدار کویل ها و … می باشد .

?بدنه منبع کویلی از جنس ورق گالوانیزه گرم می باشد که از ضخامت ۳ تا ۱۶ میلیمتر بسته به ابعاد ظرفیت ، فشار و…. قابل تولید می باشد . کویل ها می تواند از جنس مس ، استیل یا گالوانیزه بر حسب نوع مصرف انتخاب شود . شکل ظاهری منبع کویل دار نیز مارپیچ یا اسپیرال ، حلزونی و یو شکل می باشد.

?کویل مسی

?کویل مسی یا کوئل مسی نوعی انتقال دهنده حرارتی می‌باشد و در انواع هواساز،ایر کولر،فن کوئل و کندانسور کاربرد دارد و از کویل مسی استفاده میشود. شرکت کویل dx تولید کننده و طراح انواع مبدل‌های لوله‌ای و حرارتی است و کلیه تولیدات خود را ۱۲ ماه گارانتی خدمات ارائه می‌دهد.

?اما کویل‌های مسی درواقع از لوله‌های مسی با سایزهای مختلف تولید میگردد که هر کدام برای مبدلی کارآمد است.عموما خنک سازی سیال گرم داخل لوله به دو روش هواخنک و آب خنک فرایند تبرید را طی می نماید.از کویل مسی برای انواع کولینگ تاور هیبریدی استفاده می‌گردد که بسیار در دهه گذشته مورد استقبال قرار گرفته است.کویل‌های مسی از رفت و برگشت تعدادی مشخص لوله‌ی مس و درنهایت اتصال به ونتوری یا کلکتور تشکیل می‌شوند.از این نوع مبدل‌های مسی برای سرمایش یا گرمایشی محیط و سیالات می‌شود.

به مدیریت : علی مجیدی

 

 

 

مخزن سازی الوند مخزن در خرمدشت , مخزن سازی , مخزن کویلی , کویل مسی , مبدل حرارتب , فیلتر شنی , سختی گیر ,منبع دوجداره , مخازن ذخیره سوخت , مخازن کویلدار  , تولید انواع کویل در خرمدشت , مبدل های حرارتی ,