Address & Contact

Our Address

تهران ،خیابان فرجام ، پلاک 50

Telephone

مرکز تخصصی زالو درمانی طب سنتی و طب سوزنی کاسپین

☘️ خرید و فروش و پرورش زالوی اصیل ایرانی و زالوهای طبی در تهران

☘️ ارائه انواع خدمات طب سنتی شامل حجامت تخصصی عام،خاص و کامل *طب سوزنی* طب گیاهی* زالو درمانی و مشاوره تخصصی

☘️ طب سوزنی، زالو درمانی، حجامت تخصصی، طب گیاهی، آروماتراپی، بادکش درمانی و مشاوره تخصصی با کادر علمی‌و با تجربه و دارای مدارک مرتبط جهت بهبود و درمان

☘️ بیماری‌‌‌های کبدی شامل لک، جوش، سموم کبدی و کبد چرب، واریس، عفونت تناسلی، اعتیاد، مشکلات جنسی، قند، چربی و فشار خون، حساسیت، کاهش وزن، افزایش وزن، سینوزیت، میگرن، استرس، اعصاب، سر درد، ناراحتی‌‌‌های مفصلی و استخوانی مثل زانودرد و ورم زانو، سیاتیک، دیسک خفیف تا متوسط، کمر درد و پا درد، تقویت مو و ابرو، زخم و ورم معده و …

?  زالو درمانی در درمان چه بیماری هایی مفید است؟?

1.جراحی های زیبایی

تحقیقات نشان داده است معمولا بعد از جراحی های زیبایی صورت استفاده از زالو درمانی نتیجه جراحی را بهتر می کند. هم اکنون در بعضی از کشورها بعد از جراحی بینی، پیشانی، سینه، گونه و انگشتان دست و پا از زالو درمانی استفاده می شود تا مانع از تشکیل لخته های خون شده و گردش خون بهتر و طبیعی تر در بافت لطیف تازه جراحی شده جریان یابد.

2.رفع ریزش مو

بعضی از پزشکان از زالو درمانی برای رفع ریزش مو استفاده می کنند. چون زالو باعث می شود جریان خون بیشتری در کاسه سر ایجاد شود و موها تغذیه شده و پرپشت شوند.

3.بیماری های قلبی

افراد مبتلا به بیماری های قلبی پس از زالو درمانی گردش خون بهتری دارند در نتیجه از گرفتگی عروق و عوارض ناشی از آن جلوگیری می شود. در واقع زالو یک آنژیوی طبیعی است.

4. سرطان

بررسی بازدارنده های پلاکت های خونی و بزاق دهان زالو نشان داد که هر چند این روش برای بیماران مبتلا به سرطان خون توصیه نمی شود، ولی برای سرطان ریه بسیار مناسب است. حتی آزمایشی بر روی موش ها نشان داد تزریق بزاق زالو مانع از تشکیل تومور می شود.

5.دیابت

افراد مبتلا به دیابت بخصوص با پیشرفت بیماری دچار مشکلات متعدد مثل بیماری رگ های خونی می شوند که مانع از گردش جریان خون در عضوها و بافت های بدن شده گاهی منجر به قطع عضو می شود. اینجاست که زالو به کمک بیماران دیابتی می آید و با ایجاد گردش خون بهتر مانع از بین رفتن بافت می شود.

مدیریت : آقای احمد عباسی

زالو درمانی برای ورم پا , چه کسانی باید زالو درمانی کنند , مرکز زالو درمانی در تهران , طب سنتی , طب سوزنی ,