Address & Contact

Our Address

بندر ماهشهر ، انتهای خیابان امام ، طبقه فوقانی گاراژ طاهری

مرکز نشاط

مرکز ترک اعتیاد نشاط (بندرماهشهر)خوزستان
❇️با سابقه ۱۶ سال تحت نظارت سازمان بهزبستی

❇️دارای پزشک روان شناس، مددیار خانواده، گروه درمانی، جلسات خانواده، مشاوره فردی و گروهی

❇️ترک انواع مواد مخدر و محرک

❇️آدرس بندر ماهشهر .انتهای خیابان امام جنوبی سمت راست اول بغل گذر. مرکز ترک اعتیاد نشاط 

❇️به مدیریت:آقای مسعود آقائی

شماره های تماس
09160423488
09169491752
06152332722

 

***************

اعتیاد چیست؟

اعتیاد را به صورت‌های گوناگون تعریف کرده‌اند، از جمله: ضعف اخلاقی، کمبود اراده، ناتوانی در مواجه شدن با مسائل زندگی، بیماری جسمی یا ناخوشی معنوی.

به طور کلی اعتیاد رفتاری است که شخص به دلایل روحی و روانی یا در اثر مصرف مواد شیمیایی مانند شیشه، کراک و یا مواد طبیعی مانند ماری جوانا، تریاک دچار ضعف در کنترل تکرار عمل خود می‌شود، و در این شرایط فرد مصرف کننده هرچه زودتر نسبت به ترک شیشه، ترک کراک، ترک ماریجوانا و سایر مخدر ها اقدام کند، شانس بهبودی کامل خود را افزایش میدهد.

اعتیاد یک بیماری است و هر بیماری قابل درمان است، همچنین با پیشگیری اعتیاد از طریق آموزش‌های خودکنترلی، میتوانیم از این بیماری جلوگیری نماییم . ضعف اراده بیماری نیست ولی به دلیل تاثیر مخربی که روی سیستم عصب مرکزی شخص میگذارد نوعی بیماری فرض می‌شود و با ایجاد اختلال در کنترل سیستم رفتار-پاداش، موجب تکرار آن رفتار می‌شود.

 

علت و عوارض بازگشت به اعتیاد چیست؟ - درمانکده

 

اعتیاد مدارهای عصبی مربوط به سیستم پاداش، انگیزش و حافظه را در مغز مختل میکند و اختلال در این سیستم مغز باعث بروز عوارض بیولوژیکی، فیزیولوژیکی، اجتماعی، روحی و روانی میشود.

سلامتی یا اعتیاد ، شما کدام را انتخاب می کنید

اعتیاد را می‌توان تلاشی به منظور کنترل چرخه‌های غیر قابل کنترل دانست. وقتی افراد مصرف‌کننده از یک ماده شیمیایی به منظور تغییر خلق خود استفاده می‌کنند بر آن گمانند که می‌توانند این چرخه‌ها را کنترل کنند.اعتیاد فرآیندی تدریجی و در جهت تلاش برای کنترل و ارضای آرزوی خوشبختی است ، اعتیاد را می‌توان نوعی بیماری تلقی کرد که از یک حالت معین غالباً گنگ آغاز می‌شود به یک نهایت می‌رسد ،تمامی فرایند های اعتیاد آور  دارای یک وجه اشتراک هستند که همان جست‌وجوی بی‌هدف تمامیت، خوشبختی و صلح از ورای یک رابطه یا یک واقعه است. مهم نیست اعتیاد به چه چیز باشد، مصرف‌کنندگان از یک واقعه به منظور تغییر خلق، یا ایجاد خلسه استفاده میکند.

ترک اعتیاد به مواد مخدر | با بهترین و جدیدترین روش‌ها آشنا شوید

 

کلینیک ترک اعتیاد نشاط بر این باور است که اعتیاد یک رفتار ضد اجتماعی نیست بلکه نوعی بیماری است و مجازات، راه مقابله با آن نیست در مرکز ترک اعتیاد نشاط تمامی مراحل درمان اعتیاد تحت نظر روانشناسان ، روانپرشکان و متخصصین ترک اعتیاد انجام میگیرد.

 

برای ترک اعتیاد از کجا باید شروع کنیم؟

زمانی‌ که با اعتیاد دست‌وپنجه نرم می‌کنید، ترک آن از نظر خودتان یک هدف غیرممکن به‌نظر می‌رسد. مهم نیست تا چه حد غرقِ اعتیاد شده باشید، اما رهایی از آن هیچ‌وقت غیرممکن نیست. با درمان درست، حمایت اطرافیان و یافتنِ دلیل اصلی اعتیاد، تغییر امکان‌پذیر است. حتی اگر برای ترک اعتیاد تلاش کرده‌اید و موفق نشده‌اید، نباید امیدتان را از دست بدهید. قطعا برای رهایی از اعتیاد، موانعی وجود دارند که باید آنها را پشت سر بگذارید، اما همین‌ که به ترک اعتیاد فکر کنید، یعنی در مسیر بهبود گام برداشته‌اید.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

دکتر مرکز اقای رحمانیان
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
مدیر مرکز اقای اقایی
۰۹۱۵۴۰۱۹۰۰۷
۰۹۱۶۹۵۰۹۰۱۵

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

مددیار خانواده خانم طهماسبی

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

خانم دکتر اقایی روانشناس

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

خدمات مراکز ترک اعتیاد , بهترین کلینیک ترک اعتیاد , مرکز بستری ترک اعتیاد , آدرس مراکز ترک اعتیاد , کلینیک ترک اعتیاد , کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی ,