کلینیک صافکاری تکنو صاف سقزی

?فوق تخصصی بی رنگ pdr با مدرک دانشگاه بین المللی

✳️صافکاری یکی از شاخه های تعمیر ماشین می باشد که مربوط به تعمیرات بدنه خودرو و ظاهر خودرو می باشد. در نتیجه می توان گفت صافکاری مجموعه فعالیت هایی می باشد. که یک صافکار برای تعمیر و ترمیم بدنه خودرو شما، بر روی خودرو شما انجام می دهد. صافکاری خودرو را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

?صاف کاری با رنگ
?صافکاری بدون رنگ ( صافکاری بی رنگ )

?چرا باید از صافکاری بدون نقاشی استفاده کنیم؟

✳️اگر از آن دسته افراد هستید که بین صافکاری بی رنگ و صافکاری معمولی دودل هستید و نمی دانید کدام یک را باید انتخاب کنید بزارید این را بگوییم که صافکاری بی رنگ با صافکاری معمولی کمی تفاوت دارد ولی همین میزان تفاوت باعث می شود که شما از کار راضی باشد و انگار نه انگار که اتومبیل شما آسیب دیده است.

✳️صافکاری بی رنگ خودروی شما را بدون اینکه به آن رنگ بزند درست می کند برای همین رنگ بدنه خودروی شما سالم می ماند و هیچ گونه علائمی از این که این خود رو قبلا دچار آسیب شده است نشان نمی دهد اما اگر از صافکاری معمولی استفاده کنید ممکن است که بدنه خود رو یا قسمتی از آن را رنگ کنند که این تازه یک نشانه از این است که اتومبیل شما قبلا آسیب دیده است وگرنه چه لزومی برای رنگ شدن وجود داشته است.

?صافکاری بدون رنگ چگونه است؟

?صافکاری بی رنگ در مواقعی استفاده می شود که میزان خسارت وارده کم باشد بنابراین صافکار با دیدن میزان اسیب می تواند تصمیم بگیرد که بدون رنگ در آورد یا با نقاشی البته از قبل با شما هماهنگ خواهد کرد. صافکار با دیدن میزان خسار شروع به تعمیر با انواع ابزار های موجود میکند این ابزار ها کار را برای صافکار راحت تر میکنند اما ممکن است در بعضی مواقع نیاز به ساکشن یا پی دی ار باشد که نمی توان آنها را در هر صافکاری دید.

?به طور کلی صافکاری بسیار با دقت باید انجام شود اما این کار روش های مختلفی دارد که هر صافکار به روش خودش آن را انجام می دهد و این کار نیازمند سال ها تجربه و دانش می باشد همانطور که گفتیم این کار به دقت بسیار بالایی نیاز دارد و شما می توانید با استفاده از این کار اتومبیل خود را بدون رنگ کردن به حالت روز اولش باز گردانید و ازقیمت ان کم نشود.

به مدیریت : مهندس آرام آقایی

شماره تماس
09189806350

 

 

 

 

 

 

مرکز صافکاری تخصصی بدون رنگ آرام آقایی در سنندج , صافکاری تخصصی بدون رنگ , صافکاری , صافکاری بدون نقاشی , قیمت صافکاری بدون رنگ , کلینیک صافکاری تکنو صاف سقزی , صافکاری خودرو ,