مرکز فروش دستگاه مته سگمنت های کرگیری سارو

? شرکت کرگیر سارو با توجه به تجربه ده ساله در زمینه تٲمین دستگاه ها و انواع مته و قطعات کرگیری و نمونه برداری ، وب سایت تخصصی فروش دستگاه های کرگیری به صورت آنلاین ، را در سال 1395 با هدف حذف واسطه ها و عرضه مستقیم برندهای معتبر ابزارهای صنعتی موردنیاز کارخانه ها و کارگاهای صنعتی و ساختمانی و آزمایشگاه های خاک و نمونه بردار و معرفی محصولات به صورت کامل و تخصصی و تٲمین سریع و مطمئن دستگاه و ابزار مورد نیاز ، همراه با اطمینان از قیمت و اصالت کالا را بصورت غیر حضوری و حضوری و آنلاین را افتتاح نمود .

? سهولت در پرداخت و دریافت کالا این امکان را به مشتری خواهد داد ، که انتخاب خود را در میان ابزارآلات زیادی از محصولات انجام دهد و از طرفی دیگر در خرید آنلاین و اینترنتی هزینه های جانبی به مشتری تحمیل نمیشود و مشتریان از تمام کشور دستگاه یا ابزار مورد نظر خود را با قیمتی یکسان و در کمترین زمان ممکن دریافت میکند .

? شرکت کرگیر سارو با فراهم آوردن تنوع زیادی از دستگاهای کرگیری ، مته ها و قطعات در کنار عرضه ، با قیمت مناسب آنها ، به دنبال خرید راحت و رضایت بخشی را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است .

? کرگیر سارو متشکل از یک تیم جوان و پویاست که در هر لحظه ای برای ارائه بهترین خدمات و مشاوره تلاش میکند ، و بر این اعتقاد و باور است که کمک و راهنمایی به مشتریان ، برای انتخاب بهترین گزینه خرید محصولات ، مقدم و واجب است . ما برای رسیدن به توجه و خریدی موفق برای شما تلاش زیادی کرده ایم و براین باوریم که بتوانیم آن را حفظ کنیم

مدیریت:آقای محمدرضا ایرانی
09120445442

http://coregiri.ir/

تمامی محصولات دارای 6 ماه گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش 3ساله می باشند

 

لیست قیمت دستگاه کرگیری بتن , قیمت دستگاه کرگیری هیلتی , قیمت دستگاه کرگیری معدن , قیمت دستگاه کرگیری سنگ , قیمت دستگاه کرگیری دستی , قیمت دستگاه کرگیری بوش , قیمت دستگاه کرگیری بتن دیوالت , قیمت دستگاه کرگیری بتن دست دوم ,