پخش عمده لنت ترمز،کیت کلاچ داخلی و خارجی ساری لنت در مازندران

?فروش و پخش عمده لنت ترمز،دیسک چرخ و کیت کلاچ داخلی و خارجی برای انواع خودرو 
?دیسک ترمز چیست؟

?نام دیگر این قطعه دیسک چرخ است و با توجه محل قرار گیری آن که ما بین چرخ‌ها و لنت ترمز است ظاهری دایره‌ای شکل دارد. این قطعه را از جنس آلومینیوم، فولاد، چدن یا آهن می‌سازند و لنت ترمز با ایجاد اصطکاک بر روی آن‌ها به کمتر شدن سرعت یا توقف کامل اتومبیل کمک می‌کنند. دیسک را توسط چند پیچ به قسمت مربوط به خود بسته‌اند که این کار به سادگی صورت گرفته است. همچنین از دیگر قطعات به کار رفته در این بخش می‌توان به کالیپر ترمز و سیلندر اصلی اشاره کرد.

?درک عملکرد این بخش زیاد هم سخت نیست، هنگامی که پدال ترمز فشرده شود پدهای لنت با دیسک چرخ برخورد می‌کنند و این کار باعث ایجاد اصطکاک و کم شدن سرعت چرخش دیسک ترمز می‌شود. به این ترتیب با کاهش سرعت دیسک ترمز سرعت چرخ‌ها هم کم می‌شود تا در نهایت اتومبیل به توقف کامل برسد.

?نشانه های خرابی دیسک چرخ 

دیسک‌ ترمز از آن دسته قطعاتی است که به مرور زمان ممکن است خراب شود، به همین دلیل بهتر است خرابی آن را تشخیص دهید و قطعه را تعویض کنید.

? در زمان ترمز گرفتن یک صدا یا لرزش غیر متعارف حس می‌شود.

? سطح دیسک‌ ترمز تغییر رنگ داده است.

? زمانی ترمز می‌گیرید اتومبیل مسافت زیادی را طی می‌کند تا متوقف شود و با لرزش هم همراه است.

? بر روی دیسک شیارهای کوچکی ایجاد شده است.

? در هنگام ترمز گرفتن فرمان و پدال می‌لرزد و صدای سوت کشیدن به گوش می‌رسد.

? فرآیند ترمزگیری به طور کامل صورت نمی‌گیرد و لنت ترمزها زود خورده می‌شوند.

? داغ شدن بیش از اندازه دیسک ترمز

? استفاده از لنت‌های ترمز بی‌کیفیت یا تعویض نکردن به موقع لنت ترمز موجب خرابی این قطعه می‌شود.

?کیت کلاچ 

?یکی از ضروری ترین و بهترین این قطعات را کیت کلاچ شکل داده است که این قطعه می تواند جعبه دنده را از پیشرانه جدا کرده و راننده بتواند به راحتی دنده مورد نظر خود را تعویض کند. توجه داشته باشید که برخی از قطعات استفاده شده در هر اتومبیلی، مصرفی هستند و با گذشت مدت زمان مشخصی، نیاز به تعویض دارند که بی شک کیت کلاچ نیز یکی از این قطعات مصرفی به شمار می آید که بایستی بعد از گذشت مدت زمانی، اقدام به تعویض آن داشته باشید.

?از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که در تعیین طول عمر مربوط به این قطعات دخیل هستند، می توان به میزان تردد، شیوه رانندگی، نوع برند و غیره اشاره کرد. ماندن در ترافیک های بسیار طولانی و بالا بودن تعداد دفعات فشار بر روی پدال کلاچ، می تواند عمر مفید مربوط به این قطعه را کاهش دهد. به همین دلیل توصیه می شود که همیشه از بهترین و باکیفیت ترین این قطعات تهیه کنید تا استفاده ی بهینه ای را از آن داشته باشید.

به مدیریت:قاسمی

 

لنت جلو مزدا۳ – با برند Leon

 

کیفیت بی رقیب کیت کلاچ های پلاس تکس در سبد کالایی ساری لنت

 

لنت ترمز ، کیت کلاچ و بلبرینگ های پلاس تکس موجود در ‌ساری لنت

 

بلبرینگ چرخ دوبل جلو پراید با برند پلاس تکس

 

لنت جلو ال‌۹۰ با برند لنت وندا در مجموعه ساری لنت

 

تمام دیسک و کاسه چرخ های گروه وندا در سبد کالایی ساری لنت

 

کیت کلاچ کامل تیبا ، ساینا موجود در ساری لنت

 

لنت ترمز جی.اس.اس با بسته بندی متفاوت و تضمین کیفیت.
در سبد کالایی ساری لنت

 

 

لنت ترمز , کیت کلاچ داخلی , کیت کلاچ خارجی , بلبرینگ , پخش لنت ترمز در مازندران , پخش کیت کلاچ در مازندران , پخش بلبرینگ در مازندران ,  فروش دیسک چرخ در مازندران , خودرو , انواع خودرو , پخش لنت ترمز برای انواع خودرو , قیمت کیت کلاچ , قیمت لنت ترمز , قیمت بلبرینگ در ساری ,