معرفی ما

ما درمجتمع تعمیرگاهی ناجی خودرو همدان مجهز به خدمات نگهداری و تعمیرات دورهای،باارائه خدمات منظم نگهداری و تعمیر اتومبیل ،در واحدهای مکانیکی ، صافکاری ، جلوبندی ،نقاشی ،سرویس کاری و تعویض روغن و کارواش با همکاری تیم متخصص کمک میکنیم تاخودروی شما دربالاترین سطح عملکرد قرار بگیرد. هدف ما ارائه خدماتی با کیفیت بالا است تا شما بتوانید از خدمات تعمیراتی ما به صورت مقرون به صرفه استفاده کنید.

✓عیب یابی کامل(دیاگ)خودرو با جدیدترین دستگاه ها قبل ازهرگونه باز کردن موتور و تعویض قطعات معیوب بدون هزینه اضافی از مشتری

✓انجام کلیه خدمات مربوطبه قطعات الکترونیکی خودرو بادسترسی به منابع خودرو و نقشه های سیم کشی توسط متخصص و همچنین آزمایش و پروگرام (Program) کردن مجدد یونیتها بدون تعویض

✓ سرویس کامل گیربکس انواع خودروهای هیوندا و کیا و تویوتا و لکسس با گارانتی شامل انواع تعمیرات با دستگاه اتوماتیک ، عیب یابی و تعویض روغن گیربکس

✓تنظیم موتور و کاهش مصرف بنزین طبق استانداردهای معاینه فنی با دستگاه تخصصی بدون برگشت و همچنین گارانتی دار

1-تهیه و توزیع لوازم خودرو ( بدنه ، موتوری ، برقی و تزئینات )
2-تعمیر گیربکس معمولی و اتوماتیک 
3-تنظیم خودروهای بنزینی و گازسوز و دوگانه،  CNG
4-برق خودرو

– جلوبندی و زیربندی
– صافکاری حرفه ای بدون ریزش 
– نقاشی رنگ کوره ای و معمولی 
– پولیش کاری ، هیدروگرافیک
– نانوکاری ، سرویسکاری کامل 
– تعویض روغن ، واسکازین ، فیلتر روغن و هوا ، صافی بنزین 

_ گریسکاری و ضد یخ 
_ خدمات داخلی و تزئینات خودرو ( کف پوش ، روکش صندلی ، تعویض ابر صندلی ، نصب دزدگیر و پخش و باند )
_ کارواش نانو و معمولی 

* مهم ترین ویژگی های مرکز فنی مهندسی و خدمات اتومبیل ناجی خودرو

* تخصص و تجربه

* رضایت مشتری

یکی از اصول اخلاقی این مرکز توجه کامل به موضوع رضایت مشتری بوده که این امر در تعمیرگاه بر دو اساس هزینه و کیفیت استوار است. ما تمام تلاش خود را میکنیم که هزینه تمام شده شما تا حد ممکن کم باشد و ضمن اینکه موتور تعمیر شده استاندارد های لازم را داشته باشد. شما می توانید سوابق ناجی خودرو را بررسی و تصمیم گیری کنید.

* تجهیزات برتر
مطمئنا هر چه در زمینه تعمیرات خودرو ماهر باشید ولی تجهیزات در اختیار نداشته باشید نتیجه کار عالی نخواهد بود. تجهیزات مختلفی در زمینه تعمیرات موتور وجود دارد که تهیه این لوازم مشکل و پر هزینه است و ما در نهایت با هر تلاشی سعی کرده ایم این تجهیزات را تهیه کرده و آنها را در تعمیر موتور خودروی شما بکار بگیریم.

* استاندارد سازی میلنگ موتور
کنترل ابعاد دقیق میلنگ با دقت میکرون و چگونگی حساسیت هر موتور نسبت به تغییر ابعاد میلنگ موضوعی است که بالاترین حساسیت در تعمیرات موتور را داراست.

* عیب یابی بخش های مختلف
اینکه فرد تعمیرکار موتور خودرو بتواند تمامی عوامل معیوب در موتور را تشخیص دهد و نسبت به برطرف نمودن و تعمیر آنها اقدام کند موضوع مهمی است که باید انجام گیرد.

(تعمیر ماشین را به متخصصش بسپار)

 

⚫️ تعمیر و نگهداری سوزوکی

سوزوکی ویتارا یکی از خودروهای پرطرفدار و قدیمی در بازار خودرو است. با گذشت زمان، نیاز به تعمیر و نگهداری این خودروها افزایش یافته است. و نیز با توجه به پرطرفداری خودروی سوزوکی ویتارا، تعمیرات آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در واقع، تعمیر و نگهداری منظم این خودرو می‌تواند به شما کمک کند تا به صورت دائمی از خودروی خود استفاده کنید و همچنین از کاهش هزینه‌های تعمیراتی برخوردار شوید.

تعمیرات سوزوکی ویتارا شامل انواع خدمات نگهداری و تعمیراتی از جمله تعویض روغن و فیلترها، تعویض سیستم تعلیق، تعویض تسمه تایمینگ، تعمیر ترمزها و … می‌شود. همچنین، تعمیرات بزرگتری مانند تعویض و تعمیر موتور و گیربکس را نیز می توانید با اطمینان کامل به مهندسین مجرب و متخصص ناجی خودرو همدان بسپارید.

تعمیر سوزوکی نیازمند تخصص و آگاهی فنی است و تیم ناجی خودرو همدان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی و تکنسین‌های ماهر و آشنا با جزئیات فنی خودرو سوزوکی ویتارا ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری منظم خودروی شما خواهند بود. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، تعمیرات ما در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود و شما می‌توانید به طور مطمئن از کیفیت و عملکرد عالی خودروی خود لذت ببرید.

همچنین ما به عنوان یک مرکز تعمیرات سوزوکی مجهز به خدمات نگهداری و تعمیرات دوره‌ای، با ارائه خدمات منظم نگهداری و تعمیر سوزوکی، کمک می‌کنیم تا خودروی شما در بالاترین سطح عملکرد قرار بگیرد. به علاوه تمامی خدمات را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهیم. هدف ما ارائه خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است تا شما بتوانید از خدمات تعمیراتی ما به صورت مقرون به صرفه استفاده کنید.

اگرچه تعویض روغن موتور در خودرو امری ضروری بوده و تأثیر مثبتی بر عملکرد خودرو و عمر مفید موتور خواهد داشت، اما متأسفانه برخی از رانندگان نسبت به تعویض روغن اتومبیل بی‌اعتنا هستند و زمان تعویض را عقب می‌اندازند.

همان‌طور که می‌دانید روغن موتور در تمیزی قطعات موتور و روان‌سازی آن تأثیر بسیار مهمی دارد. همچنین روغن موتور وظیفه خنک کنندگی موتور خودرو را نیز بر عهده دارد. اما در برخی از مواقع روغن موتور کارایی و عملکرد مثبت خود را برای قطعات موتور خودرو زودتر از زمان پیش‌بینی و تعیین شده از دست می‌دهد که در این صورت می‌تواند خیلی سریع به موتور خودرو ایراداتی را وارد کند و مشکلات و هزینه‌های زیادی را در پی داشته باشد. بنابراین به خاطر داشته باشید که روغن موتور را باید به عنوان یکی از حیاتی ترین مواد مصرفی اتومبیل مرتب کنترل نمایید.

-زمان تعویض روغن موتورو فیلتر روغن یکی از مواردی است که در تعمیر و نگهداری خودرو از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.به طور میانگین روغن موتور اکثر خودروها باید هر 5000 کیلومتر یا هر سه ماه یک بار تعویض گردد. روغن تازه و تمیز با انجام روغن کاری قطعات موتور، عملکرد خودروی شما را بهینه می کند.

– زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک به عوامل مختلفی مانند مدت زمان استفاده از خودرو، شرایط رانندگی و میزان استفاده از خودرو بستگی دارد. به طور کلی، توصیه می شود روغن گیربکس اتوماتیک هر 30,000تکیلومتر تعویض شود. برای تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، شما بهتر است از یک تعمیرگاه خودرو یا یک مکانیک متخصص استفاده کنید.

تعمیر و خدمات خودروهای هایما در ناجی خودرو همدان

هايما یکی از انواع اتومبیلهای وارداتی میباشد که امروزه با توجه به کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر جهت مراقبت و نگهداری این اتومبیل ها اقدام کنید بدون شک دچار

خرابی و مشکل چندانی نخواهد شد. برای اتومبیل هایما باید هر ۵ هزار کیلومتر جهت تعویض روغن اقدام نمائید. همچنین زمانی که جهت تعویض روغن اقدام میکنید باید سعی کنید تا جهت تعویض فیلتر روغن نیز اقدام کنید و یا حداقل یک باردر میان جهت تعویض فیلتر اقدام کنید.

نکات لازم برای مراقبت هایما

بنزین

اصلی ترین رکن برای سالم ماندن موتور خودرو هایما بترین مورد استفاده آن است. توجه داشته باشیدموتورهای این اتومبیل برای رسیدن به بازدهی قابل قبول به سوخت با کیفیت بالا درصد ناخالصی پایین ودر نهایت عدد اکتان استاندارد نیاز دارد به همین خاطر اگر شما دارای اتومبیل هایما می باشید.پیشنهاد میکنیم که در هر بار سوختگیری سعی کنید از بنزین سوپر یا مکمل اکتان استاندارد ومرغوب بهره مند شوید.

یکی از دلایل اهمیت استفاده از سرین با اکتان بالا در پیشرانه های توربو بالا بودن عدد تراکم عمده ایندسته از موتورها میباشد که در صورت پایین بودن اکتان صدای ضربه در موتور و پدیده خودسوری یعنیاحتراق مخلوط هوا و برین اتفاق خواهد بیفتد که این به مرور باعث میشود تا اسیب شدیدتری به قطعاتاتومبیل شما وارد شود.

گرم کردن و سرد کردن

زمانی که شما شروع به حرکت کنید به محض استارت باید ۲ تا ۳ دقیقه به موتور فرصت دهید تا گردش روغن در بین تمام قطعات انجام شود سپس با کمترین دور موتور رانندگی کنید تا قطعات به خوبی گرم شوند. توجه داشته باشید در فصل سرد سال و در مناطق سردسیر گرم شدن اتومبیل باید با دقت بالایی انجام شود.

روغن

در انتخاب روغن مناسب دقت کافی داشته باشید. بیش از هر چیزی به شما پیشنهاد می کنیم که سعی کنید یک روغن با گرانروی و سطح کیفی مناسب انتخاب کنید که برای انتخاب بهتر می توانید به دفترچه راهنمای خودرو نیز مراجعه کنید. روغنهای با گرانروی پایین کیفیت ساخت بهتری نیز دارد و اصولاً از معتبرترین برندها قابل انتخاب می باشد. به همین خاطر با توجه به فصلی که در آن هستید و البته نوع پیشگیرانه خودرو از روغن با گرانروی مناسب بهره مند شوید.

فیلتر هوا

فیلتر هوا وسیله ای برای به دام انداختن ذرات موجود در هوا است. فیلتر هوا موجب سوخت کامل درخودرو و در نتیجه کاهش مصرف سوخت میشود بنابراین برای بهبود عملکرد فیلتر هوا باید از آن به نحو صحیح نگهداری کرد نگهداری از فیلتر هوا گاها به معنی تمیز کردن فیلتر هوا است و در برخیمواقع تعویض فیلتر هوا است.

به طور کلی انواع فیلتر هوا در اتومبیل نظیر فیلتر هوا کاغذی، حداقل باید سالی یکبار تعویض و یا چند بار در سال تمیز شود. به ویژه در هنگام عبور از محیط های با گرد و غبار زیاد و مسافت های خاکی بحث نگهداری از فیلتر هوا بیشتر مطرح خواهد بود.

تعویض روغن

بسیاری از افراد فکر میکنند روغنی که در گیربکس اتوماتیک وجود دارد مثلا خودروهای دنده ای نیازی به تعویض ندارند. تنها باید بازدید کرد و در نهایت سرد شود. اما توجه داشته باشید که روغن گیربکس دنده ای و اتوماتیک هر دو نیاز به تعویض دوره ای دارند. تصور اینکه روغن فابریک کارخانه باید درگیربکس بماند کاملا اشتباه می باشد.

پیشنهاد می کنیم به صورت دوره ای نسبت به تعویض روغن گیربکس خودرو دنده اتوماتیک اقدام کنید.
برای مشاوره رایگان با تعمیر کاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی ناجی خودرو همدان و
دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید: ۰۹۱۰۸۰۰۱۵۶۶

 ⚫️ تعویض روغن در خودروهای دارای گیربکس دستی

کارشناسان معتقدند که هر 30 هزار کیلومتر باید به فکر تعویض روغن گیربکس باشید. البته اگر از خودرو زیاد از حد کار می‌ کشید و در شرایط دشوار رانندگی می‌ کنید، زمان تعویض روغن گیربکس به هر 20 هزار کیلومتر هم خواهد رسید. راننده‌ های تازه‌ کار، کسانی که مدام در ترافیک اسیر می‌ شوند و راننده‌ های کوه و کوهستان باید حواس‌ شان را جمع کنند و زود تر اقدام به تعویض روغن گیربکس کنند.
به ‌طور کلی، زمانی که نیاز به تعویض دنده زیاد باشد، زمان تعویض روغن هم زودتر از حالات عادی و طبیعی فرا می ‌رسد .

⚫️ سرویس دوره ای سوزوکی ویتارا

✔️ هر 30000 کیلومتر ، تعویض روغن دیفرانسیل جلو و عقب
✔️ هر 30000 کیلومتر ، تعویض روغن ترانسفر
✔️هر 30000 کیلومتر ، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک و دستی
✔️ هر 15000کیلومتر، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه
✔️ هر 20000کیلومتر، تعویض سرویس شمع در صورت نیاز
✔️ هر 20000 کیلومتر، سرویس غلتک تسمه دینام و غلتک هرزگرد دینام
✔️ هر 20000 کیلومتر ،بازدید لنت ترمز چرخ های جلو و عقب
✔️ هر 5000 کیلومتر، تعویض روغن موتور همراه با فیلتر روغن
✔️ بازدید دوره ای جلوبندی هر سه ماه یکبار
✔️ بازدید دوره ای پلوس ها ، هر سه ماه یکبار
✔️ تعویض ضد یخ هر سال یکبار
✔️ تعویض ترموستات هر یکسال یکبار

برای مشاوره رایگان با تعمیرکاران مجرب ما در تعمیرگاه تخصصی ناجی خودرو همدان و دریافت بهترین راهنمایی با شماره زیر تماس بگیرید:

09108001566

 

تایم کاری : 8 الی 13 و عصر 15 الی 20
تایم کاری کارواش : 8 الی 20 هم روزه

 

مدیریت:آقای سعید واحدی 

 

09108001566

 

تعمیرات تخصصی هیوندا
کوره رنگ حرفه ای
آبشارآب جهت گرفتن گرد رنگ‌
مکش‌قوی جهت جمع آوری گرد رنگ معلق در فضای کوره
دمنده ی هوای گرم به داخل کوره
تعمیر تخصصی هایما
تعمیرات تخصصی سوزوکی
عیب یابی و تعمیرات