Address & Contact

Our Address

نجف آباد ، خیابان ریاضی ، جنب هلال احمر

مرکز لاغری و رژیم درمانی رز 

? خدمات لاغری شامل رژیم درمانی و مشاوره ، دستگاه های لاغری موضعی شامل کول تک ، آر اف ، کویتیشن و لیپولیزر

? امروزه با توجه به شرایط نامطلوب سلامت جسمانی و روحی از جمله افسردگی، نداشتن مهارت در روابطهای فردی، کم تحرکی، تغذیه ناسالم در جامعه بروز بیماریهای روحی، فلبی عروقی، گوارشی و … افزایش یافته است. داشتن عادات نامطلوب غذایی و نداشتن تحرک و ورزش و نشاط کافی در زندگی روزمره منجر به اختلالات متابولیک مثل چاقی و نداشتن اندامی متناسب و در نتیجه ایجاد بیماریهای مختلف است.

? امروزه متخصصین و پزشکان کلینیک لاغری برای حل این مشکل که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل بدل شده، راهکارهای نو و به روزی را پدید آوردند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک گردند.

? روش‌های درمان چاقی و لاغری موضعی

? روش‌های درمان چاقی و رفع چربی‌های موضعی، باتوجه به تأثیر آن‌ها روی سلول‌های چربی، به دوگروه تقسیم می‌شوند:

۱- تأثیر بر کاهش اندازه سلول‌های چربی (بدون تغییر تعداد سلول‌های چربی)، مثل رژیم‌های لاغری، ورزش، اعمال جراحی کاهش وزن (bariatric) نظیر کاهش حجم معده (بالون، حلقه یا gastric band) و عمل اسلیو (sleeve gastrectomy) و کاهش طول روده‌ها مثل عمل بای‌پس و….

۲- تأثیر بر کاهش تعداد سلول‌های چربی مثل عمل لیپوساکشن، لیپولیزبا RّّF، لیزرلیپولیز و….

 

 

مدیریت : دکتر احمد خنیفر

 

 

 

 

هزینه سلول درمانی برای لاغری , بهترین کلینیک لاغری , کلینیک لاغری با دستگاه , کلینیک لاغری موضعی , بهترین دستگاه لاغری شکم , جدیدترین دستگاه لاغری , رژیم درمانی , لاغری با رژیم غذایی ,