مرکز مشاوره تحصیلی و روانشناختی بهساز

?مشاوره تحصیلی 

?خیلی از افرادی که تصمیم میگیرند تا در کنکور سراسری و یا هر امتحانی موفق عمل کنند تصور می کنند با مطالعه زیاد می توانند حتما موفق شوند اما لازم است که مطالعه و کارهای شما برنامه ریزی داشته باشد تا بتوانید به سمت موفقیت پیش بروید.

?مشاور های تحصیلی می‌توانند کمک زیادی در این زمینه به شما بکنند. زیرا مشاور تحصیلی یک فرد با تجربه در این زمینه است که می‌تواند در مورد نوع برنامه‌ریزی با شما صحبت کند و شما را آگاه کند که نحوه اصولی برنامه ریزی به چه صورت است و شما با رعایت نکاتی که مشاور تحصیلی میگوید و کمی پشتکار می توانید به تمام اهدافی که در سر دارید برسید.

?همه ما در در طول شبانه روز ۲۴ ساعت وقت داریم و دلیل اینکه بعضی از افراد روز به روز موفق تر می شوند و دست به هرکاری می‌زنند می‌توانند آن را با موفقیت به اتمام برساند و برخی از افراد هیچگاه گام مثبتی رو به جلو بر نمی دارد و همیشه در جای خودشان درجا می زند ممکن است همین برنامه ریزی باشد.

?مشاوره روانشناختی 

?مشاوره روانشناسی یا روانشناختی به عنوان ارائه دهنده ی انواع خدمات درمانی می باشد که توسط متخصص روانشناس در مرکز مشاوره اجرا شده و این موضوع بر نحوه ی عملکرد افراد در سنین مختلف و روابطشان متمرکز می باشد . مشاوره روانشناسی به نگرانی های عاطفی ، شغلی ، اجتماعی ، مدرسه و …. که ممکن است افراد در مراحل مختلف زندگی خود داشته باشند ، موثر خواهد بود مشاوره زوانشناختی  زمان رو به رو شدن با فشار های مختلف زندگی که در خانواده و گروه و یا سازمان ها افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و وجود هرگونه مشکلات عاطفی و روانی و در جهت بهبود شرایط فرد و کاهش احساس پریشانی در هنگام مواجه شدن با بحران ها مفید خواهد بود.

?یکی از مهم ترین مسائل در پیشرفت تحصیلی و ارتقا سطح فکری و علمی یاری گرفتن از مشاوران تحصیلی است. در صورتیکه به این امر مهم توجه کافی نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری شامل حال افراد شود که آینده او را تحت تاثیر قرار دهد. آینده تحصیلی و شغلی افراد از طرفی خودشان و از طرفی خانواده ی آن ها را درگیر خود خواهد کرد. برای پیشگیری از خسارت های ناشی از این قبیل کم توجهی ها بهترین راهکار ممکن انتخاب مشاور تحصیلی متخصص در زمینه­ ی علمی مربوطه است. انتخاب مشاور تحصیلی مناسب اولین قدم در این راستا خواهد بود.

?هنگامی که با بسیاری از افراد موفق در زمینه های مختلف علمی صحبت می کنیم به مورد مشابهی بر میخوریم و آن یاری گرفتن از یک فرد متخصص در زمینه ی مربوطه است. در واقع می توان گفت کمتر کسی میتواند با سطح اطلاعات خود و بدون آگاهی از تجربیات افراد مجرب نسبت به زمینه ی کاری تصمیمات کاملا مناسبی اتخاذ کند. با این تفاسیر انتخاب مشاوره تحصیلی مناسب میتواند نقش بسیار مهمی را در موفقیت فرد ایفا نماید. همانطور که با کوچکترین اشتباه ممکن است آینده تحصیلی و شغلی فرد به خطر بیافتد، انتخاب آگاهانه مشاور مجرب می تواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

?مشاور علاوه بر مشاوره تحصیلی شما، از نظر استرس و اضطراب هم شما را آماده میکند و با راهنمایی هایی که انجام میدهد استرس و اضطراب شما را کاهش می دهد و شما هم از لحاظ تحصیلی و روانی برای این آزمون مهم آماده می شوید. البته باید این را هم بدانید که استفاده ی مفید و کامل از دستیابی به شماره مشاوره تحصیلی باید از چندی قبل از امتحان ارتباط برقرار کنید تا برنامه ریزی های دقیق را انجام دهد.

به مدیریت:علی پورصفر

آدرس:رشت،حاجی آباد، ابتدای بن بست رُز، ساختمان لاله، پلاک ۱۱۵، طبقه ۱

شماره تماس: 09935083846

 

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره , انواع مشاوره , مشاوره تحصیلی , مشاوره رواشناختی , مرکز مشاوره بهساز در رشت , مشاوره تحصیلی چیست , مشاوره روانشناختی چیست , برنامه ریزی درسی , انواع خدمات مشاوره ای در رشت , برنامه ریزی تحصیلی , کنکور سراسری ,