مرکز تخصصی طراحی پروژه های معماری و عمران

?طراحی دکوراسیون داخلی

?طراحی نما و فضای شهری

?طراحی پنل فاز 2

?طراحی کابینت و کمد دیواری

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل ،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست.

?داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست. ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد.

?انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

❇️کاغذ دیواری

با توجه به اینکه ما ایرانیان توجه بسیار زیادی به زیبایی و دلنشین بودن منزل و محل کار خود داریم، از دیر باز استفاده از کاغذ دیواری برای ما یکی از بهترین انتخابها بوده است. تنوع طرح، رنگ، مدل و جنس کاغذ دیواری ها میتواند سلیقه طیف وسیعی از افراد را پوشش دهد تا همگی احساس خوبی نسبت به فضاهای مورد استفاده خود داشته باشند.

❇️کفپوش

پوشش کف یا کفپوش اتاق در دکوراسيون داخلي از چنان اهميت بالايي برخوردار است که کف اتاق را پايه اصلي اتاق مي‌نامند.
بسياري از دکوراتورها، دکور اتاق را بر مبناي پوشش کف انجام مي‌دهند. هنگام انتخاب پوشش کف بايد الگوهاي رفت و آمد را نيز در نظر داشت. به‌طور معمول در مکان‌هاي پر رفت و آمد از کف‌پوش‌هاي سخت و بادوام و در جاهاي کم ‌رفت و آمد از کف‌پوش‌هاي تزييني استفاده‌ مي‌شود.

❇️کفپوش لمينیت

laminate بسيار شبيه به کفپوش هاي چوبي است، اما کفپوش لمینت مانند کفپوش های چوبي تنوع بافت ندارند و تنها مشخصه متمايز کننده آنها رنگشان است .
موقع انتخاب کفپوش لمینت همانند انتخاب ساير کفپوش ها به ياد داشته باشيد که رنگ کف منزل، پس زمينه و فونداسيون کل دکوراسيون شما خواهد بود . اگر مبلمان تيره داريد از کفپوش هايي با رنگ هاي روشن تر استفاده کنيد و اگر مبلمان شما روشن است يک کفپوش با رنگ ميانه يا تيره انتخاب مناسب تري خواهد بود .از نظر ضخامت انواع مختلفي از اين کفپوش ها وجود دارد و با در نظر گرفتن بعد مقاومت و داوم بهتر است کفپوش هاي ضخيم تر را انتخاب نماييد و البته واکس زدن اين کفپوش ها را نبايد فراموش نمود.

❇️ساخت کابینت

?هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت ها و مدل آن ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت ها به خرج دهید.

?کابینت ها با توجه به متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

?کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی و البته زیبا تبدیل کنند.

به مدیریت:رعنا جعفری وند

شماره تماس:

09012849842

 

 

 

 

 

 

 

طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی , انواع دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی در تبریز , مرکز معماری لارن در تبریز , معماری داخلی , مرکز تخصصی طراحی پروژه های معماری و عمران , بهترین دکوراسیون داخلی در تبریز , پوستر دیواری , کاغذ دیواری , کناف , کفپوش , کفپوش لمینت , آسمان مجازی , کاشی استیل , کابینت , دیوارپوش ,