مرکز نوروفیدبک و تحریک مغزی و روانشناسی دکتر فریدی 

✔️ درمان انواع اختلالات روانی و رفتاری اعم از بیش فعالی، اوتیسم، پرخاشگری، اعتیاد، اضطراب، وسواس، افسردگی، اختلال حافظه، اختلال خواب، صرع و.. با روش نوین نوروفیدبک لورتا، تحریک مغزی و بازتوانی شناختی کامپیوتری

✔️ مرکز مشاوره روانشناسی و نوروفیدبک به روش نوین لورتا ، دکتر فرناز فریدی ، روانشناس و نوروتراپیست

✔️ روش نوین لورتا نسل پیشرفته نوروفیدبک می باشد که برخلاف نوروفیدبک کلاسیک قسمتهای عمیق را درگیر می کند و به همین دلیل اثربخشی بیشتر و پایدارتری نسبت به روشهای قدیمی دارد. با استفاده از لورتا می توان قسمتهایی از مغز مثل آمیگدال که منطقه ای در عمق مغز بوده و عامل ایجاد و تولید هیجانات بخصوص هیجان ترس و اضطراب است را تعدیل و اصلاح کرد. این روش قابل مقایسه با روش پیشرفته تر دیگر نوروفیدبک به نام fMRI نوروفیدبک است که بسیار گرانقیمت است و در امریکا و اروپا انجام میشود. با اینحال، لورتا می تواند با همان دقت مکانی در مغز و با سرعت ٢۴برابر بیشتر از fMRI باعث تاثیر گذاری سریع تر و کیفیت درمانی بهتر می شود.

✔️ این روش درمانی، بدون دارو انجام میشود و هیچگونه شوک برقی وارد نمیشود. صرفا امواج مغزی ثبت و تقویت میشوند.

✔️ روش لورتا، برای درمان انواع اختلالات رفتاری و روانی مانند بیش فعالی،عدم تمرکز،اختلال یادگیری،اوتیسم،اضطراب،وسواس، افسردگی، میگرن و سردردهای تنشی، پرخاشگری، اختلال خواب، اختلال حافظه،اعتیاد،صرع، اختلالات گفتاری، افازی، فراموشی، پروتکل درمانی دارد.

✔️ بعلاوه از لورتا میتوان برای بهبود عملکرد و افزایش هوش و توان ذهنی نیز استفاده کرد.

آدرس وب سایت ما http://drfaridiclinic.com

به مدیریت دکتر فرناز فریدی

 

هزینه لورتا نوروفیدبک , روش درمانی لورتا , روش لورتا , روش درمان لورتا , نوروفیدبک برای تمرکز ,