Address & Contact

Our Address

کرمانشاه،مسکن،بلوار گلها،ایستگاه 2 عدالت

فروش لوازم قنادی و ظروف یک بار مصرف عزیزی در کرمانشاه

✅معرفی انواع لوازم قنادی و شیرینی پزی:

? سینی فر

از جمله ابزارهای مورد نیاز برای قنادی و شیرینی‌پزی، سینی فر است که در جنس‌های مختلفی مانند تفلون و گالوانیزه، در بازار عرضه می‌شود که بسته به نیاز خود می‌توانید در سایزهای مختلف آن را خریداری کنید.

? انواع ماسوره و قیف

در تزئین کیک تولد و حلوا از انواع قیف و ماسوره استفاده می‌شود. معمولا ماسوره و قیف‌ها از دو جنس پلاستیکی و فلزی در بازار موجود هستند و دارای طرح‌ها و انواع مختلفی هستند، که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

? ابزار ژل تزریقی

امروزه برای ایجاد کردن طرح گل و یا طرح‌های دیگر در ژله تزریقی، از ابزار ژل تزریقی یا سررنگ مخصوص این کار استفاده می‌شود. این ابزار در طرح‌های مختلف در بازار موجود هستند که می‌توان از فروشگاه‌های لوازم قنادی آن‌ها را تهیه کرد.

?همزن

می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین ابزارهای مورد استفاده برای تهیه شیرینی و کیک، همزن است که در دو نوع همزن دستی و همزن برقی در بازار موجود است. (برای آسان‌تر شدن کار  و صرفه‌جویی در وقت، پیشنهاد می‌شود از همزن برقی استفاده کنید.)

? پیمانه

برای اندازه‌گیری مواد استفاده شده در انواع دستور شیرینی و کیک، از پیمانه‌‌های استاندارد استفاده می‌شود.

? الک

برای سبک کردن آرد و همچنین جداکردن مواد خرد شده در تهیه انواع شیرینی و کیک، از الک‌ها استفاده می‌شود.

? پالت

معمولا برای صاف کردن سطح کیک و شیرینی از پالت مخصوصی استفاده می‌شود که در دو نوع صاف و شکسته در بازار موجود هستند و سایز‌های گوناگونی دارند.

? کاتر

کاترها در اشکال و سایزهای متنوع، مناسب‌ترین ابزار برای شکل‌دهی به انواع شیرینی و خمیر فوندانت هستند. معمولا این کاترها دارای شکل قلب، گل، ستاره و دایره و از جنس استیل مرغوب بوده و امکان شستشوی آن‌ها در ماشین ظرفشویی وجود دارد.

? ابزار فوندانت

امروزه خمیر فوندانت رایج‌ترین روکش برای تهیه کیک بوده که ابزارهای مختلفی از جمله انواع کاتر فوندانت، مهر فوندانت، اتو فوندانت، وردنه مخصوص فوندانت و تکسچر فوندانت برای شکل دادن به این نوع خمیر در بازار موجود هستند.

?انواع قالب کیک و شیرینی پزی

استفاده از قالب‌های شیرینی‌پزی برای تهیه انواع کیک و شیرینی، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید کیک یا شیرینی را با شکل نهایی دلخواه خود تهیه کنید. اما برای تهیه قالب مورد نیاز، ابتدا باید بدانید که آن را برای چه کاری می‌خواهید. همچنین در هنگام خرید به یاد داشته باشید که قالب‌های تفلون و سیلیکون، معمولا گرانقیمت‌تر و حتی با دوام‌تر از قالب‌های فلزی و آلومینیومی هستند.

به مدیریت:وحید عزیزی

 

 

پخش لوازم قنادی , مرکز پخش لوازم قنادی عزیزی در کرمانشاه , قیمت انواع لوازم قنادی در کرمانشاه , تم تولد , ابزار پخت کیک و شیرینی , فروش انواع لوازم قنادی در کرمانشاه , ظروف پلاستیکی , پخش ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در کرمانشاه ,