مرکز پخش چرخهای گلدوزی و صنعتی گونی دوزی رضا شریفی

? تهیه و توزیع قطعات اصلی و تعمیرات تخصصی ماشینهای صنعتی و گلدوزی و گونی دوزی 
? مرکز پخش روغن های چزخ خیاطی صنعتی و کاچیران

? تهیه توزیع انواع چرخهای صنعتی و گلدوزی و گونی دوزی.نمایندگی رسمی کاچیران ژانومه….
? مرکز پخش اطوبخار 1/5
3/5
20
? 60الی70لیتری سیلتر ومیزهای مکش قایقی ومستطیلی.
? بهمراه اطوسردو گرم….
? لوازم یدکی کلیه برندهای معروف روز……
? تعمیرات تخصصی انواع چرخهای گلدوزی وصنعتی
? با گارانتی یکساله

? مرکز پخش شریفی فعالیت خود را در زمینه­ ی فروش و تعمیر ماشین ­آلات صنعتی، نیمه­ صنعتی و خانگی در فروشگاه کنونی خود شروع کرد. از همان سال­ های ابتدایی تاسیس، این فروشگاه به انجام امور فروش و خدمات پس از فروش انواع ماشین­ آلات صنعتی در تهران پرداخت و پس از آن نیز این امر در سراسر کشور فراگیر شد. پس از گذشت زمانی نه­ چندان زیاد، فعالیت این فروشگاه به ماشین­ آلات نیمه­ صنعتی و خانگی نیز گسترش یافت.

? اکنون پس از گذشت حدود چندین سال از تاسیس این فروشگاه، مدیریت و پرسنل آن با تکیه بر اعتماد مشتریان عزیز در تهران و سایر شهرستان ­ها به ارائه­ ی خدمات با کیفیت در خصوص فروش و خدمات پس از فروش ماشین­ آلات دوخت، بافت و برش صنعتی، نیمه ­صنعتی و خانگی در سرتاسر کشور پرداخته ­است. امید است با یاری مشتریان عزیز و انتقادات و پیش­نهادهای دلسوزانه­ ی ایشان در کسب رضایت روزافزونشان کوشا باشیم.

مدیریت:آقای سیدرضا شریفی بناب

 

 

 

 

قیمت دستگاه دوخت سر گونی دست دوم  , چرخ گونی دوزی دستی , قیمت چرخ سرکیسه دوزی دست دوم , قیمت چرخ ته گونی دوزی , چرخ گونی دوزی دست دوم , قیمت چرخ گونی دوزی دست دوم , قیمت دستگاه گونی بافی کشاورزی , چرخ خیاطی سرکیسه دوز ,