پیمانکاری ساختمان و کناف گرشا در البرز

?انجام انواع خدمات:?

کناف سقف

✨نور مخفی

✨ هالوژن

✨تی وی روم

✨دورباکس مخفی و جا لوستری

❇️بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی‌فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است. یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

❇️کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی‌گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

⚡️کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

⚡️کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

⚡️کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

⚡️یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

⚡️کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

⚡️کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

⚡️کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

⚡️امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

⚡️امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

به مدیریت:آقای مهدی گرشاسبی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کناف , کناف کاری در البرز , پیمانکاری ساختمان , بازسازی منزل , تی وی روم , تایل , هالوژن , نور مخفی , کناف گرشا در کرج , تی وی باکس , انواع خدمات کناف و سقف کاذب گرشا در البرز , هزینه اجرای کناف و سقف کاذب ,