Address & Contact

Our Address

ملارد ، مارلیک ، میدان گلها ، به سمت فردیس ، روبه روی بانک کشاورزی ، تزئینات دفتر سلیمانی

Telephone

مشاوره و طراحی و اجرای کناف سلیمانی

✨بازدید ، مشاوره ، طراحی ، اجرا و برآورد هزینه✨
?سقف کاذب کناف

✳️کناف سقف در اکثر ساختمان‌‌‌های امروزی به چشم می‌خورد و به صورت پنل‌‌‌های گچی مسطح به سقف اصلی نصب می‌شود. این سقف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک اجرا می‌گردد. سقف کاذب کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل‌‌‌های گچی روکش دار بر روی آن نصب می‌گردد.

✳️اما سقف کاذب کناف مشبک از سازه‌‌‌های سپری و تایل‌‌‌های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می‌شوند. این سقف وزن بسیار سبکی دارد و قیمت آن نیز ارزان می‌باشد. علاوه بر آن این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است. سقف کناف در دو نوع دکوراتیو و ساده طراحی و اجرا می‌گردد.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

به مدیریت : سلیمانی

آدرس دفتر مرکزی : مارلیک ، میدان گلها ، به سمت فردیس ، روبه روی بانک کشاورزی ، تزئینات دفتر سلیمانی
کرج و حومه اندیشه

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره و طراحی و اجرای کناف سلیمانی در ملارد , اجرای کناف , اجرای کناف در ملارد , سقف کاذب کناف , انواع کناف , سقف کاذب , هزینه کناف , مزایای سقف کاذب کناف , بهترین سقف کاذب , کناف سلیمانی ,