مشاور باغات پسته ی میرال

شرکت کشاورزی ارگانیک البرز تولید کننده انواع کود های کشاورزی با برند میرال ارگانیک

🔹 کارشناس باغات پسته بصورت تخصصی و تضمینی 
🔹 مشاوره از کاشت تا برداشت پسته
🔹 همراه با آموزشهای جدید و به روز و نکات کلیدی

 پدران ما در امر کشاورزی خود موفق بوده اند چراکه شرایط آب و هوایی ، کمیت و کیفیت آب ، آفات گوناگون و مقاوم این زمان را نداشته اند.  

لذا باید قبول کنیم که مدیریت باغ پسته هم شبیه اکثر مشاغل میبایست متناسب با شرایط فعلی شیوه های سنتی را با شیوه هایی جدیدتر و درخور زمان حال تغییر داد.

ما با توصیه های خود بسته به سن، رقم، بافت خاک، مقدار و کیفیت آب ،نوع عملیات زراعی انجام شده تا کنون و بضاعت   مالی شما،بهترین توصیه را از آبیاری گرفته تا هرس،تغذیه و دفع آفات، با نظر افراد متخصص گروه ارائه مینماییم و قسمتی از باغ را به عنوان شاهد نگه میداریم تا آنچه را که شما طی سالها انجام داده اید را همچنان ادامه دهید که تشخیص تفاوت بین توصیه ما و شاهد توسط خود باغدار کاملا مشهود باشد

♻️ جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی جهت بازدید از باغ خود میتوانیدبا ما تماس بگیرید .

09120494053

روش صحیح ابیاری در باغات پسته

برای مدیریت ابیاری اولین قدم باید تشخیص دهید که بافت خاک شما سبک هست یا سنگین و مرحله بعد باید Ecاب رو اندازه گیری کنیم تا متوجه بشویم شوری اب چقدر هست.در اب های شیرین بهترین گزینه که کشاورزان زیاد به اون دقت نمی کنند و یک باور غلط بین کشاورزان جا افتاده این هست که اب رو کنار تنه درخت هدایت می کنند که باعث بیماری گموز می شود و حتما باید اب رو از تنه درخت فاصله دهند و دقیقا زیر سایه انداز درخت اب رو هدایت کنند.
قسمت سایه انداز درخت بهترین و مناسب ترین مکان برای چال کود ها و ابیاری هست.
ولی باغاتی که اب شوری دارند و ای سی اب اون ها بالای هفت هزار هست باید اب رو کنار تنه درخت هدایت کنند چون در اب خاک شور بیماری قارچی خسارت نخواهد زد.

پس برای این که یک ابیاری دقیق داشته باشیم و بتوانیم تشخیص دهیم که اب به تنه درخت برخورد کند یا نه باید ای سی اب رو تشخیص دهیم و بعد اقدام به اصلاح مدل ابیاری کنیم.

سوالی که برای خیلی از کشاورزان پیش میاد این هست که مدار ابیاری توی باغات پسته هر چند روز یک بار باید باشد.
مدار ابیاری بستگی به سن درخت و بافت خاک متفاوت می باشد.
نهال های تازه کشت شده حداقل هر ۱۰تا ۱۵ روز یک بار نیاز به ابیاری دارند در طول فصل بهار و تابستان.

اما در باغاتی که سن درخت های ان ها بالای ده سال می باشد و بافت خاک اون ها سبک هست حداقل هر بیست روز تا بیست پنج روز یک بار نیاز به ابیاری دارند.
اما باغاتی که سن درخت های اون ها بالای ده سال هست اگر اب شیرین دارند و بافت خاک ان ها رسی و سنگین هست هر بیست شش روز تا سی پنج روز یک بار باید ابیاری کنند.

در خاک های سبک به دلیل این که خاک شنی هست نم زیاد کنار ریشه نمی ماند و درخت ها زود تر تشنه خواهند شد و مدار ابیاری رو باید نزدیک تر انجام دهیم تا دچار تنش های مختلف مثل گرما زدگی و استرس در گیاه و… نشود.

♻️ پایان فصل برداشت

با پایان فصل برداشت کشاورزان زحمت کش حاصل یک سال زحمت خودشون رو باید مدیریت کنند و داخل انبار قرار دهند.امروزه با تکنیک های جدید و کاربردی و اصولی و در نظر گرفتن چند نکته می توانید محصول خودشون رو حداقل یک سال در انبار ذخیره کنید و در زمانی که بازار رونق گرفت روانه بازار کنند تا حاشیه سود عالی برای کشاورزان داشته باشد.
انبار داری محصول هم مثل داشت کاشت و برداشت نیاز به اموزش دارد که چطور محصول رو خوب نگهداری کنیم تا خراب و افت زده نشود.
در ادامه نکات کلیدی انبار داری و پارامتر های که باید برای انبار داری محصول باید در نظر بگیرم توضیح خواهیم داد.
(تیم مشاوران باغات پسته میرال)

آشنایی با روش های صحیح نگهداری پسته می تواند در عرضه محصول سالم و با کیفیت نقش مهمی داشته باشد به طور کلی مدت نگهداری پسته در انبار به مقدار حرارت و رطوبت بستگی دارد.

1- حرارت

 درجه حرارت یکی از عوامل مؤثر در رشد نمو و فعالیت حشرات می‌باشد بالا رفتن و افزایش درجه حرارت باعث افزایش رشد و کوتاه شدن چرخه زندگی آفات و در نتیجه بالا رفتن شدت تنفس می‌شود. هرچه شدت تنفس بیشتر باشد مقدار بیشتری رطوبت و حرارت تولید می‌گردد و همچنین گرما باعث افزایش فعالیت قارچ‌ها می‌شود.

2- رطوبت

 پسته نفوذ پذیری زیادی نسبت به رطوبت دارد و به سرعت رطوبت محیط نگهداری پسته را جذب می کند و با رطوبت محیط به حالت تعادل می رسد و از آنجایی که برای هرگونه فعالیت بیولوژیک رطوبت ضروری است. پس میزان رطوبت محیط بر مدت نگهداری پسته نقش بسزا و تعیین کننده‌ای دارد. افزایش رطوبت محیط نگهداری باعث بالا رفتن رطوبت پسته و در نتیجه افزایش فعالیت‌های بیوشیمیایی می‌گردد و همچنین باعث تسریع فعالیت قارچ‌ها و حشرات می‌شود.

3- حشرات و آفات

 از آنجایی که حشرات از مواد انباری پسته و مغز پسته تغذیه می‌کنند پس حشرات موجب کاهش کیفیت و کمیت پسته انبار شده می‌شوند.
شرط لازم برای فعالیت حشرات انباری، گرما و رطوبت است پس با کنترل این دو پارامتر می‌توان مدیریت انبار پسته را کنترل کرد.
مثلاً از مهم‌ترین آفات انباری می‌توان به شب‌پره هندی و شب‌پره خرنوب اشاره کرد که می‌توانند خسارات زیادی به انبارهای پسته وارد کنند.
نگهداری پسته در دمای کمتر از 9.5 درجه سانتی گراد باعث می‌شود که حشرات شب‌پره هندی و شب‌پره خرنوب قادر به رشد و نمو روی مغز پسته نباشند.

4- قارچ‌ها

 قارچ‌ها در صورت مساعد بودن شرایط محل نگهداری به سهولت پسته را مورد حمله قرار می‌دهند. این موجودات قادرند تغییرات زیادی را در پسته به وجود آورند و طعم آن را تغییر دهند یا بر اثر ترشحات خود سم آفلاتوکسین را ایجاد نمایند.
اکثر قارچ‌ها در رطوبت نسبی بالای 75 درصد و دمای بالاتر از 20 درجه سانتی گراد رشد می‌کنند.
هرچه رطوبت محل نگهداری بالاتر باشد امکان ایجاد آلودگی بیشتری و شرایط برای رشد و فعالیت قارچ‌ها مناسب‌تر است.

نگهداری پسته

♻️ لازم به ذکر است که مدت نگهداری پسته‌های دهان بسته به مراتب از پسته‌های خندان بیشتر است و علت آن محافظت مغز پسته توسط پوسته سخت استخوانی پسته دهان بسته است که از نفوذ حشرات و قارچ جلوگیری می‌کند و همچنین مغز پسته دهان بسته بهداشتی تر از مغز پسته خندان است و علت آن این است که مغز پسته در هنگام فرآوری از نفوذ رطوبت و آلودگی‌های محیط در آمان بوده است.

♻️ یکی از نکته های دیگه که خیلی مهم هست در انبار داری این هست که حتما کف انبار و دیوار ها تا سقف باید حتما سرامیک باشد.

♻️ نکته بعدی که باید توجه کنیم بهش فاصله گونی های که داخل انبار گذاشته می شود باید از دیوار پنجاه سانت فاصله داشته باشد و از کف زمین حداقل ۴۰ سانت فاصله داشته باشد و از سقف هم ۵۰ سانت فاصله داشته باشد تا هوا جریان داشته باشد بین ردیف ها و گونی ها.

♻️ حتما در انبار دما سنج و رطوبت سنج قرار دهید و دما رو کنترل کنید.

♻️ کشاورزانی که دسترسی به سرد خونه ندارند جهت نگهداری محصول پسته می توانند با روشن کردن کولر گازی در انبار دمای انبار رو خنک کنند تا دچار خسارت نشوند.

♻️ نکته اخر این هست که قبل از ورد محصول جدید به انبار محصول سال قبل رو از انبار خارج کنید و یا دور تر از محصول جدید قرار دهید و اگر محصول خسارت دیده در انبار به هر دلیلی اون از انبار خارج کرده و انبار رو استریل و ضد عفونی کنید و بعد محصول جدید رو وارد انبار کنید

 

 

کود فروت ست فنتستیک

زمان مصرف کود فروت ست فنتستیک

کود فروت ست (Fruit Set) که به آن کود بهاره نیز می گویند یک کود شیمیایی مایع یا جامد است که هم زمان تورم جوانه ها مصرف می شود و هم بعد از برداشت محصول.

با مصرف کود فروت ست حتی مرغوبیت محصول نیز افزایش می یابد که از نظر اقتصادی برای کشاورزان بسیار ارزشمند خواهد بود. فروت ست در واقع یک مکمل غذایی برای درختان است که به رشد و باردهی آنها کمک می کند

دو تایم طلایی برای مصرف کود فروت ست انتخاب شده که بیشترین بازدهی راه خواهد داشت
بعد از برداشت و زمان تورم جوانه،
بعد از برداشت به میزان دو در هزار مصرف می شود تا پوند سال اینده محکم شود و مقاومت درخت بالا برود،باغاتی که بعد برداشت برگ ریزی شدید داشتن و برگی روی درخت ها نمونده نیاز به محلول پاشی فروت ست نخواهند داشت.
باغاتی که برگ روی درخت ها دارند با مصرف محلول فروت ست فنتستیک مقاومت درخت در مقابل سرما پاییز را بالا خواهد برد و با توجه به این که پتاسیم همراه کود فروت ست فنتستیک ترکیب شده کمک خواهد کرد تا مواد غذای داخل برگ ها راحت تر تخلیه شوند و درخت سرمای پاییز رو احساس نکند.

و در بهار کود فروت ست زمانی که پوند ها سبز شدند و حدود یک سانت رشد کرده اند می توانیم محلول پاشی فروت ست را انجام دهیم.

مزایا کود فروت ست فنتستیک

افزایش گل انگیزی

کاهش سال آوری درختان میوه

جلوگیری از ریزش شکوفه و میوه

افزایش مقاومت گیاه به استرس های محیطی

بهبود و افزایش میزان گلدهی و تشکیل میوه های سالم

افزایش مقاومت جوانه های گل به سرمای بهاره و زمستانه

 

 

 

✨کود میکرو میکس سامر میرال✨

🔴عناصر غذایی مورد نیاز در گیاهان به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

♻️عناصر ماکرو و میکرو که هر کدام جداگانه در درخت یک وظیفه را بر عهده دارند.

♻️عناصر میکرو یا همان ریز مغذی ها همان طور که از نامشان مشخص است در گیاهان کم مصرف می شوند اما به شدت در درختان ضروری و مهم هستند.

♻️طبق تحقیقات بدست آمده اکثر باغات کشور ما به دلیل اهک بالای خاک جذب عناصر ریز مغذی یک مقدار سخت می شود در این راستا بررسی ها و تحقیقاتی تیم شرکت کشاورزی ارگانیک البرز انجام داد تا بتواند یک محصول عالی و با کیفیت و جذب فوق العاده ای را تولید کند با قیمت خیلی مناسب و عناصر متعادل تا مشکل کمبود عناصر ریز مغذی به خوبی در باغات کشور بر طرف شود.

🔴نقش عناصر ریز مغذی در گیاه

♻️درختان هم به عناصر میکرو و هم ماکرو نیاز دارند نمی شود گفت که ما فقط عناصر ماکرو(فسفر ازت پتاس)برای درخت تامین کنیم دیگر نیاز به عناصر ریز مغذی نخواهیم داشت.زمانی ما از کشاورزی نتیجه خوبی خواهیم گرفت که تعادل عناصر غذایی در درخت را حفظ کنیم

♻️مثلا اگر ما شاخه ها ضخیم‌ و پوند عالی داشته باشیم اما اول بهار به دلیل کمبود روی در ختان تمام گل ها و میوه ها ریزش کند به هیچ عنوان شاخه ضخیم در درخت ما به کار نخواهد امد.

♻️کمبود هر یک از عناصر دردرختان ما خسارتی خواهد زد که میلیون ها تومان ضرر خواهیم کرد.بطور مثال اگر عنصر روی به خوبی تامین نشود در درختان پسته شاهد فنری شدن سر شاخه ها خواهیم بود و برگ ها ریزش خواهند کرد و ابتدای فصل بهار گل ها و میوه ها ریزش خواهند کرد.

♻️اگر عنصر مس به خوبی تامین نشود بیماری قارچی زود تر به درخت ما حمله خواهند کرد و… پس هر یک از عناصر در درختان،در ظاهر کشاورز فکر می کند مهم نیست اما اگر علمی و دقیق بهش نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که چقدر مهم و ضروری خواهند بود و تمام عناصر به مقدار نیاز درخت و با توجه به سن و شرایطی که درخت دارد زیر نظر کارشناس باید تجویز شود تا بیشترین تناژ محصول را برداشت کنید.

🔴مزایای کود میکرو میکس سامر میرال

🔹افزایش گل دهی و میوه دهی
🔹افزایش سطح برگ
🔹جذب فوق العاده بالا
🔹تامین کننده عناصر ریز مغذی گیاه
🔹قابل اختلاط با سایر کود های ماکرو
🔹افزایش مقاومت در برابر افات وبیماری ها

🔴نحوه استفاده از کود میکرو میکس سامر

♻️کود های میکرو بهتر است در سایه انداز درخت به صورت گندم پاش مصرف شود تا همه درختان بطور یکنواخت کود دریافت کنند

♻️یکی از مزایای مصرف کود به صورت گندم پاش توی سایه انداز درخت این هست که کود شسته نمی شود

♻️یا اخر جوب ها تجمع پیدا نمی‌کنند و همه درختان به یک اندازه کود دریافت میکنند و جذب بیشتری برای درختان خواهد داشت

🔴میزان مصرف کود میکرو میکس سامر

♻️بطور متوسط بین ۴۰ تا ۸۰ کیلو توصیه می شود و حداقل سه تا چهار نوبت در طول فصل بهار و تابستان باید مصرف شود.اما این مقدار کود توصیه عمومی شرکت می باشد و با توجه به سن درخت و میزان کمبودی که درخت دارد میزان مصرف کود کمتر یا بیشتر خواهد شد(زیر نظر کارشناس)

🔹کود مخصوص چالکود زمستانه 🔹

⬅️کود کامل وینتر میرال پلاس مخصوص چالکود زمستانه
⬅️کاملا گرانوله و کاملا حلال
⬅️میزان مصرف صد کیلو تا چهارصد کیلو در هکتار.
⬅️با درصد عناصر متعادل
⬅️با دار بودن عناصر ماکرو و میکرو و هیومیک اسید و فولویک اسید
⬅️دارای انالیز ضمانت شده
ارسال به سراسر کشور
شرکت میرال ارگانیک البرز

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

🔹 کود مایع مرغی تکنو وان

🔹 کود مایع مرغی تکنو وان با درصد مشخص از عصاره کود مرغی وماهی ترکیب شده است که غنی شده با ریزمغذی‌ها، فولویک اسید وهیومیک اسید می باشد.

🔹کود مایع مرغی تکنو وان هر گالن بیست لیتر ده درصد ازت خالص دارد و پنج درصد فسفر و پتاس دارد که هر لیتر کود مرغی نیم درصد ازت و… محاسبه می شود.یعنی مجموع ی گالن بیست لیتری جمع کل ازت موجود در کود ده درصد ازت محاسبه می شود.

🔹توجه کنید درصد کل محاسبه می شود یعنی هر گالن ده درصد ازت خالص دارد که در هکتار با توجه به کمبودی که درخت ها دارند طبق نظر کارشناس محاسبه می شود و مقدار مصرف تجویز می شود.

🔹زمان مصرف کود از اب استارت تا بعد برداشت پسته می باشد که اگر سال بار باشد بهتر یک مرحله اسفند ماه توی اب استارت مصرف کنند یک مرحله بعد سفت شدن دانه های پسته و یک مرحله قبل مغز گیری پسته مصرف شود و مرحله اخر بعد برداشت پسته ها مصرف شود.

🔹سه ماه اول بهار که درخت تو رشد هست دوز کودی بهتر بالا مصرف شود مثلا براب اب استارت میانگین چهار تا ده گالن توصیه می شود که حتما باید تغذیه قبلی باغ مورد برسی قرار بگیرد و بعد مصرف شود و در تابستان ک هوا گرم حداقل چهار تا پنج گالن در هکتار مصرف شود و بعد از برداشت حداقل سه گالن.

🔹 تفاوت کود مایع مرغی تکنو وان با کود های داخلی و خارجی در این است که با جدید ترین فرمول های روز دنیا فرموله شده است و زیر نظر متخصصان و گیاه پزشکان ایرانی،با یک فرمول متفاوت در آزمایشگاه‌های مجهز ساخته شده است وهدف اصلی انها رفع تمام نیازهای ضروری گیاهان و افزایش حاصل خیزی خاک می باشد.

🔹 کود مایع مرغی تکنو وان جذب بسیار بالایی در تمام خاک های شور و قلیایی و همچنین خاک و اب شیرین دارد، بنابراین بدون هیچ محدودیتی می توانند کشاورزان در باغات ومزارع خود مصرف کنند،چه بسا باعث حاصل خیزی خاک شده و باعث می شود خاک را تا درصدی اسیدی کند و جذب عناصر کودی توسط ریشه افزایش پیدا کند.

🔹 کود مایع مرغی تکنو وان با فرمول متفاوتی که دارد کاملا نا خالصی های ان گرفته شده است و دیگر مشکلاتی که کود های مرغی اماده که کشاورزان از مرغداری ها تهیه می کنند مانند مسمومیت، شوری وبرهم خوردن تعادل عناصر غذایی را شامل نمی‌شود.

🔹 کود مایع مرغی تکنو وان را می توان بدون هیچ گونه مسمومیت برای گیاهان درتمام فصول سال مصرف کرد.

🔹 کود مایع مرغی تکنو وان یک فرمول متفاوت هست که تمام نیاز گیاهان را بر طرف می کند.

🔹 کود مایع مرغی تکنو وان مصرف کود های شیمیایی را کاهش می دهد، خاک را احیا می کند، باعث حاصلخیزی خاک می شود و تعادل عناصر غذایی گیاهان را حفظ می کند.

🔹 زمانی که تعادل عناصر غذای در گیاهان بر قرار باشد عملکرد در گیاهان افزایش پیدا می کند و نتیجه استفاده از آن ریشه زایی، گلدهی وتبدیل گل به میوه را افزایش میدهد ودر نهایت باعث مرغوبیت محصول وتناژ محصول خواهد شد.

🔹 کود مایع مرغی را خیلی راحت می توان به صورت شیر بشکه یا در سیستم های قطره ای مصرف کرد و بسیاری از هزینه هایی مانند هزینه چال کود کردن،هزینه کار گر برای بارگیری کود و… را کاهش می دهد.

🔹 در نهایت هدف و رسالت ما این است که همیشه به فکر کشاورزان زحمتکش سر زمین خود باشیم تا با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را داشته باشند تا حاصلخیزی خاک های سرزمین ما حفظ شود و استفاده از کود های شیمیایی رابه حداقل برسانیم در نتیجه محصول سالم وارگانیک تولید کنیم و آیندگان و فرزندان ما هم از این اب و خاک بیشترین بهره را ببرند.

⚡️برای تهیه کود مایع مرغی تکنو وان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.⚡️
مهندس عظیمی دفتر فروش
۰۳۴۳۴۳۴۱۷۸۱
مهندس علی محمودی
۰۹۱۲۰۴۹۴۰۵۳

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

☘️ بهترین زمان جذب کلسیم ☘️

🔹 بهترین زمان جذب کلسیم برای درخت پسته شهریور،مهر،اسفند و فروردین است.

 

مزایای کلسیم برای درخت پسته:

🔹 باعث میشود پوست استخوانی پسته ضخیم ترشود و تناژ پسته بالاتر برود.

🔹 کلسیم مثل یک ضد شوری عمل میکند.

🔹 مقاومت درخت را در برابر سرما و گرما و بیماری ها بالا میبرد.

🔹 باعث درشت شدن محصول و جلو گیری از ریزش میوه می شود.

🔹 انبار داری محصول را افزایش می دهد.

علائم کمبود کلسیم در گیاهان:

🔹 سیاه شدن نوک پسته
🔹 قاشقی شدن برگ ها
🔹 تنک شدن خوشه پسته

🔹 اگر در اسفند وفروردین از کلسیم استفاده نشده است حتما در شهریور و مهر به صورت نیترات کلسیم یا کلسیم مایع استفاده کنند.

🔹 اگر کلسیم سر تایم زمانی خودش به درخت داده شود به هیچ عنوان خوشه ریزش پیدا نمیکند و جلوی بیماری های قارچی گرفته می شود وباعث می شود مقاومت درخت بالا رود.

🔹 80%مصرف کلسیم به صورت خاکی است و 20%مربوط به محلول پاشی های اول بهار است.

🔹 در برنامه حتما نیترات کلسیم یا کلسیم مایع میرال در اولین آب در اسفند و در شهریور یا مهر مصرف کنید تا شاهد ریزش خوشه ها نباشیم.

 

گوگرد مایع

گوگرد از عناصر غذایی پر مصرف برای گیاهان است که کمتر مورد توجه کشاورزان یا کارشناسان قرار میگیرد. گوگرد در تولید پروتئین و کلروفیل و سایر ترکیبات حساس گیاه نقش دارد به همین دلیل علائم کمبود آن شبیه علائم کمبود نیتروژن ظاهر میشود. زردی از برگهای جوانتر شروع شده و به برگهای مسن تر سرایت میکند. چون گوگرد عنصر متحرکی نیست که از برگهای پیرتر گیاه به سمت برگهای جوان برود.

علائم کمبود گوگرد در گیاهان

بخشی از گوگرد مورد نیاز گیاهان از طریق باران به زمین میرسد. طی سالهای اخیر و به دلیل نگرانی های محیط زیستی تولید گازهای حاوی گوگرد (بارانهای اسیدی حاوی گوگرد) کم شده است. از طرفی منابع دارای گوگرد در زمینهای زراعی کم بوده و توسط آبیاری یا باران شسته میشود. همچنین میکروبهای خاک سبب تجزیه آن و تبدیل گوگرد (سولفات) به گاز (هیدروژن سولفید) میشوند. بنابراین تغذیه گیاهان با گوگرد باید در اولویت برنامه کودی قرار گیرد

بیشتر خاک های ایران مشکل قلیایی و اهکی بودن خاک رو دارند که کشاورزان بعد مصرف ریز مغذی ها یا کود های تقویتی دیگر در خاک تغییراتی در درخت مشاهده نمی کنند و همچنان کمبود ها در خاک دیده می شود که اصلی ترین دلیل اون پی اچ خاک و قلیایی بودن خاک هست که با مصرف گوگرد مایع و یا گوگرد معدنی با کیفیت مشکل حل خواهد شد.
بهترین گزینه برای تنظیم پی اچ خاک که خسارت زا نباشد و هم جنبه تغذیه ای برای درخت داشته باشد و هم مثل یک قارچ کش عمل کند گوگرد می باشد که با یک تیر چند نشون میزنیم و عملکرد ما افزایش پیدا خواهد کرد.
در بازار برای تنظیم پی اچ خاک و… اسید های مختلفی تست می شود مثل اسید سولفوریک که موقت پی اچ خاک تنظیم می کند و در ایند شاهد پوسید شدن ریشه ها و تخریب ساختمان خاک خواهید بود.
اولین توصیه ای بهترین نتیجه رو می گیرید برای این که جذب عناصر برای گیاهان راحت تر شود مصرف درست زیر نظر کارشناس باغ مصرف شود.
یکی از بهترین گزینه ها گوگرد مایع میرال هست که خیلی راحت می توانید همرا اب ابیاری به صورت شیر بشکه مصرف کنید در چند نوبت در طول سال مصرف شود.
و مثل گوگرد پودری نیاز به چال کود و هزینه های اضافه نخواهید داشت و در خاک های شنی اب شوی نخواهد شد در زمان ابیاری.

همان طور می دانید در خاک های شنی باید تغذیه ویژه تری داشته باشیم چون با بارندگی ها و ابیاری های که می شود درصد بالای از عناصر اب شوی می شوند و ولی با مصرف گوگرد مایع میرال ما می توانیم در چند نوبت یا با هر ابیاری گوگرد رو به صورت شیر بشکه مصرف کنیم تا گوگرد از دسترس ریشه خارج نشود و اب شوی شود و کنترل اون به دست خود کشاورز هست.

مزایای کود گوگرد مایع میرال

قارچ کش بسیار قوی

حلالیت %100 در آب

بسیار مقرون به صرفه

افزایش 30% تولید محصولات

کاهش استفاده از کودهای دیگر

اصلاح زمین های شور، قلیایی و آهکی

بالا بردن کیفیت محصولات در عطر و طعم

ضد عفونی کننده خاک و پیشگیری از آفات

افزایش جذب فسفر، آهن، روی و منگنز در خاک

افزایش مقاومت گیاه در برابر خشکسالی و سرما

قارچ کش و از بین برنده حشرات

رفع سیاهکها، انواع سفیدکها و زنگهای زرد

پیشگیری از انتشار و ابتلاء به بیماری های گیاهی

عدم استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و مضر

قابلیت جذب بالا در گیاهان تولید و تامین اسیدهای چرب در ساختار طعم انواع میوه ها

علاوه بر خواص ویژه در مقایسه با کودهای شیمیایی، گوگرد در تشکیل مزه پاره ای از محصولات باغی مانند سیر، پیاز و انواع میوه ها نقش ویژه ای را ایفا می کند.

 

روش صحیح ابیاری

 

صابون طلای سبز
مخصوص شستشو درخت
از بین برنده پسیل و کنه
کاملا ارگانیک
یک فرمول گیاهی داری عصاره سیر،فلفل،روغن نارگیل و روغن و اسطو خدوس و…
داری ریز مغذی
ساخت شرکت میرال ارگانیک

 

 

 

قیمت نهال پسته در کرج , نهالستان پسته پیوندی , , فروش نهال پسته در قزوین , قیمت درخت پسته پنج ساله , مشاور باغات پسته ی میرال در کرج ,