Address & Contact

Our Address

شیراز ، کمربندی اکبرآباد ، شهرک پردیس

فروش انواع مصالح ساختمانی جواد

🔴فروش انواع مصالح ساختمانی :
🔹سیمان
🔹گچ
🔹آجر
🔹پوکه
🔹ایزوگام
🔹لوله سیمانی

⚡️مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می شود که از آن ها در احداث و تولید سازه های مختلف استفاده می شود. در احداث یک بنا مصالح مختلفی به کار می روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفرد می باشند.

🔰 سیمان

🔻 سیمان در بین مصالح ساختمانی بسیار پر مصرف است و از ترکیب مواد آهکی مانند آلومینیوم اکسید و سیلیسیم تشکیل می شود. این ماده به صورت پودری بسیار نرم تولید شده و به صورت فله ای و یا بسته بندی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. ترکیب سیمان با آب ماده ای سخت به نام بتن ایجاد می نماید که نقش مهمی در مقاوم سازی سازه های مختلف ایفا می کند.

💠 کاربرد سیمان

سیمان مهم ترین ماده در ساخت و ساز است و از آن برای مصارف متعدد نظیر ساخت قطعات از پیش ساخته، ساخت تونل ها و پل ها، راه سازی و تولید بتن استفاده می شود.

🔰 گچ

گچ، پودری نرم و سفید رنگ است که از سنگ گچ بدست می آید. این ماده مستقیماً از سنگ گچ حاصل شده و از هیچ ماده افزودنی در تولید آن استفاده نمی شود.

💠کاربرد گچ

گچ از جمله مصالح زودگیر است و از آن برای ساخت ملات، سفیدکاری سقف و دیوارهای ساختمان، ساخت پنل های پیش ساخته و المان های دکوراتیو استفاده می شود.

🔰 آجر

🧱 آجر نوعی مصالح پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز است که در گذشته از پختن خشت بدست می آمد.

🧱 آجرهای خشتی که در قدیم استفاده می شدند به دو طریق دستی و ماشینی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گرفتند.

🧱 آجر را می توان از جمله قدیمی ترین مصالح ساختمانی دانست که از خاک رس و مواد دیگر در کوره های آجرپزی به وسیله حرارت بالا تولید می شود.

🧱 آجرها با توجه به مواد اولیه و کاربرد خود در کوره های مختلف حرارت می بینند از جمله کوره هوفمن، کوره تونلی، کوره تنوره ای.

🔰 ایزوگام

ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود .

از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود .

💎 انواع ایزوگام در بازار از نظر لایه تشکیل ‌شده:

در حالت کلی دو نوع ایزوگام در بازار وجود دارد یک نوع تک لایه با ضخامت ۳ میلی ‌متر و یک نوع دولایه با ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی ‌متر

🔰 لوله سیمانی

🔸 لوله سیمانی که با نام لوله دودکش شناخته می شود یکی از لوله ها پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی به حساب می آید. این لوله از ترکیب سیمان و الیاف نسوز ساخته می شود و به همین جهت از مقاومت خوبی برخوردار است. با توجه به کاربرد الیاف نسوز در ساختار این لوله می توان آن را یکی از لوله های مقاوم در برابر گرما و حرارت به حساب آورد.

🔸 خوشبختانه این لوله مورد تایید مهندسان ساخت و ساز بوده و تمامی استاندارد های لازم برای یک لوله ساختمانی را دارا می باشد.

🔸این لوله در انواع و سایز های مختلف تولید و عرضه می شود. به دلیل کاربرد گسترده ای که لوله سیمانی دارد محبوبیت آن در میان مردم افزایش یافته است. لوله سیمانی علاوه بر کیفیت مناسب از قیمت مطلوبی نیز برخوردار می باشد.

به مدیریت:آقای زارعی

 

 

 

 

مصالح ساختمانی در شیراز , قیمت مصالح ساختمانی در شیراز , قیمت روز مصالح ساختمانی , قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی ,سیمان , گچ , آجر , پوکه , ایزوگام  , لوله سیمانی ,