Address & Contact

Our Address

شفت ، خیابان 17 شهریور ، نرسیده به فرمانداری

مصالح ساختمانی فروزش

?فروش عمده و خرده کلیه مصالح ساختمانی مستقیم از کارخانه

?عاملیت پخش کلیه مصالح ساختمانی به صورت عمده و جزئی

?بورس انواع :

?سیمان ، گچ ، پود خام سنگ ، آجر ، بلوک ، کاشی ، سرامیک و……

?مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می شود که از آن ها در احداث و تولید سازه های مختلف استفاده می شود. در احداث یک بنا مصالح مختلفی به کار می روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفرد می باشند.

?آشنایی با این مصالح به منظور ترسیم نقشه های ساختمانی و اجرای آن ها ضروری است، از این رو فعالان حوزه ساخت و ساز باید به خوبی با مواد و مصالح ساختمانی آشنا باشند تا سازه ای مقاوم و با دوام احداث نمایند. رایج ترین مصالحی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان جایگاه خود را در صنعت معماری و ساختمان سازی حفظ نموده اند چوب، سیمان، فلز، آجر و بتن می باشند.

?این متریال ها به دلیل مقاومت بسیار بالا و هزینه مقرون بصرفه در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در دنیای مدرن امروز مصالح ساختمانی نوین توسط صنعتگران تولید و به بازار عرضه می شوند که در مقایسه با مصالح قدیمی قابلیت ها و مزایای بی شماری دارند.

?هر یک از این مصالح با توجه به مقاومت و کارایی خود در قسمت های مختلف ساختمان به کار می روند

به مدیریت : آقای یونس فروزش احمد سرایی

 

 

 

 

مصالح , مصالح ساختمانی , پودرخاک سنگ , آجر , سیمان , گچ ,  آجر سفال  , مصالح ساختمانی در شفت  , مصالح ساختمانی فروزش , فروش عمده و خرده کلیه مصالح ساختمانی در شفت ,