منبت های رزینی

  • تولید رزین با قیمت مناسب
  • قبول سفارش
  • از تولید به مصرف

به نام خدا

با افتخار و به یاری خدواند متعال و به منظور حفظ و صیانت درختان و جنگلها، تولید و مصنوعات رزینی را با رعایت کلیه استانداردهای بین المللی آغاز نموده ایم.
مصنوعات رزینی ضمن دارا بودن کلیه خواص چوب طبیعی از جمله ابزار پذیری (میخ و پیچ خوارگی، رنده پذیری، منگنه و …)، رنگ پذیری عالی و ضد آب بودن، ضد موریانه بوده و در مقابل اسیدها و بازها نیز مقاوم می باشد.

با عنایت به سابقه فعالیت شرکت در زمینه تولید مبلمان، سرویس خواب، میز نهار خوری و لوازم تزئینی با چوب مصنوعی، بدلیل قابلیت ممبران و پذیرش روکش pvc بر آن شدیم با تولید محصولاتی در صنعت کابینت کشور مانند گل چوب، سرستون، پایه چراغ، پایه ستون و لوازم جانبی دیگر ضمن بالا بردن سرعت تولید و کاهش چشمگیر قیمت تمام شده، به جلب نظر و استقبال بی نظیر تولید کنندگان محترم در صنعت کابینت کشور نیز نائل آییم.

جا دارد شما همکار گرامی نیز ضمن کاهش قیمت محصول نهایی تولیدشدهی خود، در حفظ و صیانت از محیط زیست سالم و پاک، ما را در راستای کاهش قطع درختان برای مصارفی که جایگزین مناسبی چون مصنوعات رزینی دارد، یاری فرمائید.

مدیریت:آقای کرمی

https://t.me/paytakht_rezin

 

فروش منبت رزین , قیمت مبل رزین , تولیدی مبل رزین , معایب مبل های رزینی , مبل استیل رزین , مزایای مبل رزین , معایب مبل رزین , مبل رزینی ,