Address & Contact

Our Address

میاندوآب، خیابان 17 شهریور، موسسه بذرونهال مهندس آرمین قاسمی

Telephone

موسسه بذر و نهال مهندس آرمین قاسمی

? اولین شرکت ترانزیت داخلی و خارجی نهال تحویل در محل

فروش بصورت عمده و خرده

نهالستان مهندس آرمین قاسمی با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه انواع نهال پیوندی مثمر و غیر مثمر زیر کشت دارد که سالانه حدود ۵۰۰ هزار اصله نهال شناسنامه دار و مجوز دار زیر نظر جهاد کشاورزی تولید کرده و به تماط نقاط ایران و کشورهای همسایه از جمله:

عراق، نخجوان، افغانستان و تاجیکستان ارسال می نماید. ارسال نمونه نهال پسته و گردو به مجموعه تحقیقاتی واقع در کشور آلمان، ارتباط و همکاری با نمایندگان پروژه های تحقیقاتی کشاورزی اتحادیه اروپا در افغانستان، مشاوره و احداث باغ و نهالستان در شهرهای مختلف از قبیل ارومیه، تبریز، شهریار، ابسرد، ابهر، اراک، قزوین، مازندران، سبزوار، مشکین، زنجان، فارس، زاهدان، سنندج، نهاوند، همدان، شیراز، اصفهان، بانه و تهران.

نهالستان مهندس آرمین قاسمی بزرگترین تولید کننده بذر و نهال درغرب کشور

بزرگترین توزیع کننده نهال اختصاصی آذربایجان از قبیل ۲۳ رقم نهال هلو، ۱۸ رقم نهال سیب، ۱۲ رقم نهال گردو، ۱۱ رقم نهال زردآلو، ۱۰ رقم نهال گلابی، ۹ رقم نهال شلیل، ۲۰ رقم نهال انگور، ۴ رقم نهال به، ۷ رقم نهال گیلاس، ۷ نوع نهال پسته و ۴ رقم نهال فندق و انواع پایه های گلابی pyrodwarf ؛ و پایه ohf و پایه های gn و gf677 برای انواع هلو، شلیل و بادام پایه سیب، m6-m106-m9 و انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر دیگر برای احداث باغات و فضای سبز می باشد.

کلیه نهالهای این شرکت از جمله گردو با استاندارد و با بالاترین کیفیت و از ارقام اصلاح شده تجاری بوده و منشا ان غالبا موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر و زیر نظر کارشناسان و محققین مجرب باغبانی و عاری از هرگونه افات و بیماریها و دارای گواهی بهداشت و شناسنامه تولید از جهاد کشاورزی تولید گردیده است.

خدمات مشاوره رایگان در احداث و نگهداری باغات و مشارکت در طرح های بزرگ و کوچک باغ و جنگل در داخل و خارج از کشور از فعالیت های جانبی این شرکت میباشد.

کلیه نهالهای این نهالستانات زیر نظر مهندسین جهاد کشاورزی و کادر مجرب همراه با شناسنامه و گواهی بهداشت تولید و صادر میگردد. طی تعاملاتی که باغداران و مشتریان نهالستان از تمامی شهرهای کشورمان داشتیم و بر اساس گفته ها و تجربیات آنها به اطلاعات ارزشمندی دست یافته و می توانیم مناسب ترین گزینه را جهت احداث باغ مدرن و تجاری به شما پیشنهاد نماییم.

در نظر داشته باشید انتخاب رقم مناسب نهال جهت کاشت و اقلیم منطقه که سازگار باشد، همچنین شرایط بستر کاشت، میزان آبیاری در ماه و … بستگی دارد.

مفتخریم خدمات مشاوره رایگان جهت بهره برداری مناسب از باغات در اختیار هموطنان داشته باشیم.

نهالستان مهندس قاسمی با همکاری تجاری و علمی و شرکت در تمامی مناقصات شهرداری ها و ادارات و جهادها فعالیت دارد.

نهالستان مهندس ارمین قاسمی علاوه بر ارایه نهال شناسنامه دار همراه با فاکتور و مهر شرکت اقدام به بستن قرارداد ثبتی در دفتر خانه می نماید تا مشتریان عزیز با حصول اعتماد کامل اقدام به احداث باغات خود نمایند.

نهال فروشان و باغداران گرامی توجه داشته باشند که بعد از رویت نهالستان و لیبل و گواهی سلامت جهاد کشاورزی فروشنده و دریافت شماره گواهی و بعد از استعلام از جهاد کشاورزی منطقه خود و از صحت لیبل به نام غیر نبودن و شناسایی افراد دلال با تولید کننده اقدام به خرید نهال فرمایید تا بعدا دچار مشکل نباشید.

 

مدیریت: آقای آرمین قاسمی

 

 

موسسه بذرونهال مهندس آرمین قاسمی در میاندوآب,تولید نهال در میاندوآب, کاشت نهال در میاندوآب