Address & Contact

Our Address

تهران ، آیت الله سعیدی ، بعد از شهرک صنعتی ، چهاردانگه ، جنب پل عابر پیاده ، خیابان مهدی موعود ، پلاک 4

Soc. Networks

موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی تلاشگران نظم گستر پارس

تحت نظارت ناجا
شماره ثبت 35354
مدیرعامل موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی تلاشگران نظم گسترپارس: بهمن اسفندیاری
مدیر اجرایی موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی تلاشگران نظم گسترپارس: علی اصغرملکی

توسعه روزافزون و رشد فزاینده جمعیت همراه با تنوع عوامل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … شرایط اجتماعی پیچیده ای را رقم زده است که بعضا زمینه ارتکاب جرایم را در اجتماع فراهم می آورد.
تلاش نیروی انتظامی همراه با به کارگیری نیروهای مکمل از بخش خصوصی راهکاری است که در برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد نظم و امنیت عمومی به تصویب رسیده است.
لذا بدین منظور، موسسه حفاظتی مراقبتی تلاشگران نظم گسترپارس به شماره ثبت۳۵۳۵۴و تایید نیروی انتظامی با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و ورزیده علوم پلیسی برای پیشگیری از وقوع جرایم و ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی خودبرای آرامش خاطر و امنیت بیش تر با اهداف و فعالیت های ذیل افتخار خدمتگزاری به مردم گرامی را دارد.

زمینه های فعالیت:

خدمات حفاظتی و مراقبتی شامل حفاظت از اماکن وتأسیسات دولتی و خصوصی فاقد رده بندی حفاظتی از قبیل ساختمان ها و ابنیه و مجتمع های مسکونی،تجاری،اداری،تفریحی،فرهنگی،ورزشی،درمانی،صنعتی وتأسیسات کشاورزی،دامداری وشیلات،سیلوها،انبارهای کالا و پروژه های عمرانی وراهسازی
حفاظت وحمل ونقل پول و ارواق بهادار و حفاظت از شعب غیرمادر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
ارائه خدمات حفاظت الکترونیک شامل، نصب دوربین های مداربسته، سیستم ضد حریق و اطفا حریق، نصب درب های ضد سرقت از دیگر فعالیت های این موسسه می باشد.