Address & Contact

Our Address

تهران،بزرگراه آیت الله سعدی،شهرک صنعتی چهاردانگه،خیابان کشاورز،خیابان زارع،روبروی کشتارگاه،کوچه باغ چشمه،پلاک6

صنایع چوب اکسیر

✨تولید انواع میز ناهارخوری و جلو مبلی

❇️میز ناهارخوری

میز ناهارخوری انتخاب کنید که محکم و قوی باشد تا بتوان سال‌های زیادی از این میز برای مهمانی‌‌‌های خود استفاده نمایید. باید میز ناهار خوری از چوب محکم مانند چوب ماهون، گردو و بلوط را انتخاب نمایید. میزهایی که از چوب مهندسی شده و یا چوب‌‌‌های کامپوزیت ساخته شده است شامل تخته چندلا و ام دی اف بادوام و مقرون به صرفه است اما هرگز به اندازه چوب‌‌‌های سخت مقاوم نیستند.

❇️میز جلو مبلی

میز جلو مبلی را شاید میتوان جزو با اصالت و قدیمی‌ترین میز‌ها دانست. از میز جلو مبلی بیشتر برای پذیرایی استفاده میشود و شاید یکی از دلیل هایی که این میز را در دسته با اصالت‌ها قرار میدهد همین بوده باشد.

?نکات مهم برای خرید میز جلو مبلی و عسلی

برای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشیم از جمله این نکات میتوان به کیفیت جنس و قیمت کالا اشاره کرد. به صورت کلی کیفیت و قیمت حرف اصلی را در هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی میزند. اگر قیمت پایین، امکان دارد کییفیت هم پایین باشد و یا بر عکس.

به مدیریت:آقای صالحی

لینک واتساپ?
https://chat.whatsapp.com/Km6ftFMa70lEJ7wqrRTPhe

 

 

 

میز , میز غذاخوری , میز چوبی , صنایع چوبی اکسیر در تهران , قیمت انواع میز ناهارخوری , قیمت انواع جلو مبلی , تولید میز در تهران , میز عسلی در تهران , میز ناهارخوری و جلو مبلی و صنایع جوب اکسیر در تهران ,