میکاپ آرتیست محبوبه اسمی خانی 

? گریمور تخصصی عروس

? میکاپ تخصصی عروس

? آموزش تخصصی میکاپ وگریم عروس

?اگر عاشق ميكاپي و دوست داري رايگان آموزش ببيني با من همراه شو?

? زیبائی جزء جدانشدنی از آدم هاست و همه‌ی افراد دلشان می خواهند زیباترین فرد در مراسم خود باشند. تصور کنید جشن عروسی شما نزدیک است و تنها دغدغه ی شما درکنار مابقی برنامه‌های برگزارکننده‌ی جشن، چگونه گریم و آرایش روز عروسی است! شب و روز به این فکر می کنید که آیا آرایشگری که انتخاب کرده اید می تواند شما را به زیباترین عروس سال تبدیل کند؟ آیا می تواند بهترین گریم و تکنیک ها را برای شما به کار ببرد یا خیر! هر چقدر هم که از لحاظ ظاهری چیزی کم نداشته باشید، با اینحال دلتان می خواهد در چنین روز باشکوهی در میان تمامی میهمانان بدرخشید و زیبایی شما همه را تسخیر کند!

? این حق شماست که که با ورود به جشن، نظر همه را جلب کنید و با انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و توانمند ‌بتوانید زیباترین عروس سال شوید. پس با ما همراه شوید?

? گریم عروس به نوعی استفاده از تکنیک‌ها و فن و فون حرفه‌ای برای آرایش صورت است که به زیبایی و تغییراتی که به بهترین شکل ظاهری انجام شود گفته می‌شود. جالب است بدانید: هر چقدر که به جلو می‌رویم، با پیشرفت علم و فناوری های جدید، آرایشگران به قدری حرفه ای و زبردست شده‌اند که خلاقیت آنها بی‌نظیر است و از طرفی یک گریم خوب و حرفه ای به یک آرایشگر حرفه‌ای و توانمند بستگی دارد.

?  در واقع آرایشگری جالب ترین و جذاب ترین شغل‌ دنیاست که در میان رشته‌هایی که دارد، گریم عروس و میکاپ یک آیتم مهم در این شغل بی نظیر است. گریمور و یا آرایشگر میکاپ نیز کسی است که بتواند با مهارت و توانمندی خاصی با توجه به شناخت پوست و حالت‌های مختلفی که یک چهره ممکن است داشته باشد، یک گریم تخصصی انجام دهد، همانطور که می دانید، تمام دغدغه ی عروس در روز عروسی، داشتن یک آرایش بی نظیر است و می خواهد یک گریم ایده آل داشته باشد. منتها یک آرایشگر حرفه ای بایستی برای داشتن یک گریم تخصصی و حرفه ای به موارد مهمی دقت کند که ما در ادامه به این موارد می پردازیم

? شما می توانید با انجام گریم حرفه ای عیب های صورت شخص را مخفی کنید و به زیبایی چهره آن فرد بیافزایید در واقع گریم صورت به منظور متعادل سازی اجزای صورت انجام می شود. زمانیکه گریم حرفه ای و تخصصی انجام شود آرایش صورت کمتر به چشم می آید و صورت شما طبیعی تر جلوه می کند.

مدیریت : خانم محبوبه اسمی خانی

میکاپ جدید عروس , آموزش میکاپ تخصصی عروس , میکاپ صورت عروس , میکاپ حرفه ای عروس , گریمور تخصصی عروس , آموزش گریم عروس , آموزش تخصصی گریم عروس , بهترین گریم عروس , بهترین گریم و میکاپ در تهران ,