Address & Contact

Our Address

مازندران ، شهرستان بهشهر

Telephone

نصب آجر نمای ساختمانی و انواع شومینه و کباب پز حسینی

?آجر نما نمونه ای از مصالح ساختمانی است که با توجه به ویژگی های منحصربفردی که دارد، مورد توجه افراد شاغل در صنعت ساختمان قرار گرفته و به شکل وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

?آجرهای نما، عموما دارای تنوع رنگی بوده و از این رو دست افراد برای انتخاب نمونه متناسب با سلیقه و سایر المان ها را باز می گذارد. از آن جایی که این متریال در معرض تابش نور خورشید قرار دارد، رنگ آن باید از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

?در ساخت برخی از مدل های این نوع آجر از فناوری نانو استفاده می شود و همین امر باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت آن ها در برابر شرایط محیطی متفاوت می شود. آجرهای نما عموما دارای مقاومت فشاری بالایی هستند.

?این نوع آجر نسبت به نمونه های معمولی سبک تر بوده و نصب آن ها آسان تر می باشد. از دیگر ویژگی های این متریال می توان به طول عمر بالا و عدم ایجاد هرگونه خوردگی در آن ها اشاره کرد. این محصول در صورت نصب صحیح، هیچ گاه دچار لق شدگی نشده و نیاز به استفاده از نگهدارنده نیز ندارد.

?انواع آجر نما

?انواع آجر نما ساختمان به صورت زیر می باشد که در ادامه به صورت خلاصه راجع به هر یک توضیح خواهیم داد:

?آجرنما نسوز

? آجرنما کرکره ای

? آجر نما پلاک

? آجرنما حصیری

? آجرنما لعابی

? آجرنما شاموتی

?آجرنما شیل

به مدیریت : مسعود حسینی

 

 

 

 

نصب آجر نمای ساختمانی و انواع شومینه و کباب پز حسینی در بهشهر , آجر نما , نصب آجر نما , نصب آجر نما در بهشهر , آجر  , نصب آجر , انواع آجر نما , قیمت آجر نما ,