Address & Contact

Our Address

قزوین،تاکستان

Telephone

نصب اجرا و فروش کرکره برقی پردیس

💫طراحی،مشاوره،اجرا و فروش قطعات 
💫کرکره برقی  
💫برقی کردن کرکره های معمولی 
💫فروش موتورها و تیغه های آلومینیومی کرکره برقی 
💫اجرا و نصب رایگان 
💫با ضمانت 5 ساله 
💫مجموعه پردیس با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه اجرا و فروش کرکره برقی با استفاده از بهترین متریال و به روزترین دستگاه ها آماده ی ارائیه ی خدمات و محصولات با کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد💫
✳️کرکره برقی 

🔸🔹کرکره برقی نوعی درب ایمنی و حفاظ برای ساختمان است. این سازه فضای داخل را در برابر سرقت و ورود بیگانگان حفظ می کند. در مقایسه با درب های کرکره ای اهنی قدیمی، کرکره برقی و درب اتوماتیک کارایی بهتری دارند.

🔸🔹همین موضوع موجب شده تا هر روز کاربرد کرکره برقی بیشتر شود. طیف وسیعی از ساختمان های تجاری و فروشگاهی با درب های کرکره ای مقاوم، حفاظت می شوند. حتی در بسیاری از ویلاها و مجتمع های مسکونی نیز به دلیل سهولت کاربری انواع کرکره برقی ، برای درب پارکینگ نصب شده است.

✳️کاربرد کرکره برقی 

🔸🔹کرکره های برقی عایق صدا و حرارت هستند و مانع ورود گرد و خاک به فضای داخل می شوند. این محصول دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است و سازگاری خوبی با نمای ساختمان دارد. انواع کرکره برقی استاندارد به این زودی ها خراب نمی شود و نیاز به تعمیر ندارد.

🔸🔹با توجه به اینکه کرکره ها اغلب در فضای خارجی نصب می شوند، این سازه مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارد. بارندگی و رطوبت و اشعه خورشید موجب پوسیدگی و یا رنگ پریدگی درب کرکره ای نمی شود. در مقایسه با کرکره های آهنی قدیمی این سازه طول عمر بسیار بالاتری دارد و قابلیت نصب در هر ساختمانی دارد.

✳️کاربرد کرکره برقی خانگی 

🔸🔹از نظر زیبایی و سهولت کاربری درب های کرکره ای توجه مالکین بنا را جلب کرده اند. انواع کرکره های خانگی از جنس آلومینیوم هستند که با فوم مخصوص پر شده اند. این فوم نوعی عایق صوتی به حساب می آید.

🔸🔹با توجه به نوع کاربری متریال ساخت کرکره برقی خانگی از کرکره های صنعیتی و فروشگاهی استحکام کمتری دارد. کرکره برقی خانگی سبک و ساده طراحی شده و برای حفظ ایمنی، در ساختمان های مسکونی نصب می شود. بیشترین کاربری این سازه به عنوان درب ویلایی و یا در مجتمع های مسکونی است.

✳️کاربرد کرکره برقی پارکینگ 

🔸🔹درب های پارکینگ دارای ایمنی و استحکام بیشتری از کرکره های خانگی هستند. این سازه رفاه بیشتری برای ساکنین بنا ایجاد کرده است. در واقع راننده بدون اینکه پیاده شود می تواند با ریموت کنترل درب کرکره ای را باز کرده و با راحتی ماشین را پارک کند. این سازه از انواع درب اتوماتیک پارکینگ به حساب می آید. انواع کرکره پارکینگی با تیغه های آلومینیومی و فولادی تولید شده است.

🔸🔹تیغه های فولادی در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. کرکره برقی پارکینگ در برابر شرایط آب و هوایی دچار آسیب نمی شود. معمولا از موتور توبلار در این سازه استفاده شده که کارایی خوبی هم دارد. این نوع کرکه برقی مناسب درب پارکینگ خانگی یا مجمتع های اداری-تجاری است.

✳️نصب کرکره برقی 

🔺نصب کرکره برقی به کاهش خطر سرقت و وارد شدن اشخاص بیگانه به محدوده شخصی شما کمک می‌کند. نصب کرکره برقی نیاز به کارشناس حرفه ‌ای و داشتن اطلاعات کافی از نوع نیاز مشتری و محل نصب دارد و باید برای آن برنامه‌ ریزی دقیقی انجام گیرد تا از نظر امنیت به مشکلی برنخورید.

🔵مزایای کرکره برقی 

🌟علاوه بر امنیت، آسایش و ظاهری زیبا، صرفه جویی در فضای پارکینگ را برای شما به ارمغان می‌آورد.

🌟کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) نوعی از کرکره می‌باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می‌رود.

🌟با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می‌توان باز و بسته کرد و دیگر مثل قدیم نیاز به قدرت دست و استفاده از نیروی انسانی ندارد.

🌟کرکره اتوماتیک مناسب برای پارکینگ مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها می‌باشد.

🌟مزیت اصلی کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است.

🔵تیغه کرکره برقی 

⚡️تیغه‌‌‌های کرکره برقی که به اصطلاح همان کرکره برقی شناخته می‌شود یکی دیگر از انواع تکنولوژی‌‌‌های جدید ساختمانی می‌باشد که در گذر زمان به وجود آمده است. این نوع از کرکره در واقع جایگزینی برای کرکره معمولی بوده که قبلا فقط برای کرکره مغازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما به دلیل برخی از مشکلاتی که داشت زیاد مورد توجه قرار نمی‌گرفت و به همین دلیل کارشناسان ساختمانی و عمران به فکر ایجا نوعی از کرکره افتادند تا اینکه کرکره برقی تولید شد.

⚡️در ابتدا کرکره‌‌‌های برقی یا همان کرکره اتوماتیک نیز محدودیت هایی داشت و تنها در مغازه‌ها مورد استفاده قرار میگرفت اما سیر تکاملی برای کرکره برقی نیز آغاز شده و مدل‌‌‌های جدید کرکره برقی اتوماتیک روانه بازار شند.

به مدیریت: جناب مهندس یاسین پیری

راههای ارتباطی:
09206606360
http://pardisdoor.ir/

 

 

کرکره برقی در قزوین , ساخت کرکره برقی در قزوین , فروش کرکره برقی , نصب کرکره برقی , اجرا و نصب رایگان کرکره برقی , فروش قطعات کرکره برقی , کرکره برقی پارکینگ , کرکره برقی خانگی , کاربرد کرکره برقی , برقی کردن کرکره در قزوین , نصب کرکره برقی در قزوین  , فروش موتور کرکره برقی در قزوین , فروش تیغه آلومینیومی کرکره برقی در قزوین  , کرکره برقی پردیس در تاکستان قزوین ,  قیمت کرکره برقی , قیمت کرکره برقی پارکینگ , تیغه کرکره برقی ,