Address & Contact

Our Address

یزد، بلوار جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان وکیل

فروش اقساطی آسانسور در یزد – فروش اقساطی بالابر یزد – آسانسور و بالابر یزد

معرفی نامه شرکت
شرکت تعهد گستر ایساتیس به شماره ثبت 20662 در سال 1394 تاسیس گردیده و از همان سال سعی در کمک به پیشرفت هرچه بیشتر حوزه طراحی و مونتاژ آسانسور در استان یزد داشته است. شرکت تعهدگستر با کادری مجرب و کارآزموده با به کارگیری علم روز در عرصه آسانسور و بالابر همگام با روند رو به رشد تجهیزات توانسته یکی از پیشتازان صنعت مذکور در یزد باشد و حضور موفق خود را در این عرصه تثبیت نماید. این شرکت فعالیت خود را با مشارکت در انواع پروژه های دولتی و خصوصی و ارائه تجهیزات و قطعات با کیفیت و قیمت های رقابتی دنبال نموده و همواره سعی در جلب رضایت حداکثری مشتریان با تامین نیاز های آن ها در حوزه ی خدمات پس از فروش را داشته است.نصب آسانسور در یزد، فروش اقساطی بالابر یزد، آسانسور اردکان
تعهد گستر با کادر فنی مجرب و متخصص و با استفاده از روش های نوین در عرصه ی آسانسور و بالابر آماده ی عقد قرارداد جهت نصب و راه اندازی انواع آسانسورهای کششی ،گیرلس ، روملس، هیدرولیک ، بالابرهای کارگاهی و ساختمانی ، تامین قطعات، سرویس و نگهداری،تعمیر و بازسازی و دیگر خدمات در سازمان ها، موسسات و شرکت های محترم می باشد.
مشاوره، طراحی و نصب انواع آسانسور نصب بالابر های ساختمانی و کارگاهی با بالاترین کیفیت و قیمت های مناسب انجام کلیه ی امور بازسازی، سرویس و نگهداری 10 سال خدمات پس از فروش، دو سال ضمانت بی قید و شرط کیفیت و حسن انجام کار و یکسال سرویس و نگهداری رایگان مشاوره و بازدید اولیه رایگان انجام میشود.فروش بالابر یزد

نصب آسانسور در یزد

برخی خدمات ما در شرکت تعهد گستر

– نصب و راه اندازی آسانسور و انواع بالابر کارگاهی
– مشاوره، طراحی و تآمین قطعات انواع آسانسور
– تعمیرات و سرویس و نگهداری آسانسور

 

آشنایی با سیستم های آسانسوری شرکت

1. آسانسور کششی (گیربکس، گیرلس، روملس)
2. سیستم هیدرولیک (جک بغل، جک وسط)
3. بالابر کارگاهی (نفربر، باربر، مصالح بر)

 

شما می توانید قیمت انواع آسانسور را از ما استعلام نمایید.

نصب آسانسور در یزد ، فروش اقساطی بالابر یزد ، آسانسور اردکان ، آسانسور میبد،

 

آسانسور کششی چیست

در این نوع آسانسور، سیم بکسل از یک سو به کابین و از سوی دیگر به وزنه تعادل متصل است. وزن هر نفر در محاسبات مربوط به آسانسور ۷۵کیلوگرم است و دلیل قرار گرفتن این وزنه ها در سیستم آسانسور کمک کردن در بالابردن آسانسور است .اساس کار این آسانسورها بر اساس نیروی اصطکاک بین سیم بکسل ها و فلکه کششی موتور است .

(نصب انواع آسانسور و بالابر تعهد گستر ایساتیس) (نصب آسانسور در یزد)

از مزایای آسانسور کششی قابلیت نصب برای ساختمان های مرتفع و برج هاست.در حال حاضر آسانسورهای کششی در کشور بیشترین استفاده را دارند و در نصب های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت تعهد گستر انواع پکیج های آسانسور با قیمت مناسب را در سراسر استان یزد عرضه می نماید.(نصب انواع آسانسور و بالابر تعهد گستر ایساتیس)

 

مزایای آسانسور کششی به تفکیک

  • نصب و راه اندازی آسان آسانسورهای کششی
  • تعمیر و نگهداری آسان و به صرفه
  • سادگی سیستم فرمان آسانسورهای کششی
  • سرعت بیشتر نسبت به سیستم هیدرولیکی

نصب آسانسور در یزد ، فروش اقساطی بالابر یزد ، آسانسور اردکان ، آسانسور میبد

معایب آسانسور کششی

  • آسانسورهای کششی نیاز به موتورخانه دارند.
  • نیاز به فضای بیشتر نسبت به آسانسورهای هیدرولیکی
  • فضای زیاد برای نصب و راه اندازی موتور خانه
  • در هنگام شروع حرکت و هنگام ایستادن نمیتواند نرم و آرام عمل کند.
  • سر و صدای بیشترنسبت به آسانسورهای هیدرولیکی

 

با مدیریت: مهندس وحید دهقان

09134556209  مهندس دهقان (مدیر فنی)

 

https://www.instagram.com/taahodgostar

 

انواع آسانسور کششی

آسانسورهای کششی سه نوع میباشد که شامل سیستم گیربکس، گیرلس و روملس میباشد. سیستم گیرلس فاقد گیربکس بوده و دارای سیستم بکسل بندی متفاوتی است. سیستم روملس نیز مانند گیرلس میباشد و تفاوت آن نداشتن موتورخانه در پشت بام است به صورتی که موتور در بالای چاه آسانسور قرار داده می شود. فروش بالابر یزد ، فروش بالابر یزد، آسانسور اردکان

نصب آسانسور در یزد ، فروش اقساطی بالابر یزد ، آسانسور اردکان ، آسانسور میبد

(نصب انواع آسانسور و بالابر تعهد گستر ایساتیس) (نصب آسانسور در یزد)

 

آسانسور کششی گیربکس

دارای گیربکس متصل به موتور

مناسب برای ساختمان های تا 10 توقف و ظرفیت 10 نفره

قیمت مناسبتر نسبت به گیرلس یا روملس

 

آسانسور روملس

فاقد موتورخانه

موتور آسانسور بالای چاهک نصب میشود

دارای موتور کم حجم ، سرعت بالا و حرکت نرم است

مناسب برای ساختمان های مرتفع و پرتردد

مصرف برق کمتری دارد

هزینه نصب بالاتر

 

آسانسور کششی گیرلس

فاقد گیربکس

به علت نداشتن گیربکس دارای سیم بکسل بندی متفاوت است

حرکت نرم و سرعت بالا

مصرف برق کمتر نسبت به گیربکس

مناسب برای ساختمان های مرتفع و پرتردد

هزینه نصب بالا

 

آسانسور هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی به اسانسوری گفته می شود که با نیروی فشار روغن کار می کند. این نوع آسانسورها در مقایسه با آسانسورهای کششی فضای کمتری در ساختمان اشغال کرده و نیاز به موتورخانه در بالا ندارند.

آسانسورهای هیدرولیکی برای ارتفاع پایین و ظرفیت های بالا کاربرد دارند و نیرو و بار عمودی بر اسکلت ساختمان وارد نمی کنند. در آسانسور هیدرولیکی عامل تامین کننده نیروی محرکه، جک و پاوریونیت است.

سیستم این نوع آسانسورها به دو نوع جک بغل و جک وسط دسته بندی می شود. در سیستم جک وسط برای جا به جایی کابین، جک به زیر کابین متصل می شود و در سیستم جک بغل، جک در کنار چاه قرار دارد و از طریق سیم بکسل به کابین متصل می شود.

نصب آسانسور در یزد ، فروش اقساطی بالابر یزد

(نصب انواع آسانسور و بالابر تعهد گستر ایساتیس) (نصب آسانسور در یزد)

مزایای آسانسور هیدرولیکی

  • قطع برق، آسانسور را متوقف نمی کند
  • اشغال فضای کمتر کابین، به دلیل حذف قاب وزنه
  • حرکت کابین در جهت پائین با موتور خاموش و بدون مصرف برق انجام میشود
  • این آسانسور از ایمنی بالایی برخوردار است
  • اسانسور هیدرولیک بهترین گزینه برای حمل بارهای سنگین می باشد

معایب آسانسور هیدرولیکی

  • سرعت محدودتر نسبت به کششی
  • محدودیت ارتفاع و مناسب برای ساختمان های زیر 6 توقف
  • مناسب برای ساختمان های کم ترافیک

 

ابعاد چاله آسانسور و نحوه اندازه گیری و طراحی

چاهک یا چاله آسانسور، قسمت پایینی چاه آسانسور است که باید در نقشه ساختمان طراحی شود. طراحی ابعاد چاله آسانسور اولین مرحله در نصب آسانسور محسوب میشود. چاله آسانسور باید 150 سانتی متر از کف تمام شده ی ساختمان عمق داشته باشد که در شرایط نامناسب این عمق می تواند تا 100 سانتی متر کاهش یابد. کف چاله باید بتن ریزی شود و فوندانسیون با مقاومت مناسب اجرا شود. در چهار گوشه ی چاله باید صفحات فلزی جهت اجرای آهن کشی تعبیه شود. آسانسور اردکان

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نحوه اندازه گیری چاله آسانسور

·         عرض چاله آسانسور

عرض مناسب چاه آسانسور معمولا ۱۶۰ سانتی متر است. این عرض علاوه بر پوشش دادن خطاهای انسانی در اندازه گیری ابعاد، برای اجرای درب هایی با عرض 90 سانتی متر برای کابین نیز مناسب است. حداقل عرض چاه آسانسور برای اجرای درب اتوماتیک 140 سانتی متر است که میتوان درب عرض 80 سانتی متر را اجرا کرد. در صورتی که عرض چاه از 140 کمتر شود امکان اجرای درب اتوماتیک وجود ندارد و تنها میتوان درب اتوبوسی را برای کابین اجرا کرد زیرا این نوع درب  ها نیاز به فضای بازشو ندارد.

·         عمق چاله آسانسور

ابعاد کابین آسانسور تأثیر مستقیمی در اندازه عمق چاله آسانسور دارد. عمق استاندارد برای آسانسور شش نفره ۱۶۰ در ۱۶۰ سانتی متر است که برای کابین های بزرگتر در ازای هر یک نفر ده سانتی متر به این ابعاد اضافه می شود. در جدول زیر ابعاد مناسب برای چاه آسانسور ذکر شده است.

ابعاد چاله آسانسور بر اساس ظرفیت کابین چقدر باید باشد؟

 

بهتر است برای آسانسورهایی که ظرفیتی بیشتر از ده نفر دارند، اندازه عرض را ۱۷۰ سانتی متر و عمق را ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر بیشتر از عرض در نظر بگیرید. جدول زیر ابعاد حدودی چاه آسانسور را برای ظرفیت های بالا نشان می دهد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

توجه داشته باشید که این ابعاد برای انواع آسانسور هیدرولیک و کششی مناسب است و نوع سیستم محرکه تأثیری روی ابعاد چاله آسانسور ندارد. تنها در آسانسورهای هیدرولیک جک وسط با توجه به اینکه فضایی جهت قرارگیری جک در کنار چاه اشغال نمی شود فضای بیشتری برای کابین وجود دارد و حدودا یک نفر به ظرفیت های بالا اضافه می شود.نصب آسانسور در یزد

✳️ ویژگی‌های یک آسانسور خوب:

✅ راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.(فروش اقساطی آسانسور و بالابر در یزد)

✅ بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.(فروش اقساطی آسانسور در یزد)

✅ در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از در دسترس بودن در واقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در تمام اوقات و به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.(فروش اقساطی آسانسور در یزد)

✅ ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.(فروش اقساطی آسانسور در یزد)

✳️  کاربرد آسانسورهای هیدرولیک و پنوماتیک

✅ سیستمهای هیدرولیکی و یا پنوماتیک به دو دسته کلی نفر بر و باربر تقسیم می‌شوند،که در همه ی آسانسورها مشترک است. موارد استفاده ی آن معمولا در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و تجاری است.نصب آسانسور در یزد، آسانسور اردکان

حمل کالاها و بارها سنگین در فروشگاه‌ها

سازه هایی با حداقل فضا در عمق چاله و اورهد

حمل نفر در منازل با طراحی خاص

قابلیت راه اندازی با برق تک فاز و ۳ فاز

میزان خرابی بسیار کم

سهولت و سرعت بالا در جاگزاری و اجرا

سرویس و نگهداری تخصصی

امنیت بسیار بالا

✳️ انواع درب

درب آسانسور، از لحاظ مکانیکی به سه دسته کلی، درب ساده ( درب طبقه لولایی و کابین بدون درب )، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تقسیم شده است. البته درب آسانسور از لحاظ الکتریکی نیز تقسیم بندی می شود. درب هایی که دارای موتور و همچنین درایو کنترل می باشند و درب هایی که فاقد آنها هستند.نصب آسانسور در یزد، آسانسور اردکان

 

فروش اقساطی بالابر یزد

نصب آسانسور در یزد

 

آسانسور اردکان

نصب و راه اندازی آسانسور تعهد گستر ایساتیس , آسانسور تعهد گستر ایساتیس, نصب و راه اندازی آسانسور  , سرویس دهی انواع آسانسور  , آسانسور , مشاوره و طراحی انواع آسانسور در یزد , آسانسورهای هیدرولیک , قیمت آسانسور ,نصب آسانسور در یزد. انواع آسانسور و بالابر تعهد گستران ایساتیس در یزد. نصب انواع آسانسور و بالابر تعهد گستر یزد. آسانسور یزد، آسانسور اردکان